Ik hoor van verschillende mensen dat ze cheats gebruiken bij rtcw nou wou ik ff weten waar ik die vandaan kan halen.
He toevallig, er loopt nog een tread die hier precies op lijkt! Volg deze ook maar!
[topic=339392/1/25]
[topic=339392/1/25]
Ik heb er al een SU-tje van gemaakt
komt wel in orde
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
en weer open 
die IceStorm toch
die IceStorm toch
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Die werken toch niet online hè
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Gelukkig nietOp maandag 03 december 2001 14:43 schreef Captain Pervert het volgende:
Die werken toch niet online hè![]()
Dat is inderdaad weer minder, maar ja eigenlijk ook wel goed kijk naar cs dat is ook helemaal verneukt door de cheats.
En deze werken wel online ??????Op maandag 03 december 2001 14:46 schreef WouteRF het volgende:
www.avault.com heeft ze ook
Niet te grappig hèOp maandag 03 december 2001 14:47 schreef FragZ0r het volgende:
[..]
En deze werken wel online ??????
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Wat bedoel je met te grappigOp maandag 03 december 2001 14:50 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Niet te grappig hè
het lijkt me toch niks om cheats te gebruiken alleen n00b's maken gebruik van cheats.
Ik ben nu bij stage 3 en heb nog geen problemen gehad dat ik nou echt cheats nodig had ik hoor van mensen dat ze te weinig kogels hebben maar heb daar zelf echt geen problemen mee en McNerd ff een vraagje op welke niveau speel jij !
Het enigste spel wat ik zonder cheats niet kon uitspelen was simcity. Met ook niet
.
Ik had vroeger wel eens cheats gespeeld(duke3d/doom, toen was ik alleen platformers gewend, cosmo en duke nukem 1 enzo
), maar toen ik van cheats afstapte speelde ik het gewoon overnieuw zonder cheats. Ik vind dat cheats de hele uitdaging uit het spel halen. Online cheaten is alleen voor kleine kutpubers die niks beters te doen hebben dan anderen irriteren.
Offline moet je zelf weten, maar ik raad aan het zonder te doen. RTCW is nou niet echt dat je zegt van... euh... moeilijk
.
Ik had vroeger wel eens cheats gespeeld(duke3d/doom, toen was ik alleen platformers gewend, cosmo en duke nukem 1 enzo
Offline moet je zelf weten, maar ik raad aan het zonder te doen. RTCW is nou niet echt dat je zegt van... euh... moeilijk
Verwijderd
Makelijkste ik heb ook maar 1 level met cheats gespeeld heb hem al uitgespeelt alleen dat level in de bossen kon ik niet zonder.Op maandag 03 december 2001 15:10 schreef FragZ0r het volgende:
Ik ben nu bij stage 3 en heb nog geen problemen gehad dat ik nou echt cheats nodig had ik hoor van mensen dat ze te weinig kogels hebben maar heb daar zelf echt geen problemen mee en McNerd ff een vraagje op welke niveau speel jij !
Verwijderd
RTCW is niet echt moeilijk , behalve de bossess . Die Golem von ik klotemoeilijk , Heinrich was dan weer een totale wuss
Op easy cheats gebruiken moet je je helemaal gaan schamen
.
Zonder cheats moet je al heeel erg je best doen om dood te gaan
.
Zonder cheats moet je al heeel erg je best doen om dood te gaan
Het zijn geen n00bs die gebruik maken van cheats, dan zijn het namelijk geen n00bs meer maar worden het lamers.Op maandag 03 december 2001 14:52 schreef FragZ0r het volgende:
[..]
Wat bedoel je met te grappig
het lijkt me toch niks om cheats te gebruiken alleen n00b's maken gebruik van cheats.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
zolang het maar niet bij multiplayer wordt gebruikt.Op maandag 03 december 2001 20:07 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
Het zijn geen n00bs die gebruik maken van cheats, dan zijn het namelijk geen n00bs meer maar worden het lamers.
als je met singe player het af en toe gebruikt omdat je er echt niet meer uit komt, dan vinnik het oke hoor.
🌞🍃
Verwijderd
iddOp maandag 03 december 2001 20:32 schreef DataBeest het volgende:
[..]
zolang het maar niet bij multiplayer wordt gebruikt.
als je met singe player het af en toe gebruikt omdat je er echt niet meer uit komt, dan vinnik het oke hoor.
mulriplayer zijn de echte lamers
Verwijderd
Juist!Op maandag 03 december 2001 14:52 schreef FragZ0r het volgende:
alleen n00b's maken gebruik van cheats.
Verwijderd
Cheats heb ik niet gebruikt om het spel uit te spelen, maar omdat ik het geduld niet had om de beestachtige wapens uit te proberen. 
Je begint met een shotgun... nou wouw!... cheatje invoeren.. tadaaaa... mega atomic super plasma anti dinosaurus granaat werper in je klauwen
Je begint met een shotgun... nou wouw!... cheatje invoeren.. tadaaaa... mega atomic super plasma anti dinosaurus granaat werper in je klauwen
Verwijderd
Wat ik me afvraag:
CS is verneukt door cheats. Dit komt omdat de HL engine erg kwetsbaar was voor cheats en omdat Sierra samenwerking met PB weigerde.
RTCW is gebaseerd op de Q3A engine, die volgens mij veel beter cheatbestendig is, helemaal met een pure server optie. In hoeverre is de RTCW engine cheatvrij? Ik heb het spel net gekocht en zie niet graag dat het me na 2 maanden al de strot uitkomt omdat de community weer stikt van de cheaters, wat met CS het geval werd toen het echt populair werd
CS is verneukt door cheats. Dit komt omdat de HL engine erg kwetsbaar was voor cheats en omdat Sierra samenwerking met PB weigerde.
RTCW is gebaseerd op de Q3A engine, die volgens mij veel beter cheatbestendig is, helemaal met een pure server optie. In hoeverre is de RTCW engine cheatvrij? Ik heb het spel net gekocht en zie niet graag dat het me na 2 maanden al de strot uitkomt omdat de community weer stikt van de cheaters, wat met CS het geval werd toen het echt populair werd
Maar ja er zijn tegenwoordig ook weer nieuwe admin mod plugin's die je hl directories checken en als ze een cheat ontdekken word je direct gebanned dus er is nog hoop met hl, en vind het goed dat rtcw ook niet werkt met cheats op multiplayer.
Pagina: 1