nou is het eindelijks zover .
ik heb mijn eigen huis na ja ik ! samen met mijn vriendin )
en nou heb ik vergeten upc te vertellen dat ze mijn kabelmodem mee moeten verhuizen naar het nieuwe adres .
ik heb netjes 3 weken geleden een briefje getypt met daar alle verhuis info in en naar upc gestuurd .
nu hebben ze netjes mijn kabel tv aan komen sluiten op de gewenste datum , nix aan de hand !
maar ik ben al vanf vorige week maandag aan het bellen om mijn internet aansluiting over te komen zetten .
eerst wilden ze me wijs maken dat het aan de aannemer lag !
( huis bestaat al 27 jaar ! )
en nu zou het netwerk niet vrij zijn !
( vertel mij nix over netwerken ! )
deze maandag zou het rond zijn ( dat zeiden ze vorige week ook al ) maar heb nu ( 12 uur ) nog nix gehoord .
ik zit dus al een week zonder kabel aansluiting !
ik begin al bijna af te kicken
iemand meer ervaring hiermee ?
ik zit nu via mijn 56 k modempje te surfen maar nu snap ik ook soms waarom er in een topictitel staat : pas op modemers !
ik heb mijn eigen huis na ja ik ! samen met mijn vriendin )
en nou heb ik vergeten upc te vertellen dat ze mijn kabelmodem mee moeten verhuizen naar het nieuwe adres .
ik heb netjes 3 weken geleden een briefje getypt met daar alle verhuis info in en naar upc gestuurd .
nu hebben ze netjes mijn kabel tv aan komen sluiten op de gewenste datum , nix aan de hand !
maar ik ben al vanf vorige week maandag aan het bellen om mijn internet aansluiting over te komen zetten .
eerst wilden ze me wijs maken dat het aan de aannemer lag !
( huis bestaat al 27 jaar ! )
en nu zou het netwerk niet vrij zijn !
( vertel mij nix over netwerken ! )
deze maandag zou het rond zijn ( dat zeiden ze vorige week ook al ) maar heb nu ( 12 uur ) nog nix gehoord .
ik zit dus al een week zonder kabel aansluiting !
ik begin al bijna af te kicken
iemand meer ervaring hiermee ?
ik zit nu via mijn 56 k modempje te surfen maar nu snap ik ook soms waarom er in een topictitel staat : pas op modemers !
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!