PSN: Houtvlot
Daar staat niets zinvols in wat over zijn topic gaat.Op maandag 03 december 2001 15:43 schreef dinges het volgende:
Hehehe, ga je je linux nog meer verkrachten?
Ik ben zelf ook benieuwd hoe dit zit.
ik bedoel:Op maandag 03 december 2001 15:50 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
Daar staat niets zinvols in wat over zijn topic gaat.
Ik ben zelf ook benieuwd hoe dit zit.
hij heeft in dat topic zijn desktop icons veranderd naar windows style.
dus ik dacht dat hij nu zijn startknop wou veranderen naar windows style
en daarom vroeg ik of hij het verder wou verkrachten
Verwijderd
Kijken wie z'n kde hetzelfde heeft geinstalleerd als ik
dit lukte me als enige niet , dus ik denk vraag het even
maar bedankt voor de tips ik zal vanavond aan de slag!
je url= file:///usr/share/apps/kdesktop/pics/ksslogo.png
iOS N3rd
ik heb al opnieuw ingelogd
Deze advertentieplaats is te huur!
Linux is een kernel, dit is KDEOp maandag 03 december 2001 15:43 schreef dinges het volgende:
[/miereneuk mode]
met papier mache kun je alles maken!!
Als je je KDE wilt verkrachten dan moet je de source ff naar jouw wensen aanpassen.Op maandag 03 december 2001 14:09 schreef M4RTiN het volgende:
weet iemand welke png file ik daarvoor moet editten?
Suc6
* PCR is wel benieuwd wat je er van gaat maken
LOL :D!Op maandag 03 december 2001 22:18 had pc-reactive als sig onder andere het volgende:
try this in linux: "cat /dev/hda"
goeie manier om te backuppen!
cat /dev/hda > backup.txt
Ja had ik een keer voor de grap gedaan...Op dinsdag 04 december 2001 21:52 schreef dinges het volgende:
[..]
LOL :D!
En wrom niet? Netjes is anders, maar het werkt wel...Op dinsdag 04 december 2001 21:52 schreef dinges het volgende:
[..]
LOL :D!
ik klaag nietOp dinsdag 04 december 2001 22:29 schreef deadinspace het volgende:
[..]
En wrom niet? Netjes is anders, maar het werkt wel...
gewoon lekker foute manier idd
Komt dat ding niet in een ondeindige lus te zitten op het moment dat je output-file op dezelfde schijf zit als diegene die je aan het kopieren bent? Ik kan me voorstellen dat cat dan van de schijf leest, vervolgens naar het bestand (en dus de schijf) schrijft, dat dus vervolgens weer leest om te schrijven, enz...maar misschien hebben ze hier wel een bescherming voor ingebouwd, heb ik nog nooit getest eigenlijk.Op dinsdag 04 december 2001 22:29 schreef deadinspace het volgende:
En wrom niet? Netjes is anders, maar het werkt wel...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Het werkt wel, ik heb het wel eens gedaan, maar volgens mij moet de partities wel EXACT gelijk in groote zijn.Op woensdag 05 december 2001 16:21 schreef odysseus het volgende:
[..]
Komt dat ding niet in een ondeindige lus te zitten op het moment dat je output-file op dezelfde schijf zit als diegene die je aan het kopieren bent? Ik kan me voorstellen dat cat dan van de schijf leest, vervolgens naar het bestand (en dus de schijf) schrijft, dat dus vervolgens weer leest om te schrijven, enz...maar misschien hebben ze hier wel een bescherming voor ingebouwd, heb ik nog nooit getest eigenlijk.
Maar ik heb het 2x suc6vol gedaan
met papier mache kun je alles maken!!
Hoeft niet. Op deze manier backup je de hele HD (inclusief MBR, partition table enzo).Op woensdag 05 december 2001 16:33 schreef slierp het volgende:
Maar dan bedoel je dus cat /dev/hda1 (of een ander getal) > backup.txt.
Verwijderd
totaal OT maar wel leuk
'k Kan me wel voorstellen dat zoiets serieus gebruikt kan worden voor mensen die van Windows -> Linux overstappen. Scholen e.d. die veel betalen voor Windows (ok, goedkopere licenties, maar toch) zouden zo op Linux kunnen overstappen zonder dat alle kindertjes in de problemen raken omdat ze het niet meer snappen. Opzich helemaal geen gek idee.Op maandag 03 december 2001 15:43 schreef dinges het volgende:
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
heb je er nu 1 die niet vastloopt!
Ik bedoel dus dat je een partitie backupt naar een bestand op diezelfde partitie, niet naar een andere partitie. In de meeste gevallen totaal nutteloos, maar toch ben ik benieuwd wat het effect is.Op woensdag 05 december 2001 16:29 schreef Servowire het volgende:
Het werkt wel, ik heb het wel eens gedaan, maar volgens mij moet de partities wel EXACT gelijk in groote zijn.
Overigens hoef je helemaal geen twee gelijke partities te hebben, je zorgt dat je een groot genoeg stuk schijf vrij hebt en je doet iets als 'dd if=/dir/where/backup/is/backup.image of=/dev/hda bs=512 skip=1'. Dan staat alles als het goed is aan het begin van je schijf en is je MBR ook niet gewist. Of het een veilige manier is laat ik aan jezelf over om te oordelen, maar het kan wel met dd
"dd" is your friend: binary editors are for wimps (Linus Torvalds)
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
die vorige antwoorden werkten helaas niet
terwijl ik wel zie dat het kan
Euhm, als je wil dat je window manager veel op windows lijkt, probeer fvwm95 dan eensOp donderdag 13 december 2001 22:39 schreef M4RTiN het volgende:
ja..heeft iemand al een oplossing voor me?
die vorige antwoorden werkten helaas niet
terwijl ik wel zie dat het kan
Btw, voor de mensen die zeggen datie z'n linux aan het vernaggelen is, lul niet zo scheef willen jullie? Linux is de kernel, niet de GUI
Ik kan me ZOOOOO ONTZETTEND ergeren aan mensen die zeggen dat linux zuigt 'omdat het er lelijk uitziet' of aan mensen die vragen om een screenshot als je zegt dat je linux gebruikt, blegh, wanneer leren mensen nou eens dat de GUI niets met het OS te maken heeft? Ja, dat het bij windows zo is dat hoe kinderachtiger het er uit ziet hoe beter het is
Rookworst zonder R is ook worst.
ik denk ik post het nog maar even voor in het geval iemand de de search eens gebruikt
<b>Is it possible to change the K button of the panel to another picture?</b>
Look for $HOME/.kde/share/apps/kicker/pics/go.png and $HOME/.kde/share/apps/kicker/pics/mini/go.png and replace them. Do not forget to flatten the replacements to one layer, or else you will not see anything. Create the directories if they do not already exist. Then restart Kicker.
lol. Laat je nog ff het screenshot zien?Op vrijdag 14 december 2001 17:45 schreef M4RTiN het volgende:
hehe na veel zoeken heb ik iets gevonden wat zou moeten werken... ik kan het vanavond pas proberen
ik denk ik post het nog maar even voor in het geval iemand de de search eens gebruikt
[..]
En, is het nog gelukt?Op vrijdag 14 december 2001 17:45 schreef M4RTiN het volgende:
hehe na veel zoeken heb ik iets gevonden wat zou moeten werken... ik kan het vanavond pas proberen
[..]
Hmm, ik was voor je aan het zoeken geweest en vond wel een heleboel plaatjes, maar niet doe goede. Logisch, als hij nog niet bestaat...toch moet KDE die afbeelding ergens vandaan halen, dus ik vraag me af waarvandaan. Is dat misschien gewoon meegecompileerd? A la framebufferlogo, zeg maar.<b>Is it possible to change the K button of the panel to another picture?</b>
Look for $HOME/.kde/share/apps/kicker/pics/go.png and $HOME/.kde/share/apps/kicker/pics/mini/go.png and replace them. Do not forget to flatten the replacements to one layer, or else you will not see anything. Create the directories if they do not already exist. Then restart Kicker.
Suse kan het ook veranderen...Op zondag 16 december 2001 12:08 schreef odysseus het volgende:
[..]
Hmm, ik was voor je aan het zoeken geweest en vond wel een heleboel plaatjes, maar niet doe goede. Logisch, als hij nog niet bestaat...toch moet KDE die afbeelding ergens vandaan halen, dus ik vraag me af waarvandaan. Is dat misschien gewoon meegecompileerd? A la framebufferlogo, zeg maar.
maar ik heb wel een screenshot gezien die ehm zowat exact had nagemaakt (zon win9x bar)
edit: http://www.kde.org/documentation/faq/panel.html
hier had ik het vandaan