Op dinsdag 04 december 2001 14:42 schreef Commodore64 het volgende:
Idd, dan heb jij het niet goed gedaan, doe nog maar eens een search met een echt goed AdWare pakket en hou je hart vast.
Ik zeg niet dat dat onmogelijk is, maar als je daadwerkelijk alle AdWare van je machine af hebt draait KaZaa gewoon niet meer. Maar die AdWare goed purgen kan zeker, maar dan draait je KaZaa niet meer. Als je net als jij onder de indruk bent dat het weg is, ja dan draait het zeer zeker. Een slimme gebruiker gebruikt overigens geen AdWare zoekmachientje, maar zoekt die handel zelf ook nog eens op met bijvoorbeeld Softice.
Hoezo arrogant om te denken dat als het bij jou niet werkt dat het bij niemand werkt. Iedereen die een beetje normaal is gebruikt AdAware van LavaSoft om Spyware te detecteren. Mensen die met SoftICE zelf willen gaan uitzoeken of spyware wordt aangeroepen hebben teveel tijd. Bovendien kan je net zo goed in WDASM de calls naar de spyware dll's opzoeken dunkt me.
daarnaast, als het niet mogelijk is de adware uit kazaa en broertjes te verwijderen zonder dat het programma ophoudt met werken, hoe is de kraak van deze Morpheus dan gedaan?
Poeh poeh ben jij even mans, en je bent geen goeie maatjes met iemand die een echte server heeft draaien?
Nee ik heb een ander soort vrienden. Mensen die ik ook in het echt wel eens ontmoet, je kent het wel. De Feigling Crew heeft die vrienden trouwens kennelijk ook niet, gezien het feit dat ze hun pagina op een @home pagina draaien.
Doe ik niet, maar als ik iemand zo mans hoor praten krijg ik altijd de neiging die persoon uit te lachen. Als je iets zegt kun je een antwoord verwachten en zeker als je denkt de wijsheid zo in pacht te hebben, terwijl je dat eigenlijk gewoon niet hebt. Dan kun je jezelf beter stil houden.
Als je dan eventjes de volgende vier punten, die ik in mijn eerdere post genoemd hebt, zou willen ontkrachten in plaats van commentaar te geven op het forum van m'n website (dat bedoel ik nou met op de man spelen), ben ik heel erg gelukkig:
- popups hoefden niet weg; morpheus heeft ze niet (zelfde geldt voor spyware - Morpheus is officieel spyware-vrij)
- banners worden niet meer vertoond doordat de 'hacker' in de string resources gewoon het adres van de adserver heeft achterhaald en dat heeft veranderd in een niet-bestaand adres (vandaar 'Action Canceled. Page not Found etc')
- Vervolgens is met ResHacker iedere incidentie van MusicCity Morpheus vervangen voor 'tFC-REFOSEARCH!' en zijn wat meer strings, bitmapjes en icons veranderd.
- De truc van de kleinere exe: wellicht is het gewoon met een exe-file compressor als Petite32 ingepakt.
Ik heb je op geen van deze stellingen commentaar horen geven. Wel op m'n website, maar daar ging het niet over dacht ik

Die snap ik niet. Heb ik die hack nu opeens gemaakt dan? Volgens mij is die namelijk van the feigling crew.
Je bent er anders heel erg zeker van dat je weet hoe het gemaakt is. Hoe kan je anders weten, dat wat ik gesuggereerd heb dat er mogelijk gebeurd is met de oorspronkelijke morpheus, niet waar is? (of je kent de makers natuurlijk, kan ook heel goed... in dat geval zat ik er daar sowieso naast)
Gek trouwens dat kritiek van jou gewoon kritiek is, en kritiek van een ander meteen flamen? Ik vroeg je gewoon hoe je die EZBoard aan de praat had gekregen, daar moet je mijns inziens gewoon een computerexpert voor zijn.
Zo bedoelde je het helemaal niet en dat weet je

Wat ik bedoelde met het flamen is dat terwijl ik mijn vraagtekens zetten bij de 'nieuwheid' van dit programma, jij doet of ik achterlijk ben. Ik zal nog eens die post van je quoten:
Echt wel dat jij slim bent, doe maar eens een AdWare search met die mooie KaZaa crack van je, die heb ik geprobeerd. Je hele systeem staat nog vol.
Ik ben blij dat er nog echt vakmensen als jij bestaan, die echt helemaal zelf gewoon een crackpatch kunnen vinden voor een programma, die niet werkt.
Beste stuurlui.... en zo?
Mooie site trouwens, hoe heb je EZBoard in hemelsnaam helemaal zelf aan de praat gekregen man?
Het enige antwoord dat je geeft op m'n post is dat de kazaa crack volgens jou niet werkt. Daar zit je ernaast, hij werkt hier wel degelijk. OOK nadat de meest recente AdAware alle spyware heeft verwijderd.
Tuurlijk, geef de admins nog even een kusje anders krijg je een ban.
Ja of jij, met een link naar een illegaal programma. (Het programma is gewoon een gekraakte morpheus, dat is even illegaal als een crack).
Overigens, we zijn allemaal tegen spyware. Ik vind RefoSearch helemaal geen slechte crack van Morpheus. Scheelt een hoop moeite om KaZaA te cracken met een crack en vervolgens de spyware eigenhandig te verwijderen. Ik wilde met m'n eerste post alleen aangeven dat claims als 'beter geheugenmanagement' op de website klinkklare onzin zijn - precies hetzelfde als bij Morpheus. Waarom jij dan zo op je teentjes getrapt bent als je verder niks met het programma te maken hebt is me een raadsel.
(best gedaan om flame te vermijden trouwens...

)
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy