GoT-raad

Pagina: 1
Acties:
  • 568 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-10 21:42

magneet

Magnetic enhanced

Topicstarter
Graag wil ik iedereen die naar aanleiding van het instellen van de got raad (dit : [topic=339273/1/25] topic) promotie heeft gekregen feliciteren.

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ja me 2

sjonge jonge het wordt alsmaar erger met al die nieuwe functies ed. ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12 14:44
Gefeliciteerd!

Maaruh, wordt het zo geen dikke fulltime job?

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-12 17:00

vanDaal

-ismeereentje

De GoT-raad heeft voor zij in functie trad een nieuwe bemiddelaar gezocht, en deze gevonden in: Negotiator.
What's in a name :+

• magneet

magneet

Magnetic enhanced

Topicstarter
wel heel toevallig ja, moets eerst altijd ff kijken of hij nu bemiddelaar was of niet maar nu in iedre geval wel.

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 03 december 2001 12:54 schreef THEF_Pino het volgende:
:D Dat kun je er iig wel van maken. Als ik wil kan ik rustig 60 tot 70 uur per week 'me nuttig maken' op GoT (en dat geldt voor iedereen denk ik :)).

Maar uh mensen, gefeliciteerd (maar dat had ik al gedaan :D).

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:44

Exterazzo

Qeasy

congrats :)

Audentia

Verwijderd

Ik mis nog 1 heel belangrijke functie nl. communicatie adviseur.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Welk kleurtje krijgen deze personen? ;)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Hartelijk...!!!
Oh wat ben ik blij.. :)
Heeft nu iedereen de juiste stoel... :? ?
December wordt een echte feestmaand.... *D !
Ik ga ervan uit dat -buiten mijzelf- iedereen
nu 'iets' is, al kan ik het niet meer bijhouden maar
dat mag de pret niet drukken...;dus allemaal gefeliciteerd :) !!!
Enneh; ...veel succes *D !!

• Lord Daemon
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op maandag 03 december 2001 12:54 schreef THEF_Pino het volgende:
Gefeliciteerd!

Nou, dat is niet de bedoeling. :) Het zal zeker wel wat tijd gaan kosten, zelfs wel veel, maar 40 uur per week lijkt me overdreven.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Ik vind het allemaal een beeeetje overdreven. "GoT-raad"... het is geen politieke instelling waarbij 'belangrijke' beslissingen moeten worden gemaakt ofzo, het is maar een forum hoor...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

tering, wat een hoop systemen worden er opeens opgeroepen zeg.....

En nu, als ik wil weten wanneer een contructieve voortzetting op Topix komt, aan wie moet ik dat vragen?

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 16:56
Op maandag 03 december 2001 13:29 schreef 208 het volgende:
Ik vind het allemaal een beeeetje overdreven. "GoT-raad"... het is geen politieke instelling waarbij 'belangrijke' beslissingen moeten worden gemaakt ofzo, het is maar een forum hoor...
Als er 5.000 man vele malen per week of per dag "hun" forumpje checken, en vele vele duizenden anderen zo nu en dan langs komen fietsen, dan moeten sommige zaken gewoon goed geregeld zijn he :)

We spend our years as a tale that is told

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 03 december 2001 13:34 schreef ecteinascidin het volgende:
En nu, als ik wil weten wanneer een contructieve voortzetting op Topix komt, aan wie moet ik dat vragen?
Jouw kruistocht wordt er zo ook niet echt gemakkelijker op he :D ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 10:19
Wat IceStorm zei:

[..]

:D Dat kun je er iig wel van maken. Als ik wil kan ik rustig 60 tot 70 uur per week 'me nuttig maken' op GoT
Wat IceStorm bedoelde:

:D Dat kun je er iig wel van maken. Als ik wil kan ik rustig 60 tot 70 uur per week 'me nuttig maken' op GoT, net zoals hlpdsk
:D

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tnx :P Ik heb er zin in :Y)
Op maandag 03 december 2001 13:34 schreef ecteinascidin het volgende:
tering, wat een hoop systemen worden er opeens opgeroepen zeg.....

Gewoon in [forum=15], waar je overigens *altijd* terecht kan met je vragen met betrekking tot GoT *D

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

* OProg wacht nu op een kleurtje in de mod-naam, zodat users de GOT-raadsleden kunnen herkennen. De eerste letter van hun naam wit lijkt hem wel wat :P

• yeadder
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
gefeliciteerd

en ik wou ook ff zeggen dat tweaker.net ( + wat er allemaal bij hoord ) steeds meer pro wordt en dat vindt ik een goede zaak :)

Verwijderd

van mij ook gefeliciteerd :)

• Garfield|IA
  • Niet online
GaMeOvEr, havana en Lord Daemon veel suc6 met jullie nieuwe functie.
Garfield als bemiddelaar dat wordt cool :Y) :P
Ik stel voor iedere dag verse Garfield strips op GoT, en invoering van de 1 urige werkweek doe je best Negotiator :7 ;)

• P.B.
  • Niet online
Alle mensen met nieuwe funties, gefeliciteerd :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Dank, dank. :)

Aannames zijn fataal.

• Roelant
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 14:43 schreef Devil_2000 het volgende:
GaMeOvEr, havana en Lord Daemon veel suc6 met jullie nieuwe functie.
Garfield als bemiddelaar dat wordt cool :Y) :P
Ik stel voor iedere dag verse Garfield strips op GoT, en invoering van de 1 urige werkweek doe je best Negotiator :7 ;)
Garfield strips kan je dagelijks in je mail laten bezorgen hoor, doe ik ook :Y)

• Garfield|IA
  • Niet online
I Know, om je dag echt goed te beginnen moet je een Garfield strip lezen. :o :Y)

• Captain Pervert
  • Laatst online: 25-11 11:14
Jezus, wat overdreven zeg... Ik begrijp wel dat de praktijk erom vraagt, maar ik durf te beweren dat er geen enkel forum op het internet te vinden is met zo'n ingewikkelde hierarchie, zo'n hoop mods, HGM's, HGA's, etc. etc.

Het toppunt vind ik de 'bemiddelaar'. Jemig :) Alle respect voor de mensen die al deze functies op zich willen nemen natuurlijk. Maar denk nou eens rationeel na, het is een internetforumpje en geen B.V. hoor ;)

Voor iemand die hier wat langer komt is het wel te volgen... Maar iemand die nieuw is met het medium 'forum' zal er geen zak van snappen.

Maar goed, we zullen zien hoe het uitpakt. Steeds maar weer benoemingen dit en dat, er komt geen eind aan, een teken dat er ook nog niet echt een goed functionerende crew is gevonden.

Succes ermee. ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• magneet

magneet

Magnetic enhanced

Topicstarter
ik weet niet hoe de bedrijsstructuur van tweakers precies in elkaar zit maar het kan best wel eens zijn dat tweakers op zich een N.V. is hoor.

Verwijderd

Femme had dan beter in het huwelijk kunnen treden onder huwelijkse voorwaarden terwijl die de eenmaszaak runt, alle bezittingen op naam van zijn vrouw kunnen laten zetten, en het risico zo kunnen afdragen.

Zo heb je namelijk niet de administratieve rompslomp en kosten van een BV maar wel de zekerheid van een BV terwijl je toch een eenmanszaak runt. ;)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

En nu, als ik wil weten wanneer een constructieve voortzetting op Topix komt, aan wie moet ik dat vragen?
Aan de directie, of aan ons - want de directie houdt de raad hiervan op de hoogte. Het goede forum hiervoor is natuurlijk LA, zoals voor alle vragen.
Maar denk nou eens rationeel na, het is een internetforumpje en geen B.V. hoor
Of het een B.V. is zou ik even niet weten, maar GoT/t.net is wel een bedrijf. :) Overigens bestaat nu de hele GoT-crew uit vrijwilligers, wat niet erg standaard is voor een bedrijf, maar ja.
Maar goed, we zullen zien hoe het uitpakt. Steeds maar weer benoemingen dit en dat, er komt geen eind aan, een teken dat er ook nog niet echt een goed functionerende crew is gevonden.
We hopen dat die goed functionerende crew wel is gevonden.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Floris / Daniël / Kees / Femme krijgen toch wel betaald? En zijn toch ook crew?

Of mis ik nu iets? :)

• Roelant
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 16:25 schreef Magneet het volgende:
ik weet niet hoe de bedrijsstructuur van tweakers precies in elkaar zit maar het kan best wel eens zijn dat tweakers op zich een N.V. is hoor.
Sterker nog, Tweakers is een heuze BV!
Op maandag 03 december 2001 16:12 schreef Captain Pervert het volgende:
Jezus, wat overdreven zeg... Ik begrijp wel dat de praktijk erom vraagt, maar ik durf te beweren dat er geen enkel forum op het internet te vinden is met zo'n ingewikkelde hierarchie, zo'n hoop mods, HGM's, HGA's, etc. etc.

Het toppunt vind ik de 'bemiddelaar'. Jemig :) Alle respect voor de mensen die al deze functies op zich willen nemen natuurlijk. Maar denk nou eens rationeel na, het is een internetforumpje en geen B.V. hoor ;)
Tja, ten eerste: tweakers.net is dus wél een BV :)

Dat de praktijk er om vraagt is gebleken, en laat zich wellicht verklaren door de enorme omvang van het forum.

De functie "bemiddelaar" zoals die voor mij door GaMeOvEr is vervuld mag in jouw ogen het toppunt zijn, maar heeft wel degelijk een functie bewezen in de korte periode dat de functie bestaat.

Zowel gebruikers als crew kunnen naar een onafhankelijk persoon toe, die een definitief oordeel over een bepaalde situatie kan vellen.

Doordat de bemiddelaar niet bij de sitiatie betrokken was kijkt hij er met een frisse, onbevooroordeelde blik tegenaan, en komt soms tot een inzicht waar zowel moderator als user nog niet waren opgekomen. Of: kan een moderator, HGM of zelfs HGA overrulen waar die (door wat voor omstandigheden dan ook) een verkeerde beslissing nam.
Voor iemand die hier wat langer komt is het wel te volgen... Maar iemand die nieuw is met het medium 'forum' zal er geen zak van snappen.
Iemand die hier net komt zal zich er wellicht ook niet voor interesseren lijkt me, en het heeft voor een dergelijk persoon ook geen belang de bestuurs-structuur van het forum te kennen, immers: het feit dat die dat niet weet doet niets aan de forum-ervaring an sich af, of voegt er (als je net op het forum komt kijken) weinig aan toe.

Succes ermee. ;)
En vooral een teken dat het forum (nog steeds) snel groeit, waardoor er behoefte is aan een sterke crew, met veel modforce, en een duidelijk, gestructureerd bestuur.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Floris / Daniël / Kees / Femme krijgen toch wel betaald? En zijn toch ook crew?
Geen van hen houdt zich nu nog inhoudelijk bezig met GoT, en feitelijk zijn ze dus geen GoT-crew.

• Twynn
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op maandag 03 december 2001 18:10 schreef Lord Daemon het volgende:
Geen van hen houdt zich nu nog inhoudelijk bezig met GoT, en feitelijk zijn ze dus geen GoT-crew.
Mjah, maar ik neem aan dat zij nog steeds voor het financiele gedeelte zorgen? Dus de advertenties, het serverpark etc?

Bovendien houden ze gewoon hun adminrechten (neem ik aan). Dus in principe blijft het toch wel een beetje crew.. Of kijk ik er nu verkeerd tegen aan?

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Het financiele gedeelte ligt inderdaad bij de directie (Femme, Daniel, Floris, ...), maar dat hoort dan ook niet tot de taken van de crew die inhoudelijk voor GoT zorgt. Ze hebben ook nog admin-rechten, maar het is niet hun taak die ten behoeve van inhoudelijke dingen op GoT te gebruiken. (Wat niet wil zeggen dat ze dat niet doen natuurlijk. :) )

• Twynn
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op maandag 03 december 2001 21:52 schreef Lord Daemon iets
OK. duidelijk..

Maar in principe blijft de site van Femme neem ik aan? Is hij dan nog steeds degene die uiteindelijk verantwoordelijk is?
Dus als er ooit problemen komem met de BSA/Buma/whatever? Of wordt dit ook op jullie afgeschoven? (dus is hij niet meer de eindverantwoordelijke!?)

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12 12:09
Op maandag 03 december 2001 21:56 schreef Twynn het volgende:

[..]

OK. duidelijk..

Maar in principe blijft de site van Femme neem ik aan? Is hij dan nog steeds degene die uiteindelijk verantwoordelijk is?
Dus als er ooit problemen komem met de BSA/Buma/whatever? Of wordt dit ook op jullie afgeschoven? (dus is hij niet meer de eindverantwoordelijke!?)
Femme is eigenaar, dus altijd eindverantwoordelijk.
Alleen zijn er een aantal mensen nu verantwoordelijk gemaakt voor de dagelijkse gang van zaken op GoT. Zij worden echter wel degelijk gecontroleerd door het MT.
Pagina: 1