[CM]Koffermod -- hoe bevestigen?

Pagina: 1
Acties:

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 08:59

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
In mijn laatste koffermod heb ik het mobo ed op houten latjes geschroefd -> werkte nie echt. Als iemand andere ideeen heeft, post maar raak, zal zsm met pics van koffermod en ander casemods komen...

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00
wat ik heb gedaan met mijn cm is een mobo antistatisch zakje genomen, daar van een kartonnen doos een stuk karton ingestopt (2 lagen). op deze manier heb je een dempende en toch vrij stevige ondergrond voor je mobo, en het werkt perfect. ReseTTim heeft dit ook op deze manier gedaan( of heb ik het van hem gepikt hehe >:)

• Mr-Leo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 16:01
Misschien kun je een bodemplaat uit een oude kast in je koffer schroeven? Dus die plaat waar je normaal je moederbord op schroefd in een systeemkast.

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Ik had triplex, met daarop het mobo geschroefd.
Aan de onderkant van het triplex had ik op 4 plaatsen kleine stukjes triplex gelijmd, op die vier stukjes zat weer klitteband, zo kon ik snel mijn mobo eruit halen.

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 12:40 schreef gh0stw4lk3r het volgende:
wat ik heb gedaan met mijn cm is een mobo antistatisch zakje genomen, daar van een kartonnen doos een stuk karton ingestopt (2 lagen). op deze manier heb je een dempende en toch vrij stevige ondergrond voor je mobo, en het werkt perfect. ReseTTim heeft dit ook op deze manier gedaan( of heb ik het van hem gepikt hehe >:)
Jou koffermod is helemaal :9~ Maar hoe bevestig je de pci kaarten, heb je daar ook foto's van?

• Gh0stw4lk3r
Op maandag 03 december 2001 13:28 schreef pcvanvliet het volgende:

[..]

Jou koffermod is helemaal :9~ Maar hoe bevestig je de pci kaarten, heb je daar ook foto's van?
ja die heb ik http://kutpc.mine.nu/mod/midden.jpg gewoon een backplate in mij kast geschroefd :)uit een oude at kast gesloopt

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:33
Op maandag 03 december 2001 13:32 schreef gh0stw4lk3r het volgende:

[..]

ja die heb ik http://kutpc.mine.nu/mod/midden.jpg gewoon een backplate in mij kast geschroefd :)uit een oude at kast gesloopt
slim gedaan :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op maandag 03 december 2001 14:33 schreef mikey4ever het volgende:

[..]

slim gedaan :)
uh, had ik ook gedaan hoor alleen had ik een backplate van een desktop case kortom khad maar 1 bevestiging voor 4 kaarten...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Gh0stw4lk3r
voordat ReseTTiM er over begint ;), ik heb het id van hem :)
Pagina: 1