Aztech isa soundcard drivers

Pagina: 1
Acties:

• jp73
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-05 10:30
Ik heb nog een oude isa Soundgalaxy Pro 16II (jaja) geluidskaartje liggen. de fabrikant ondersteund het natuurlijk niet voor Windows 2000 (koop maar een nieuwe policy :()

Enig idee hoe ik zo'n kaartje werkend kan krijgen of zijn er drivers van andere kaarten die kunnen werken ?

(ik las in een ander topic iets over 'trust soundexpert 16')

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

http://www.driverguide.com/
username: drivers
password: all

Misschien kan je hier info vinden, vaak kan je hier je drivers vinden...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
In windows 95 of hoger gaat ie in ieder geval niet werken. Voor die kaarten zijn alleen Windows 3.1 drivers. Ik had vroeger een Sound Galaxy NX Pro 2 :) Maar met de komst van Windows is die vervangen door een Gravis Ultrasound (die ik nu helaas ook niet meer kan gebruiken door het ontbreken van ISA sloten op mijn moederbord).

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 19:00

LopeZ

Too much is never enough

Op maandag 03 december 2001 13:48 schreef Bigs het volgende:
In windows 95 of hoger gaat ie in ieder geval niet werken. Voor die kaarten zijn alleen Windows 3.1 drivers. Ik had vroeger een Sound Galaxy NX Pro 2 :) Maar met de komst van Windows is die vervangen door een Gravis Ultrasound (die ik nu helaas ook niet meer kan gebruiken door het ontbreken van ISA sloten op mijn moederbord).
Ik heb hem ook en je kan hem gewoon gebruiken in win98se. Win2k gaat niet lukken, heb het zelf ook geprobeerd en wezeloos gezocht maar het ging niet werken :( Toen maar voor 30piek een asl4000 ding gekocht :)

• jp73
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-05 10:30
Hmm ziet er naar uit dat ik dan maar een goedkoop alternatief moet zoeken.

bedankt voor jullie snelle reactie's ! :)