Toon posts:

VNC of kloon daarvan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gallo, weet iemand een progje net zoiets als VNC waarbij je de framerate kunt instellen??
Dat kan ik nl. heel goed gebruiken......

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:46

Sick Nick

Drop the top!

RemoteAdministrator, kan je het maximaal aantal beelden per seconde instellen. Heb hem zelf op 500 staan ofzo (100 Mbit netwerk) en dat werkt soepel genoeg.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 12:32 schreef Sick_Nick het volgende:
RemoteAdministrator, kan je het maximaal aantal beelden per seconde instellen. Heb hem zelf op 500 staan ofzo (100 Mbit netwerk) en dat werkt soepel genoeg.
Ok en waar kun je dit in radmin instellen en welke versie is dat?
Heb het zelf nl. gekeken of dat kon en niet gevonden?? :?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Versie 2.0, als je dan in een clientvenster bent even het menutje openenen (rechts klikken links bovenin) en dan maximum refresh of iets dergelijks. Zit nu niet thuis dus kan niet voor je controleren maar ik dacht dat het daar zit. Je moet in ieder geval in het client venster zitten (control of view)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 12:36 schreef Sick_Nick het volgende:
Versie 2.0, als je dan in een clientvenster bent even het menutje openenen (rechts klikken links bovenin) en dan maximum refresh of iets dergelijks. Zit nu niet thuis dus kan niet voor je controleren maar ik dacht dat het daar zit. Je moet in ieder geval in het client venster zitten (control of view)
Thanx......het zou kunnen dat ik een andere versie heb gehad oid.....

Ik ga het straks even testen...

• cenix
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 16:22
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar bij VNC kun je de kleuren limiteren tot 8-bits, zodat de schermen sneller verversen, enz.

Dit doe je door een actieve verbinding te leggen en dan links-boven op het icoontje te klikken en dat 8-bits colors of zoiets aan te geven.

Verwijderd

Remote administrator Ruled...
Pagina: 1