Toon posts:

DIVX bij mij op 16Bit kleuren klote, op 32Bit Goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat kan het probleem zijn, als ik de Windows kleuren instelling op 16 Bit heb staan dan is divx traag en schokkerig en de kleuren deugen niet, op 32 Bit is het wel goed.. wat is het probleem ?

ik had het Voor mijn her installatie van Windows niet. het enige wat is veranders naar mijn weten, is dat er nu DirectX 8.1 op staat ipv 8.0....

Thnx!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Wat is het probleem dan als je em op 32 bit kan draaien? :?

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
uhh denk ook dat het komt omdat de meeste goede Films onder 24 Bits of 32Bits kleuren geript worden..Of In 32Bits of 24 bits daar beneden krijg je enorme Kwaliteits verlies...

En op Morpheus Films downloaden zuigt! is ook lame

hehe :Y)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-03 23:08

Jag

Op maandag 03 december 2001 13:27 schreef ThaNetRunner het volgende:
uhh denk ook dat het komt omdat de meeste goede Films onder 24 Bits of 32Bits kleuren geript worden..Of In 32Bits of 24 bits daar beneden krijg je enorme Kwaliteits verlies...

En op Morpheus Films downloaden zuigt! is ook lame

hehe :Y)
Wat is er mis met op Morpheus films downen?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nou aangezien ik voor de lol dat eens deed...Ik zit meestal op de PUBS die ik doorkrijg....Maar de kwaliteit van die films is meestal Bleh...Snappie het is trouwens een persoonlijke mening...vergeten bij te zetten zie ikke nu.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik download de DVD rips altijd vanaf Usenet en dat is dan ook vrijwel gelijk aan DVD kwaliteit dus dat gezeik is niet mijn vraag.....

maar hoe kan het dat ik er voor de het installatie niet last van had.. OK ik kan op 32 Bit altijd gaan draaien, maar ik wil ook wel weten WAAROM ie het niet MEER doet op 16 Bit.. snappie ?¿

Dus bij deze .. wie... kan dit beantwoorden... ligt het dan toch aan DirectX 8.1?

het zal er wel weer op uit lopen dat iemand het antwoord geeft .. "nouw dan probeer je dat toch WEER terug naar DX 8.....

tjah.......

Verwijderd

Welke windows heb je? Dit is ten eerste handig om te weten.

De 16bit werkt met Winxp bij mij niet zo heel lekker

Verwijderd

Topicstarter
Windows 2000 SP2 bla bla bla
Pagina: 1