Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
wat ik heb gedaan met mijn cm is een mobo antistatisch zakje genomen, daar van een kartonnen doos een stuk karton ingestopt (2 lagen). op deze manier heb je een dempende en toch vrij stevige ondergrond voor je mobo, en het werkt perfect. ReseTTim heeft dit ook op deze manier gedaan( of heb ik het van hem gepikt hehe
Misschien kun je een bodemplaat uit een oude kast in je koffer schroeven? Dus die plaat waar je normaal je moederbord op schroefd in een systeemkast.
Ik had triplex, met daarop het mobo geschroefd.
Aan de onderkant van het triplex had ik op 4 plaatsen kleine stukjes triplex gelijmd, op die vier stukjes zat weer klitteband, zo kon ik snel mijn mobo eruit halen.
Aan de onderkant van het triplex had ik op 4 plaatsen kleine stukjes triplex gelijmd, op die vier stukjes zat weer klitteband, zo kon ik snel mijn mobo eruit halen.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Jou koffermod is helemaalOp maandag 03 december 2001 12:40 schreef gh0stw4lk3r het volgende:
wat ik heb gedaan met mijn cm is een mobo antistatisch zakje genomen, daar van een kartonnen doos een stuk karton ingestopt (2 lagen). op deze manier heb je een dempende en toch vrij stevige ondergrond voor je mobo, en het werkt perfect. ReseTTim heeft dit ook op deze manier gedaan( of heb ik het van hem gepikt hehe
ja die heb ik http://kutpc.mine.nu/mod/midden.jpg gewoon een backplate in mij kast geschroefd :)uit een oude at kast geslooptOp maandag 03 december 2001 13:28 schreef pcvanvliet het volgende:
[..]
Jou koffermod is helemaalMaar hoe bevestig je de pci kaarten, heb je daar ook foto's van?
slim gedaanOp maandag 03 december 2001 13:32 schreef gh0stw4lk3r het volgende:
[..]
ja die heb ik http://kutpc.mine.nu/mod/midden.jpg gewoon een backplate in mij kast geschroefd :)uit een oude at kast gesloopt
uh, had ik ook gedaan hoor alleen had ik een backplate van een desktop case kortom khad maar 1 bevestiging voor 4 kaarten...Op maandag 03 december 2001 14:33 schreef mikey4ever het volgende:
[..]
slim gedaan
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
voordat ReseTTiM er over begint
, ik heb het id van hem
Pagina: 1