[WinXP] -> Verkenner -> preview van files...

Pagina: 1
Acties:

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49

sus

is druk :+

Topicstarter
Sinds een paar weken werk ik nu met WinXP. Ik mis alleen een ding.

Onder de vorige versie's van windows had je, dat als je een plaatje aanklikte, je dan een preview te zien kreeg van dat plaatje.

Is het mogelijk om dit ook in XP weer aan de praat te krijgen? Ik heb al gezocht met de search, maar heb niets kunnen vinden. (misschien heb ik niet op het juiste keyword gezocht, zou kunnen, weet nl. niet hoe dit heet).

• B@RT
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-02-2024
Je kunt dat doen met picaview. Dat programmatje zit geloof ik bij ACDSEE in. Misschien bedoel je dat?

Verwijderd

Je kunt in Explorer ook thumbnails-view kiezen..
en die preview zit bij mij onder rechtsklik

• sus

sus

Topicstarter
Dat preview wat onder rechtermuis zit, is niet wat ik bedoel.

Wat is dus zoek si dat je dus een bestand aanklit, en dan maakt hij [naast] de bestandenlijst een preview aan. Daarboven zet hij dan hoe groot het bestand is. Bij meerdere bestanden telt hij het aantal bytes op, maar geeft hij geen preview meer.

Dat is dus wat ik zoek, die kolom waar hij de preview neerzet.

(is het nu een beetje duidelijk??)

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 16:20

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Op maandag 03 december 2001 13:52 schreef Kannibaal het volgende:
Je kunt in Explorer ook thumbnails-view kiezen..
en die preview zit bij mij onder rechtsklik
Ik geef toch voorkeur aan view -> filmreel

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Volgens mij kan dat alleen maar als je de folders uitzet, in je taakbalk in de explorer kan je via de knop folder dat aan- en uitzetten, hellaas ben je dan wel je tree-view kwijt

• sus

sus

Topicstarter
sorry voor het omhoogschoppen, maar ik ben erachter en wou (voor de mensen die later de search gebruiken) nog ff de oplossing plaatsen.

Je kan dit alleen doen via Deze Computer, niet via de verkenner (of je moet je treeview uitzetten met de knop folders, zoals hierboven is gemeld)

Dan krijg je aan de linkerkant een blauwe (zal wel anders zijn als je een ander thema hebt) balk, met hierin de tekst Details. Als je hierop klikt (terwijl je een plaatje hebt geselcteerd), dan zie je een preview en bestandsinfo.

Wou ik ff kwijt.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 16:00
Op maandag 03 december 2001 16:44 schreef Hans.Solo het volgende:

[..]

Ik geef toch voorkeur aan view -> filmreel
filmreel rofl :D
wat een vertaling weer, ben ik ff blij dat ik uk versie draai "filmstrip" heet t dan

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 16:20

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Op maandag 10 december 2001 21:25 schreef Turismo het volgende:

[..]

filmreel rofl :D
wat een vertaling weer, ben ik ff blij dat ik uk versie draai "filmstrip" heet t dan
Vertel mij wat, ben ondertussen ook overgstapt op de UK versie en ik kan nu trots vertellen dat ik nu de voorkeur geef aan view -> filmstrip... ;-P

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 13:17 schreef suspicious het volgende:
Sinds een paar weken werk ik nu met WinXP. Ik mis alleen een ding.

Onder de vorige versie's van windows had je, dat als je een plaatje aanklikte, je dan een preview te zien kreeg van dat plaatje.

Is het mogelijk om dit ook in XP weer aan de praat te krijgen? Ik heb al gezocht met de search, maar heb niets kunnen vinden. (misschien heb ik niet op het juiste keyword gezocht, zou kunnen, weet nl. niet hoe dit heet).
Ik geloof dat dat "View as Webpage" was???? Dan kreeg je previews te zien van wat je aanklikt.
Pagina: 1