[PS2]Tony Hawk Pro Skater 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweetnie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 20:30
Ik heb van het weekend THPS3 gekocht.
Ik ben gelijk zoals het hoort aan de turorial begonnen dat gaat allemaal best aardig, maar als ik dan de career mode start moet ik maar ff binnen 2 min van alles doen en halen.
Waaronder genoeg punten halen en ja hoe haal je punten door mooie lange goeie etc. combo's te maken, maar daar zit hem nou juist het probleem.
Ik heb gisteren ongeveer 3 uur lang zitten kloten om een dubble of triple etc. combo te maken nou lukt dat me wel, alleen die landing echt gewoon niet ik ga gewoon altijd op me bek ermee :(
Moet je iets specials doen ofzo om de landing goed te volbrengen met een combo ? aangezien ik wel met me deck rechtuit neerkom ook op tijd met de combo klaar ben alleen dan nog ga ik steeds op me bek.

Iemand enig id wat ik fout doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ervaring met THPS2? Want in principe is het hetzelfde. Als je geen ervaring hebt moet je eerst beginnen met alle fliptrucks te leren, alle grinds te leren en alle grabs te leren. Daarna manuals leren en dan alles gaan combineren.

Een fliptruck voor een grind en een fliptruck uit een grind, dan een manual en een flip naar de volgende grind en ga zo door. Van belang is om je evenwicht goed te houden. I het begin zul je alleen korte combo's kunnen maken maar hoe mee ervaring je krijgt hoe langer ze worden. Wat betreft dat landen kan ik alleen zeggen, zorg dat je echt recht land, met R1 en R2 kun je spinnen en sneller doordraaien zodat je zeker recht op de grond komt. Tip : zorg ervoor dat je fliptruck die je doet na een grind een shove-it is (pijltje naar boven en flip of pijltje naar onder en flip) dan blijf je altijd rechtdoor gaan.

Succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:06

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Oefenen, oefenen en oefenen.

Probeer in die 2 minuten gewoon 1 van die dingen te doen.. dan krijg je dus geld en kan je ook weer je stats omhoog gooien, zodat het makkelijker wordt op verschillende tricks te doen.

Als je het eenmaal doorhebt is het vrij makkelijk hoor, maar je moet wel eerst ff oefenen zodat je de controls blindelings kan doen, en de timing (wanneer je moet stoppen met een trick zodat je nog net kan landen) doorhebt.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweetnie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 20:30
Ok, ik kan hier dus uit opmaken dat het gewoon een kwestie van oefenen is.

Maar is het in die foundry dan wel mogelijk om al die goals te halen binnen 2 min ? 10k punten het woord skate, de hidden video tape en nog veel meer ? of mag je het zovaak doen als wilt en onthoud die wat je al de keer daarvoor had gedaan ?

en is het in het begin mogelijk om een tripple combo tedoen zonder een ander deck en zonder extra high stats points erbij te hebben ? of red je dat gewoon niet voor je de grond raakt ? dit is ook in de foundry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag hem goal voor goal doen maar als je beter wordt kun je er telkens meer doen, ik haal ze nu allemaal binnen de 2 minuten.

Hoe beter je wordt hoe makkelijker de combo's worden maar een triple combo zoals jij het noemt is al mogelijk.

Gewoon blijven proberen.

Succes!!