Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe telefoon + abbo en ik zat te denken aan nokia 6310 met telfort 120/180 via gsmshop.nl, maar misschien is hier iemand die een andere superaanbieding heeft gezien die je niet kan laten liggen... Alvast bedankt...

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zou zoizo in alle gevallen voor Libertel gaan (goedkoper dan KPN en beter dan Dutchtone, Ben en Telfort....) mobiel mag je zelf uitzoeken :)

Verwijderd

heb zelf een jaar kpn allround gehad, en nu bijna 1.5 jaar KPN business (grip)-abo'tje, maar moet binnenkort over op telfort business...eens kijken hoe dat bevalt, tot nu toe vrees ik voor 't ergste ....

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:27

ralfbosz

xm create bosz -c

Bedoel je niet de 6210? Ik kan de 6310 niet vinden op hun site, plus dat die pas in jan 2002 schijnt uit te komen...

rm -r *

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 18:49 schreef MREn het volgende:
heb zelf een jaar kpn allround gehad, en nu bijna 1.5 jaar KPN business (grip)-abo'tje, maar moet binnenkort over op telfort business...eens kijken hoe dat bevalt, tot nu toe vrees ik voor 't ergste ....
ik vrees voor t ergste ;) ik ben van plan libertel abbo te nemen, zat ook te twijfelen met telfort omdat ik arme student ben maar dan toch liever wat minuten minder en kwaliteit :)

Verwijderd

Je koopt toch een telefoon omdat je die zelf mooi vind maar als provider zou ik in iedergeval voor debitel of libertel gaan.l

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Nou ik ben zo'n arm studentje en ja hoor, telfort sucks big time!
Ik heb een gratis abonnement van telfort (120 min) via gsmweb.nl. dit kan overigens niet meer!

Maar blij met mijn keuze ben ik niet. Het enige positieve over telfort= sms=25cnt.
(in mijn geval) gratis abo.

Het bereik is in mijn huis (hoofddorp) echt slecht. Bellen kan alleen vanaf zolder.

Ik heb hiervoor Ben gehad en had hier geen problemen mee (maar ik kom ook niet vaak buiten de randstad).

Als ik jou was zou ik GEEN Telfort nemen.

Succes is een keuze

Pagina: 1