Voor mijn werk ben ik op zoek naar een bedrijf waar wij onze site kunnen laten hosten. Onze huidige gesprekspartner weet best veel van websites bouwen, maar wenst qua hosten geen enkele garantie te bieden betreffende snelheid en veiligheid. Daarom ben ik op zoek naar alternatieven. Zaken die we wensen te bespreken:
- wie is er verantwoordelijk voor de veiligheid en de updates
- hoe wordt privacy-gevoelige informatie beschermd
- wat is de minimale bandbreedte en de maximale responsetijd
- wat is de uptime, en wat als het toch fout gaat
- waar liggen de kosten bij problemen
Ik zie vast nog heel wat over het hoofd, maar dit zijn de eerste aandachtspunten. En nee, ik verwacht hier geen offertes. Er zijn heel veel bedrijven die zich met hosten bezig houden, zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik zoek tips over bedrijven die zich ook om de veiligheid bekommeren en qua diensten meer bieden dan wat hardeschijfruimte op het net. De voorgenoemde punten zijn puur als indicatie welke kant we op denken.
- wie is er verantwoordelijk voor de veiligheid en de updates
- hoe wordt privacy-gevoelige informatie beschermd
- wat is de minimale bandbreedte en de maximale responsetijd
- wat is de uptime, en wat als het toch fout gaat
- waar liggen de kosten bij problemen
Ik zie vast nog heel wat over het hoofd, maar dit zijn de eerste aandachtspunten. En nee, ik verwacht hier geen offertes. Er zijn heel veel bedrijven die zich met hosten bezig houden, zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik zoek tips over bedrijven die zich ook om de veiligheid bekommeren en qua diensten meer bieden dan wat hardeschijfruimte op het net. De voorgenoemde punten zijn puur als indicatie welke kant we op denken.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.