[cm] vraagje over m'n voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:33
Ik heb last van geluidsoverlast in m'n voeding :(, vernieuwen van de fan help niet, dus ik denk dat het in de chassis van de pc zit (beetje krom ofzo :?)

Zou het kunnen dat ik de fan eruit haal en de wanden van de voeding eruit gedeeltelijk uitzaag zodat de warmte gewoon de kast in gaat? scheelt weer een hoop lawaai :9

edit:

typvoutje :(

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 13:37

chromeeh

the Gnome

Hmmm... geen goed plan... In je voeding zitten hele zware condensatoren om de spanning af te vlakken.
Deze storen heel erg op de rest van je hardware, maar omdat deze normaal in een metalen behuizing zitten, wordt dit afgeschermt.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Mikey!
  • Laatst online: 21-08 14:33
goed dat ik het maar gevraagd heb, anders was het misschien fout gegaan :D

dank u zeer :)

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:22
Weet je zeker dat het het de voeding is???

anders klooi je dadelijk te veel en het blijkt niet je voeding

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Heb je al geprobeerd je fan op 7V te zetten??? dat scheelt ook een hoop trillingen/lawaai... :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Op maandag 03 december 2001 14:46 schreef crashoverride het volgende:
In je voeding zitten hele zware condensatoren om de spanning af te vlakken.
Deze storen heel erg op de rest van je hardware, maar omdat deze normaal in een metalen behuizing zitten, wordt dit afgeschermt.
Hmm.. Wat hebben die condensatoren met storing te maken!? Condensatoren vlakken alleen het signaal af.. Ik denk dat jij de hf-spoelen en de schakeltorren bedoelt..

Maargoed, dan nog kun je gewoon gaten in je voedings-kastje maken, en deze vervangen door gaas ofzo.. Dan hou je nog steeds een kooi van faraday-effect..

Maar de fan eruit halen zou ik dan niet doen.. Misschien kan het ding z'n warmte wel kwijt, misschien ook niet..

Zoals al eerder aangegeven, probeer gewoon je fan op 7V te laten draaien..

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
Probeer de search eens.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.