Toon posts:

genept door Sony?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wild emij begeven op op het multimedia vlak dus een Sony DV mini cam gekocht,Capture kaart, Plextor 16X, Sony surround system SAV-D300....Na het inlezen en monteren van mijn film deze op een CD gezet in CDVideo format...Volgens mijn DVD speler is de schijf blanco. Na contact te hebben opgenomen met Sony werd mij medegedeeld dat mijn DVD speler was "beveiligd tegen het afspelen van illegale opnamen" DANK UW WEL MENEER SONY!!!!! mijn vakantie film is illegaal...Kortom ik heb meer dan F5000,- uitgegeven en kan nog niet mijn films bekijken vanuit mijn DVD speler....Sony vindt het blijkbaar niet nodig om hiervoor te waarschuwen dus bij deze KOOP GEEN SONY DVD SPELER...........

Verwijderd

Erg kort door de bocht... is het misschien een ouder model DVD-speler ?

• VlaFlip
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

VlaFlip

format c: , weg d'r mee!!

al eens geprobeer om op een ander merk CDR te fikken en op een lagere snelheid?

heb zelf een aiwa en die leest niet iedere VideoCD die ik gefikt heb, gewoon een paar andere instellingen proberen...

en snapt je cdrom-drive het wel??

(valt mee dat ze niet als argument hadden dat je een Sony burner moet hebben >:))

Geef je muis af en toe een stukkie kaas

Verwijderd

Prober eens nieuwe firmare te downloaden voor je dvd speler.

Misschien dat het dan wel lukt. :)

• JapJap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 11:02
Beveiligd? Denk eerder dat je DVD speler gewoon geen CDR(W) kan afspelen. Kunnen namelijk wel meer (misschien wel de meeste) DVD spelers niet. Vind persoonlijk, als dit zo is, dat je daar zelf op had moet letten bij de aanschaf >:)

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Veel bekende merk standalone DVD spelers kunne geen gekopieerde CD's lezen..

Verwijderd

'in de bladen' wordt er al vaker aangegeveen dat SONY-apparaten vaak problemen hebben met CD-R's..

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hier staat de dav300 om bekend; hij leest geen R's en RW's. De dav500 en 800 doen dat wel :)

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:52

Metten

ik hou het graag simpel

yep
staat ook duidelijk in de specs bij sony dat ze dat niet lezen, je had dus beter op moeten letten...

Verwijderd

[topic=293043/1/50] :+

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Wat een niveau weer zeg.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.