Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 22:16
Sorry hoor maar waar/hoe moet ik searche ??

edit:
aha, je bedoelt met kazaa/morpheus zelf. Maar daar kan ik niks vinden wat op refo lijkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 09:57

Thyzz

-=leeg=-

Op maandag 03 december 2001 17:26 schreef de-don het volgende:

edit:
aha, je bedoelt met kazaa/morpheus zelf. Maar daar kan ik niks vinden wat op refo lijkt??
ik kan het ook nie vinden

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 22:16
Er is een derde mirror bijgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Laatst online: 15-09 09:57

Thyzz

-=leeg=-

gevonden maar die is corrupt :(

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:46

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

ik wilde net zeggen, hopen dat de jouwe het wel doet.... maar dies ook corrupt.... :( wie heeft 'm en mailt 'm ff zodat ik 'm op een mirror zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 17:26 schreef de-don het volgende:

edit:
Op refosearch.zip :) Moest net ff rebooten, sorry! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 18:06 schreef W1LL3M het volgende:
ik wilde net zeggen, hopen dat de jouwe het wel doet.... maar dies ook corrupt.... :( wie heeft 'm en mailt 'm ff zodat ik 'm op een mirror zet
Wat is je mail adres? Dan mail ik em wel ff. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

thnx, op w1ll3m@hotmail.com graag :)

[edit] laatmaar heb um al :) http://W1LL3M.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Op maandag 03 december 2001 14:08 schreef Commodore64 het volgende:
Heb ze echt allemaal al geprobeerd omdat ik die banners en popups toch wel redelijk haatte, onder andere Grokster die echt helemaal vol zat met spyware net als KaZaa.

Toen liep ik tegen het kleine snoezige refosearch aan, wat ook gewoon een regelrechte ripoff is van KaZaa en Morpheus, maar zonder spyware, zonder banners en popups en zonder extra nodeloze schnitt als Bd3e projector...

Mocht je ook obessief naar zoiets gezocht hebben ik vond deze dus op http://www.thefeiglingcrew.cjb.net...

:Y)
Popups ??? Welke popups ???
Ik heb geen popups met kazaa/morpheus.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 19:07 schreef W1LL3M het volgende:
thnx, op w1ll3m@hotmail.com graag :)

[edit] laatmaar heb um al :) http://W1LL3M.tweakers.net
Hee, jij hebt een andere versie????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

andere, wat is er anders aan dan?? hij werkt, en geen spyware :) komt van die eerste mirror af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 19:19 schreef W1LL3M het volgende:
andere, wat is er anders aan dan?? hij werkt, en geen spyware :)
Heb em net geinstalleerd maar hij is mooier! Beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pope0r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02-2024
Mooier? Wat maakd dat uit? Het gaat erom of t praktisch is...Dus, het is gewoon t zelfde..Niet meer spul ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 19:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Mooier? Wat maakd dat uit? Het gaat erom of t praktisch is...Dus, het is gewoon t zelfde..Niet meer spul ofzo?
Mjoah ik zag dat versienummer in W1ll3m zijn versie en dacht kom laa'k eens kijken maar zitten een paar kleine veranderingen in waardoor het er ietsje beter uit ziet! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het trouwens dat refosearch niet op Win2k draait?

Hebben anderen hier ook problemen mee? Een vriend van me had het erover, Morpheus schijnt nl. wel op Win2k te draaien en refosearch dus niet?

De een zegt dat het wel draait op Win2k, de ander weer niet, wellicht kunnen mensen dat hier ophelderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 11:40
.
Op maandag 03 december 2001 16:07 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Echt wel dat jij slim bent, doe maar eens een AdWare search met die mooie KaZaa crack van je, die heb ik geprobeerd. Je hele systeem staat nog vol.

Ik ben blij dat er nog echt vakmensen als jij bestaan, die echt helemaal zelf gewoon een crackpatch kunnen vinden voor een programma, die niet werkt.

Beste stuurlui.... en zo? :Z

Mooie site trouwens, hoe heb je EZBoard in hemelsnaam helemaal zelf aan de praat gekregen man?
Op maandag 03 december 2001 16:59 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Dus niet, want dan werkt Kazaa niet meer. :)
Bij jou misschien niet, wel treurig dat je me zo ligt te flamen als je zelf niet eens een crack goed aan de praat kan krijgen. Crack installeren, DAARNA AdAware eroverheen(ZOALS IN DE README VAN DE CRACK STAAT!! :Z). Spyware verwijderen met AdWare en vervolgens werkt kazaa prima (als je het goed doet tenminste). AdAware vindt ook geen spyware meer dan... tsss (overigens heb ik van wel meer mensen gehoord dat ze er problemen mee hebben - maar dat wil niet zeggen dat dat overal geldt - in ieder geval één extra iemand hier buiten mijzelf heeft hem aan de praat gekregen en de spyware verwijderd ook al is dat volgens jou onmogelijk |:( )

Oh en dat EZBoard: de CGI borden die ik eerst draaide op Hypermart werden afgesloten omdat ze een te hoge load veroorzaakten. Bovendien is die site een grap, niet serieus of met verder enig doel. Puur voor de fun, gemaakt in een weekendje (sommige mensen hebben nog andere dingen te doen). Message board had ik helemaal geen zin meer in, is vervolgens op ezboard opgezet door een meisje dat ik ken die dat leuk vond. Hou toch je bek dicht als je niet weet waar je over praat jongen. Je kent me helemaal niet, dus hoe haal je het in je bolle hoofd om me op wat voor manier te veroordelen.

In ieder geval gefeliciteerd met je prachtige hack, zegt wel een hoop over je persoonlijkheid dat je wat (onderbouwde) kritiek niet kan verdragen en dan in plaats van met inhoudelijk commentaar komt op de man gaat flamen :r. Heel zielig. Als je hier een topic start, kun je kritische reacties verwachten. Of wil je dat we allemaal op onze knieën vallen om je programmaatje te vereren? Post dan niet.

(/me verontschuldigt zich voor de flame - ik weet dat ik met tot hetzelfde niveau verlaag maar kan niet goed tegen dit soort dingen)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Op dinsdag 04 december 2001 00:34 schreef Commodore64 het volgende:
Klopt het trouwens dat refosearch niet op Win2k draait?

Hebben anderen hier ook problemen mee? Een vriend van me had het erover, Morpheus schijnt nl. wel op Win2k te draaien en refosearch dus niet?

De een zegt dat het wel draait op Win2k, de ander weer niet, wellicht kunnen mensen dat hier ophelderen?
jawel, draai 2k pro en doet het perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 00:50 schreef ArthurS het volgende:
Bij jou misschien niet, wel treurig dat je me zo ligt te flamen als je zelf niet eens een crack goed aan de praat kan krijgen. Crack installeren, DAARNA AdAware eroverheen(ZOALS IN DE README VAN DE CRACK STAAT!! :Z). Spyware verwijderen met AdWare en vervolgens werkt kazaa prima (als je het goed doet tenminste).
Idd, dan heb jij het niet goed gedaan, doe nog maar eens een search met een echt goed AdWare pakket en hou je hart vast. :*
Op dinsdag 04 december 2001 00:50 blaatte ArthurS er nog achteraan:
AdAware vindt ook geen spyware meer dan... tsss (overigens heb ik van wel meer mensen gehoord dat ze er problemen mee hebben - maar dat wil niet zeggen dat dat overal geldt - in ieder geval één extra iemand hier buiten mijzelf heeft hem aan de praat gekregen en de spyware verwijderd ook al is dat volgens jou onmogelijk |:( )
Ik zeg niet dat dat onmogelijk is, maar als je daadwerkelijk alle AdWare van je machine af hebt draait KaZaa gewoon niet meer. Maar die AdWare goed purgen kan zeker, maar dan draait je KaZaa niet meer. Als je net als jij onder de indruk bent dat het weg is, ja dan draait het zeer zeker. Een slimme gebruiker gebruikt overigens geen AdWare zoekmachientje, maar zoekt die handel zelf ook nog eens op met bijvoorbeeld Softice.
Op dinsdag 04 december 2001 00:50 maakte ArthurS zich ook nog eens belachelijk met het volgende:
Oh en dat EZBoard: de CGI borden die ik eerst draaide op Hypermart werden afgesloten omdat ze een te hoge load veroorzaakten.
Poeh poeh ben jij even mans, en je bent geen goeie maatjes met iemand die een echte server heeft draaien?
Op dinsdag 04 december 2001 00:50 lachte ik ArthurS ook nog eens uit over het volgende:
Bovendien is die site een grap, niet serieus of met verder enig doel. Puur voor de fun, gemaakt in een weekendje (sommige mensen hebben nog andere dingen te doen). Message board had ik helemaal geen zin meer in, is vervolgens op ezboard opgezet door een meisje dat ik ken die dat leuk vond. Hou toch je bek dicht als je niet weet waar je over praat jongen. Je kent me helemaal niet, dus hoe haal je het in je bolle hoofd om me op wat voor manier te veroordelen.
Doe ik niet, maar als ik iemand zo mans hoor praten krijg ik altijd de neiging die persoon uit te lachen. Als je iets zegt kun je een antwoord verwachten en zeker als je denkt de wijsheid zo in pacht te hebben, terwijl je dat eigenlijk gewoon niet hebt. Dan kun je jezelf beter stil houden.
Op dinsdag 04 december 2001 00:50 skribbelde ArthurS het volgende:
In ieder geval gefeliciteerd met je prachtige hack, zegt wel een hoop over je persoonlijkheid dat je wat (onderbouwde) kritiek niet kan verdragen en dan in plaats van met inhoudelijk commentaar komt op de man gaat flamen :r.
:? Die snap ik niet. Heb ik die hack nu opeens gemaakt dan? Volgens mij is die namelijk van the feigling crew.

Gek trouwens dat kritiek van jou gewoon kritiek is, en kritiek van een ander meteen flamen? Ik vroeg je gewoon hoe je die EZBoard aan de praat had gekregen, daar moet je mijns inziens gewoon een computerexpert voor zijn.
Op dinsdag 04 december 2001 00:50 huilde ArthurS het volgende:
Heel zielig. Als je hier een topic start, kun je kritische reacties verwachten. Of wil je dat we allemaal op onze knieën vallen om je programmaatje te vereren? Post dan niet.
Dat zei ik dus net tegen jou, ik gaf je gewoon antwoord. Daarnaast is het mijn programmaatje niet, ik draai het hier alleen maar, zoals zovelen.
Op dinsdag 04 december 2001 00:50 schreef ArthurS het volgende:
(/me verontschuldigt zich voor de flame - ik weet dat ik met tot hetzelfde niveau verlaag maar kan niet goed tegen dit soort dingen)
Tuurlijk, geef de admins nog even een kusje anders krijg je een ban. :Z

Mij kwets je echt niet hoor, maar ik jou kennelijk dus wel. Ik heb alleen maar gezegd dat je bij het verkeerde eind zit, als je dat al flamen noemt...

If you can't stand the heat, get out of the kitchen. Zoiets?

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 00:57 schreef W1LL3M het volgende:

[..]

jawel, draai 2k pro en doet het perfect! :)
Mooi zo, dan zal ik tegen die gast ff zeggen dat ie zijn computer beter moet configgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grootste deel van de info beland gewoon op de grote hoop,ze krijgen veeeeeeeel meer info binnen dan ze kunnen verwerken. de hele spyware discussie is gebaseerd op het gevoel van onveiligheid, terwijl we wel allemaal AH klantenkaartjes hebben (die ook registreren wat je koopt, en ook daar doen ze niets met die info omdat het te veel is om te verwerken)

de enige gegronde reden die ik heb om kazaa niet te gebruiken zijn dus de irritante pop-ups (die idd ook bij groktster zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 17:00 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Nee, die limiet haalt 'ie er dus ook meteen vanaf. :)
dat kan ik ook doen, 't is een waarde in je registry..
je moet alleen weten welke waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 14:51 schreef AngryPope het volgende:
grootste deel van de info beland gewoon op de grote hoop,ze krijgen veeeeeeeel meer info binnen dan ze kunnen verwerken. de hele spyware discussie is gebaseerd op het gevoel van onveiligheid, terwijl we wel allemaal AH klantenkaartjes hebben (die ook registreren wat je koopt, en ook daar doen ze niets met die info omdat het te veel is om te verwerken)

de enige gegronde reden die ik heb om kazaa niet te gebruiken zijn dus de irritante pop-ups (die idd ook bij groktster zitten)
Ja maar die rommel neemt dus een zooi van je internet snelheid eraf (je bent immers aan het verzenden), zooi zoals Cydoor is echt troep, het vernaggelt je hele windows en voert instructies uit die je helemaal niet wilt.

Kijk, je installeert 1 pakket met 3 spyware software pakketten erbij. Moet je je indenken dat je 5 of 6 van die paketten installeert waar allemaal minimaal 3 of 4 spyware paketten bij zitten.

You catch my drift. :Y) En dan heb ik het geeneens over spy/adware dat allemaal extra reclame in je browser gaat zitten gooien, of op je desktop want dat is al helemaal smerige troep. (Wat nog vaak crasht ook.) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Op dinsdag 04 december 2001 14:42 schreef Commodore64 het volgende:

Idd, dan heb jij het niet goed gedaan, doe nog maar eens een search met een echt goed AdWare pakket en hou je hart vast. :*

Ik zeg niet dat dat onmogelijk is, maar als je daadwerkelijk alle AdWare van je machine af hebt draait KaZaa gewoon niet meer. Maar die AdWare goed purgen kan zeker, maar dan draait je KaZaa niet meer. Als je net als jij onder de indruk bent dat het weg is, ja dan draait het zeer zeker. Een slimme gebruiker gebruikt overigens geen AdWare zoekmachientje, maar zoekt die handel zelf ook nog eens op met bijvoorbeeld Softice.
Hoezo arrogant om te denken dat als het bij jou niet werkt dat het bij niemand werkt. Iedereen die een beetje normaal is gebruikt AdAware van LavaSoft om Spyware te detecteren. Mensen die met SoftICE zelf willen gaan uitzoeken of spyware wordt aangeroepen hebben teveel tijd. Bovendien kan je net zo goed in WDASM de calls naar de spyware dll's opzoeken dunkt me.

daarnaast, als het niet mogelijk is de adware uit kazaa en broertjes te verwijderen zonder dat het programma ophoudt met werken, hoe is de kraak van deze Morpheus dan gedaan?
Poeh poeh ben jij even mans, en je bent geen goeie maatjes met iemand die een echte server heeft draaien?
Nee ik heb een ander soort vrienden. Mensen die ik ook in het echt wel eens ontmoet, je kent het wel. De Feigling Crew heeft die vrienden trouwens kennelijk ook niet, gezien het feit dat ze hun pagina op een @home pagina draaien.
Doe ik niet, maar als ik iemand zo mans hoor praten krijg ik altijd de neiging die persoon uit te lachen. Als je iets zegt kun je een antwoord verwachten en zeker als je denkt de wijsheid zo in pacht te hebben, terwijl je dat eigenlijk gewoon niet hebt. Dan kun je jezelf beter stil houden.
Als je dan eventjes de volgende vier punten, die ik in mijn eerdere post genoemd hebt, zou willen ontkrachten in plaats van commentaar te geven op het forum van m'n website (dat bedoel ik nou met op de man spelen), ben ik heel erg gelukkig:

- popups hoefden niet weg; morpheus heeft ze niet (zelfde geldt voor spyware - Morpheus is officieel spyware-vrij)
- banners worden niet meer vertoond doordat de 'hacker' in de string resources gewoon het adres van de adserver heeft achterhaald en dat heeft veranderd in een niet-bestaand adres (vandaar 'Action Canceled. Page not Found etc')
- Vervolgens is met ResHacker iedere incidentie van MusicCity Morpheus vervangen voor 'tFC-REFOSEARCH!' en zijn wat meer strings, bitmapjes en icons veranderd.
- De truc van de kleinere exe: wellicht is het gewoon met een exe-file compressor als Petite32 ingepakt.

Ik heb je op geen van deze stellingen commentaar horen geven. Wel op m'n website, maar daar ging het niet over dacht ik
:? Die snap ik niet. Heb ik die hack nu opeens gemaakt dan? Volgens mij is die namelijk van the feigling crew.
Je bent er anders heel erg zeker van dat je weet hoe het gemaakt is. Hoe kan je anders weten, dat wat ik gesuggereerd heb dat er mogelijk gebeurd is met de oorspronkelijke morpheus, niet waar is? (of je kent de makers natuurlijk, kan ook heel goed... in dat geval zat ik er daar sowieso naast)
Gek trouwens dat kritiek van jou gewoon kritiek is, en kritiek van een ander meteen flamen? Ik vroeg je gewoon hoe je die EZBoard aan de praat had gekregen, daar moet je mijns inziens gewoon een computerexpert voor zijn.
Zo bedoelde je het helemaal niet en dat weet je :P Wat ik bedoelde met het flamen is dat terwijl ik mijn vraagtekens zetten bij de 'nieuwheid' van dit programma, jij doet of ik achterlijk ben. Ik zal nog eens die post van je quoten:
Echt wel dat jij slim bent, doe maar eens een AdWare search met die mooie KaZaa crack van je, die heb ik geprobeerd. Je hele systeem staat nog vol.
Ik ben blij dat er nog echt vakmensen als jij bestaan, die echt helemaal zelf gewoon een crackpatch kunnen vinden voor een programma, die niet werkt.

Beste stuurlui.... en zo?

Mooie site trouwens, hoe heb je EZBoard in hemelsnaam helemaal zelf aan de praat gekregen man?
Het enige antwoord dat je geeft op m'n post is dat de kazaa crack volgens jou niet werkt. Daar zit je ernaast, hij werkt hier wel degelijk. OOK nadat de meest recente AdAware alle spyware heeft verwijderd.
Tuurlijk, geef de admins nog even een kusje anders krijg je een ban.
Ja of jij, met een link naar een illegaal programma. (Het programma is gewoon een gekraakte morpheus, dat is even illegaal als een crack).

Overigens, we zijn allemaal tegen spyware. Ik vind RefoSearch helemaal geen slechte crack van Morpheus. Scheelt een hoop moeite om KaZaA te cracken met een crack en vervolgens de spyware eigenhandig te verwijderen. Ik wilde met m'n eerste post alleen aangeven dat claims als 'beter geheugenmanagement' op de website klinkklare onzin zijn - precies hetzelfde als bij Morpheus. Waarom jij dan zo op je teentjes getrapt bent als je verder niks met het programma te maken hebt is me een raadsel.

(best gedaan om flame te vermijden trouwens... :))

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeteSapai
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:40
klonk erg leuk, weer goed klinkende mp3tjes vinden met 'kazaa'. het begnnen met downloaden duurde lang, maar uiteindelijk tog binnengekregen... toen bleek dattie dus niet echt werkt op WinXP. jammr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 15:02 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Ja maar die rommel neemt dus een zooi van je internet snelheid eraf (je bent immers aan het verzenden), zooi zoals Cydoor is echt troep, het vernaggelt je hele windows en voert instructies uit die je helemaal niet wilt.
voorbeelden graag, "vernaggelt je windows" is zo'n ruim begrip. die pop-up windows is het enige wat ik *zie* van kazaa
Kijk, je installeert 1 pakket met 3 spyware software pakketten erbij. Moet je je indenken dat je 5 of 6 van die paketten installeert waar allemaal minimaal 3 of 4 spyware paketten bij zitten.
het nut van 3 spyware progs per normaal programma is 0/zero/zips/nada/niente. een bedrijf heeft er maar 1 per prog nodig om de info te vergaren en door te verkopen (als ze dat al doen). kazaa heeft eigenlijk alleen cydoor als spyware, de rest word netjes naar gevraagd.
You catch my drift. :Y) En dan heb ik het geeneens over spy/adware dat allemaal extra reclame in je browser gaat zitten gooien, of op je desktop want dat is al helemaal smerige troep. (Wat nog vaak crasht ook.) :'(
ik weet niet wat voor software jij gebruikt hoor maar ik heb *never* spontaan nieuwe icoontjes op m'n desk gehad of banners in m'n browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 15:14 schreef ArthurS een heel blaverhaal waarin Commodore64 geen zin had het te lezen:
blablabla...
Jij je zin, je hebt gelijk. :*

Veel plezier met je KaZaa! (Geld ook voor de andere dame in dit topic.)

Ik wou overigens dat ik maar half zo mans was, ik zou nooit het huis verlaten en al mijn vrienden zouden me benijden.

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Op dinsdag 04 december 2001 15:29 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Jij je zin, je hebt gelijk. :*

Veel plezier met je KaZaa! (Geld ook voor de andere dame in dit topic.)

Ik wou overigens dat ik maar half zo mans was, ik zou nooit het huis verlaten en al mijn vrienden zouden me benijden.

*D
Thanks for making my point! Je hebt nog steeds geen inhoudelijk antwoord gegeven op mijn eerste post

Overigens ben jij de enige dame hier, als we je profile mogen geloven :z

Leuk trouwens dat iedereen die het niet met je eens is meteen een dame is (AngryPope) of niet weet waar ie over praat (me).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 15:32 schreef ArthurS het volgende:

[..]

Thanks for making my point!

Overigens ben jij de enige dame hier, als we je profile mogen geloven :z

Leuk trouwens dat iedereen die het niet met je eens is meteen een dame is (AngryPope) of niet weet waar ie over praat (me).
Wat ik alleen niet begrijp is dat je eerst een hele streek roman schrijft (ik denk dat refosearch je op het lijf geschreven is, gezien je overduidelijk predikant wilt worden) dat refosearch niks is, en vervolgens tot de conclusie komt dat het toch wel een goeie crack is, gezien je al die onzin met KaZaa niet zelf hoeft uit te voeren.

:?

Wat wilde je dus uiteindelijk dan bewijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 15:24 schreef AngryPope het volgende:

[..]

voorbeelden graag, "vernaggelt je windows" is zo'n ruim begrip. die pop-up windows is het enige wat ik *zie* van kazaa
Ik ben geen expert, beweer dat ook niet te zijn, maar 10.000 programmaatjes achter je windows draaien vertraagt je systeem iig al zienderogen.

Het lijkt me niet gezond voor je harddisk als je windows continue moet bufferen, draaien, onzin meer allemaal alleen maar om te tracen wat je allemaal zit te beeldrukken achter je scherm.
[..]
het nut van 3 spyware progs per normaal programma is 0/zero/zips/nada/niente. een bedrijf heeft er maar 1 per prog nodig om de info te vergaren en door te verkopen (als ze dat al doen). kazaa heeft eigenlijk alleen cydoor als spyware, de rest word netjes naar gevraagd.
Dat is dus niet waar, KaZaa heeft 3 spyware programma's mee draaien, zoals iedere leek zelfs weet. Check maar eens met AdAware.
[..]
ik weet niet wat voor software jij gebruikt hoor maar ik heb *never* spontaan nieuwe icoontjes op m'n desk gehad of banners in m'n browser.
Als beginnent kabelaar was ik een jaar terug nog verfent installer van *alles* wat gratis te krijgen was, gewoon je weet wel voor de leukigheid. Dan krijg je nog wel eens shit, leuke dingen heb ik overigens allang in dit topic gemeld zoals dus WebHancer, Gator, onzin meer allemaal.

Nog nooit gele linkjes gehad? Check deze url maar eens:

http://scumwarelinks.com

Waar wil je heen met deze discussie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Op dinsdag 04 december 2001 15:35 schreef Commodore64 het volgende:
Wat wilde je dus uiteindelijk dan bewijzen?
:)

Nee predikant wil ik niet worden, kan ik over jou trouwens net zo goed zeggen op basis van je tweede reactie.

Wat ik wilde 'bewijzen'?? (eigenlijk alleen zeggen, maar dat werd wat anders na jouw reactie op mijn eerste post). Ik zou zeggen, lees mijn eerste post eens een keer door, dan zul je op een gegeven moment zien staan:
Deze mod heeft als je het mij vraagt niks nieuws te bieden, buiten een hinderlijke naam en een lelijk logo. In tegenstelling tot wat de maker beweert is het helemaal niet zuiniger met resources noch zijn er overbodige functies gestript.
Dat het niks nieuws is dus, niets anders dan een crack van Morpheus (en ja, dat is illegaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat iedereen het over Morpheus heeft maar waarom werkt rafo search niet op winXp?? Of heb ik wat fout gedaan?
Trouwens Morpheus waar vin ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 16:03 schreef ArthurS het volgende:

[..]

Nee predikant wil ik niet worden, kan ik over jou trouwens net zo goed zeggen op basis van je tweede reactie.
Waar baseer je dat op dan?
Op dinsdag 04 december 2001 16:03 schreef ArthurS het volgende:
Wat ik wilde 'bewijzen'?? (eigenlijk alleen zeggen, maar dat werd wat anders na jouw reactie op mijn eerste post). Ik zou zeggen, lees mijn eerste post eens een keer door, dan zul je op een gegeven moment zien staan:
[..]

Dat het niks nieuws is dus, niets anders dan een crack van Morpheus (en ja, dat is illegaal)
Dat is dus al precies wat ik zei, dus waarom herhaal je dat dan?

Apart ook dat je een "crack" van een filesharing systeem, dat volgens de Buma Stemra en consorten zowiezo al als illegaal bestempelt wordt, als illegaal bestempelt.
Op dinsdag 04 december 2001 17:49 schreef ernes12 het volgende:
Leuk dat iedereen het over Morpheus heeft maar waarom werkt rafo search niet op winXp?? Of heb ik wat fout gedaan?
Ik denk echt dat je iets fout hebt gedaan, heb hem hier op een 2e bak onder XP PRIMA draaien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 17:49 schreef ernes12 het volgende:
Misschien ben je vergeten om een nieuwe user te maken en/of daarmee in te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
bij draaide ie ook niet op XP

En ik heb ff verder getst. Het werkt wel bij xp als je eerst morpheus hebt geinstalleerd

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 21:08 schreef thedolf het volgende:
bij draaide ie ook niet op XP

En ik heb ff verder getst. Het werkt wel bij xp als je eerst morpheus hebt geinstalleerd
Dat komt omdat je de eerste keer ff je shared folder aan moet geven als je het draait. Anders verbind ie niet. (Staat ook in de installer vermeld. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

De Linux versie van KaZzA heeft anders helemaal geen spyware/banners....

In ook in console :)

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 23:22 schreef Servowire het volgende:
De Linux versie van KaZzA heeft anders helemaal geen spyware/banners....

In ook in console :)
Is dat wel van dezelfde makers dan? Want ik bedoel, de Amiga versie van ICQ, StricQ, heeft ook geen banners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Op dinsdag 04 december 2001 21:21 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Dat komt omdat je de eerste keer ff je shared folder aan moet geven als je het draait. Anders verbind ie niet. (Staat ook in de installer vermeld. :) )
hier zegt hij al bij opstarten "not a valid win32 app..." in XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Op woensdag 05 december 2001 09:07 schreef HertogJan het volgende:

[..]

hier ook dat probleem vreemd.. in win2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier doet ie het perfect onder winxp :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 13:27 schreef SickBastard het volgende:
Hier doet ie het perfect onder winxp :z
Toch ff uitzoeken wat er anders is aan de setup van SickBastard aan die van degenen waar het niet bij werkt! :) Windows of versie nummer?

Ik heb hier Refosearch 1.66 inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
blaat..

edit:
had ik me toch bijna in een flamewar gemengd.. phew..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 13:42 schreef TripleM het volgende:
blaat..

edit:
had ik me toch bijna in een flamewar gemengd.. phew..
Ja, stel je voor, had je toch bijna erbij gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Op woensdag 05 december 2001 12:53 schreef _MaLa_ het volgende:

[..]

hier ook dat probleem vreemd.. in win2k
ja echt klote.
morpeus eerst installen heeft ook geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 16:56 schreef jordan2k het volgende:
stap 1 instaleer kazzaa
stap 2 instaleer ad-aware
stap 3 laat ad-aware op spyware scannen
eind reslutaat werkende Kazzaa zonder spy ware
dit kan ook met ander progie's
Kazaa werkt bij mij dan niet meer........ En bij vele anderen ook niet. Ik installeer gewoon geen software met spyware, genoeg alternatieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

als je bij kazaa een bepaalde cy-door "plugin" weghaald werkt ie niet meer!! dus oppassen!!

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rio/RefoBilly2.jpg

Deze is trouwens ook errug cool, een plugin zodat je via WinAmp kan zoeken op Refo-Search... werkt als een tierelier hier... *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Laatst online: 28-08 23:37
voor degenen die "ruzie" maken over het wel of niet kunnen verwijderen van alle spyware van KaZaa.
de 1 zegt dat het dan niet meer werkt, en de ander zegt van wel.
mijn vermoeden is dat de 1 gewoon niet de allernieuwste versie van KaZaa heeft.
namelijk er zijn 2 versies van versie 1.33 in omloop. hoewel de nieuwste natuurlijk alleen nog maar te downloaden is via KaZaa.

heeft iemand dus nog die eerste KaZaa 1.44 versie dan kan die inderdaad gewoon alle spyware verwijderen zonder dat kazaa niet meer werkt.

je raad het al, met de nieuwste versie van kazaa (1.33 wel te verstaan want er is alweer een 1.4) kun je kazaa niet draaien zonder de cydoor spyware.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 16:55 schreef PuckStar het volgende:
voor degenen die "ruzie" maken over het wel of niet kunnen verwijderen van alle spyware van KaZaa.
de 1 zegt dat het dan niet meer werkt, en de ander zegt van wel.
mijn vermoeden is dat de 1 gewoon niet de allernieuwste versie van KaZaa heeft.
namelijk er zijn 2 versies van versie 1.33 in omloop. hoewel de nieuwste natuurlijk alleen nog maar te downloaden is via KaZaa.

heeft iemand dus nog die eerste KaZaa 1.44 versie dan kan die inderdaad gewoon alle spyware verwijderen zonder dat kazaa niet meer werkt.

je raad het al, met de nieuwste versie van kazaa (1.33 wel te verstaan want er is alweer een 1.4) kun je kazaa niet draaien zonder de cydoor spyware.
Ik denk dat een hoop mensen zowiezo het risico niet meer durven nemen, ik niet iig. Besides, RefoSearch werkt prima hier... en die WinAmp plugin rules gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Thanks 4 the tip, Ik ben al die banners ook al zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 18:38 schreef 2nd_RJD het volgende:
Thanks 4 the tip, Ik ben al die banners ook al zat
Your welcome. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 01:42 schreef Commodore64 het volgende:
bla bla bla [afbeelding]
Had wildtangent nou ook geen spyware:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apestaartje@punt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 23:01 zeverde 00fly747 het volgende:

[..]

Had wildtangent nou ook geen spyware:?
Nee. Dat is een hoax.

Volgende keer beter zullen we maar zeggen he? Blijven oefenen toch. Het siert je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg die prog helemaal niet in gang, em zegt dat het geen geldige Win32 Applicatie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Laatst online: 28-08 23:37
Op woensdag 05 december 2001 09:07 schreef HertogJan het volgende:

[..]

bij mij dus ook

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een oplossing hiervoor?

ik heb ook al de compatibility mode geprobeert, maar dat gaf ook geen resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Komt omdat Morpheus eigenlijk niet geschikt is voor XP....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 19-09 10:55
Op donderdag 06 december 2001 23:55 schreef carnman het volgende:
Ik krijg die prog helemaal niet in gang, em zegt dat het geen geldige Win32 Applicatie is
Bij mij ook :( En ik draai W2K...

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Op vrijdag 07 december 2001 20:41 schreef Breepee het volgende:

[..]

Bij mij ook :( En ik draai W2K...
ja, en ik XP... niemand dus oplossing voor? Echt balen, want kazaa zuigt een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Wat heb je aan een programma dat geen geldige Win32 applicatie is, als je enkel Win32 draait?

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 21:48 schreef Tyrian het volgende:
Wat heb je aan een programma dat geen geldige Win32 applicatie is, als je enkel Win32 draait?
????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
Op maandag 03 december 2001 14:55 schreef webmail het volgende:

[..]

Welnee, moet je iederekeer je spam adres onthouden...
Gewoon creatief zijn en gewoon iets intikken...
Zoals: werf@WERaf.er
Zolang er maar een "@" en een "." erin zit :P
assgdhj, gewoon een haal op het toetsenbord invullen :)
en als dat niet werkt iets beschaafder: 1@2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Laatst online: 19-09 11:13

markvt

Peppi Cola

Op maandag 03 december 2001 15:01 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

*lol* Dan krijg je van die vage mailtjes die maar blijven bouncen door het internet. :)
jah alleen terug naar de verzender en gone toch ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 22:43 schreef markvt het volgende:

[..]

jah alleen terug naar de verzender en gone toch ?
Ligt eraan, als zij het ook van een vals adres doen (wat vaak toch wel het geval is) niet! :)

Dat kan eeuwig doorgaan zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah ik heb het gedownload enzo en me ge registreerd maar ik kom maar niet ingelogd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 19:03 schreef m.sikkes het volgende:
Mjah ik heb het gedownload enzo en me ge registreerd maar ik kom maar niet ingelogd :(
FF je share directory aangeven de eerste keer, dan logt ie in :)

(Staat ook in de installer beschreven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 19:04 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

FF je share directory aangeven de eerste keer, dan logt ie in :)

(Staat ook in de installer beschreven.)
mjah ik heb me share dir ingesteld nadat ik me had geregistreerd is dat dan fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 19:05 schreef m.sikkes het volgende:

[..]

mjah ik heb me share dir ingesteld nadat ik me had geregistreerd is dat dan fout?
Wel goeie dir aangegeven en zo? Probeer anders een ander account nog aan te maken?

Dat registreren eerst moet goed zijn hij loopt hier nochtans prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hij doet het nog nie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 19:16 schreef m.sikkes het volgende:
nee hij doet het nog nie :(
Anders zou ik em nog ff opnieuw proberen te installeren.... offfffff je hebt je firewall niet goed staan. Dat kan ook heel goed zo zijn. Zet die eens voor de lol een keer uit, kijken wat ie dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 19:50 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Anders zou ik em nog ff opnieuw proberen te installeren.... offfffff je hebt je firewall niet goed staan. Dat kan ook heel goed zo zijn. Zet die eens voor de lol een keer uit, kijken wat ie dan doet.
Nee ik zit achter een server en op m'n broers computer doet ie het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 19:51 schreef m.sikkes het volgende:

[..]

Nee ik zit achter een server en op m'n broers computer doet ie het wel
Dan staat er iets op je broers computer anders dan op die van jou.... Zou ik ff nalopen wat dat kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Laatst online: 22:07
Jammer kon het niet downloaden om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morpheus werkt bij mij wel onder XP *D kreeg hetzelfde en draai hem gewoon in compatibility mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 20:20 schreef Chadi het volgende:
Jammer kon het niet downloaden om te testen
Ehhrrrr hoe krijg je dat nou voor elkaar dan? :)

Moet gewoon te downloaden zijn van de site hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 20:48 schreef FunkyMonk het volgende:
Morpheus werkt bij mij wel onder XP *D kreeg hetzelfde en draai hem gewoon in compatibility mode :)
Dan zal Refosearch onder compatibility mode ook gewoon werken. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Op zaterdag 08 december 2001 21:22 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Helaas niet (hier) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 23:51 schreef HertogJan het volgende:

[..]

Helaas niet (hier) :(
Mja heb hier geen XP draaien maar heb anders best zin om het uit te zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Op Saturday 08 December 2001 23:54 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Mja heb hier geen XP draaien maar heb anders best zin om het uit te zoeken....
ik ook wel, heb al vanalles geprobeerd, maar lukt gewoon niet! Baal er echt enorm van, want ik wil niet dat klote kazaa met alle spyware/banners instaleren. Dit progje lijkt me gewoon top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
heb een mailtje gestuurd naar de gasten van Refo Search. Hoop dat ik wat terug krijg:
----- Original Message -----
From: Ilmer
To: see@thesite.com
Sent: Sunday, December 09, 2001 9:55 PM
Subject: Refo Search Error

If you are English, please reply this mail and I will write it in English!

Hey,

Wanneer ik Refo-Search start krijg ik, en nog velen, deze error (attach) in WindowsXP. Compatibility Mode en Windows Updates werken ook niet. Ik kreeg dit programma aanbevolen op Gathering Of Tweakers, een forum van tweakers.net: [topic=339360/1/50] en het lijkt mij fantastisch! Ik hoop dat je een oplossing voor dit probleem hebt.

Alvast Bedankt,
Groeten,
Ilmer aka Hertog Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 09 December 2001 21:55 schreef HertogJan het volgende:
heb een mailtje gestuurd naar de gasten van Refo Search. Hoop dat ik wat terug krijg:
[..]
Euuhh ik zou de mailer op hun site proberen want zo te zien kan dat email adres nooit goed zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er staat nu dus een versie op (1.67) die wel op XP / 2000 werkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
de download links op http://www.thefeiglingcrew.cjb.net doen het (weer) niet.... :(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

sites weer down? ok, heb 'm weer ff online..... hier dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 02:13 schreef topper het volgende:
de download links op http://www.thefeiglingcrew.cjb.net doen het (weer) niet.... :(
Wordt toch eens tijd dat ze daar wat aan gaan doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Op zondag 09 december 2001 23:28 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Euuhh ik zou de mailer op hun site proberen want zo te zien kan dat email adres nooit goed zijn. :)
te dom van mij, idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 19-09 10:55
hij doetut eindelijk bij mij :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Op dinsdag 11 december 2001 22:12 schreef Breepee het volgende:
hij doetut eindelijk bij mij :)
bij mij ook (!!!!) ( :) :) :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prettige site............not,
heb het al tig keer geprobeerd maar die links zijn zo dood als een pier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Op dinsdag 11 december 2001 02:20 schreef W1LL3M het volgende:
sites weer down? ok, heb 'm weer ff online..... hier dus :)
bedankt nog! (anders hoor je ook niks, alleen denken heeft geen zin ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Laatst online: 04-05-2023
Heb spul geinstalleerd, maar hij blijft proberen om te connecten maar dat lukt blijkbaar niet... meer mensen met dit probleem?
Overigens username die ik bij KaZaA had opnieuw gebruikt. Zou moeten kunnen volgens proggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 18:03 schreef Millennyum het volgende:
Heb spul geinstalleerd, maar hij blijft proberen om te connecten maar dat lukt blijkbaar niet... meer mensen met dit probleem?
Overigens username die ik bij KaZaA had opnieuw gebruikt. Zou moeten kunnen volgens proggie.
Yups, is simpel staat ook al in de installer: Je moet de eerste keer als je het op start je download (share) directory aangeven, dan pas doet ie het.

Beste is om hem dan even af te sluiten en weer aan te zwengelen. Dan logt ie geheid in. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
Op woensdag 12 december 2001 18:04 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Yups, is simpel staat ook al in de installer: Je moet de eerste keer als je het op start je download (share) directory aangeven, dan pas doet ie het.

Beste is om hem dan even af te sluiten en weer aan te zwengelen. Dan logt ie geheid in. *D
Dat heb ik ook gedaan, da's het probleem niet. Volgens mij accepteerde hij gewoon mijn oude login naam niet... Heb het opgelost door me onder een andere naam opnieuw te registreren. (nee, ik had alles goed getypt!)

Verwijderd

Topicstarter
Hehe en toen werkte het wel? Bij mij werkt ie nog wel op mn oude Morpheus login naam.... :)

• Millennyum
Op maandag 03 december 2001 15:56 schreef ArthurS het volgende:

[..]

Deze mod heeft als je het mij vraagt niks nieuws te bieden, buiten een hinderlijke naam en een lelijk logo.
Hee wacht es... dat icoontje lijkt verdacht veel op die van Norton Commander.... gejat of ligt het aan mij? :?

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06 15:06
Op zaterdag 08 december 2001 21:22 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

grokster doet het gwoon standaard :)

If it ain't broke, fix it till it is...

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 08:41 schreef -LoOneY- het volgende:

[..]

grokster doet het gwoon standaard :)
Ja leuk, maar met grokster/kazaa/morpheus kan je geen MP3 met een hogere bitrate als 128Kb download.

Je kan trouwens eenvoudig morpheus installeren en dan de refosearch executable in deze dir zetten. Dan hoef je geen settings te doen :)

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06 15:06
sorry 'k hep nix gezegt :)

If it ain't broke, fix it till it is...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 december 2001 13:42 schreef -LoOneY- het volgende:
sorry 'k hep nix gezegt :)
Ja, leuk Grokster gooit ook 48 meg aan spyware erbij... als we het trouwens echt over hinderlijke logo's etc willen hebben moet je een tool als Grokster hebben.

Icoontje is trouwens niet gestolen, is al jaren vaste icoontje van die groep, dat weet ik omdat ik hier nog oude spellen van ze heb liggen. (Ik ken ze al een tijdje, sinds 1994)

Dat was al lang voor de nieuwe Windows Norton Commander...
Pagina: 1 2 Laatste