Ik wil voor op mijn geforce 3 heatsinks hebben zodat ik het geheugen nog wat verder kan overclocken. Maar in de pricewatch zie ik nergens van die heatsinks staan. Ik wil van die lange dingen hebben net zoals op de hercules kaarten. Kunnen jullie mij een aantal links geven naar winkels waar deze te koop zijn?
Gewoon de heatsink van een leuke CPU cooler aan repen zagen, werkt bij mij ook prima. (EP5-6I11 in repen van 1.5 cm breed
)
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Ik heb het al gezien. Denk dat ik toch maar bij de oc-shop ga kopen. Die hebben precies de heatsinks die ik wil
De betere electronica zaak (zoals bv Display) heeft heatsinks in alle mogelijke vormen en maten.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
gewone electronicazaken hebben vaak ook wel heatsinks. Ik bedoel dus wel onderdelen winkels, niet winkels voor wasmachines en dergelijke
Bij de oc-shop zijn ze uitverkocht
en ik wel die heatsinks die ze daar hebben perse hebben omdat er ook nog voor het ram bijzit. Is er echt geen andere winkel? Anders moet ik maar naar de plaatselijke electronica zaak gaan.
Koop gewoon een goedkoop slot a/1 heatsink en knip/ snij deze in stukjes.
Taal fouten inbegrepen ;)
dit zijn de heatsinks van OC-shop
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
zie: [topic=337858/1/25]
is namelijk ook te gebruiken voor je videokaart geheugen.
is namelijk ook te gebruiken voor je videokaart geheugen.
Verwijderd
Ik heb laatst ook koperen vergulde koelblokjes voor geheugen gezien. Ik weet alleen niet meer waar, maar ze koelden wel beter. Die kun je zelf ook maken. En omdat ze verguld zijn geen last van corosie, en ze glanzen ook nog eens heel mooi
.
Verwijderd
en ze kosten ook nog eens belachelijk veel geld zeker.Op maandag 03 december 2001 21:44 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Ik heb laatst ook koperen vergulde koelblokjes voor geheugen gezien. Ik weet alleen niet meer waar, maar ze koelden wel beter. Die kun je zelf ook maken. En omdat ze verguld zijn geen last van corosie, en ze glanzen ook nog eens heel mooi.
Verwijderd
Ben benieuwd op zo'n mxje dat nou nodig heeftOp maandag 03 december 2001 20:49 schreef maartenb het volgende:
ik vind deze wel leuk:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
Allebei van Zalman. meer info @ www.zalman.co.kr
BTW hij zoekt geheugen cooling, geen die hard passiefe chipset cooling!
Pagina: 1