Toon posts:

[php] Kan registerd vars niet setten in class

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een class file daarin wil ik een paar variables registeren als session_vars maar nu het volgende elke keer als ik de session vars register met

session();
session_register("user_id_sess");
$user_id_sess = "16";

en ik weer $user_id_sess probeer op te roepen is hij leeg. Ik kan dit heel gemakkelijk zien omdat ik met een custom session handler werk die met Mysql samenwerkt.

maar ik zie maar geen variables. Zonder dat het in een class zit lukt het wel.....

Ik heb al veel manieren geprobeert om het te registeren, onderste regelens omdraaien, $this->user_id_session gebruiken enz.. maar het lukt maar niet.. D: :')

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze vraag op 5 forums gezocht en op 2 gepost en nog steeds geen reactie.. is dit nou echt niet mogelijk ? ? ?

het lukt wel om buiten de class om te registeren maar ik zou het liefst in de class willen registeren..

heeft niemand zoeen dergelijk probleem gehad of niemand dit ooit geprobeerd ?

Nog een probleem $HTTP_SESSION_VARS["session_sess"]; doet het ook niet... als ik het samen met een class gebruik..

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Probeer je nou variabelen van een object op te slaan als sessie variabele :?

Verwijderd

Topicstarter
Als prog en php n00b begrijp ik niet precies wat je bedoelt..

maar ik probeer gewoon iets te registeren als sessie variable jah en daarna te setten die variable te setten met een waarde .. maar wat ik ook probeer werkt niet.. :(

zelf $http_session_vars werkt niet :(

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Probeer je dat stukje code vanuit een class member functie?
In dat geval kan je proberen dit boven de code te zetten
code:
1
2
global $user_id_sess;
// ... rest van register code

Verwijderd

Topicstarter
Jep het werkt.. echt bedankt :D
Pagina: 1