verhuizen met upc !

Pagina: 1
Acties:

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 14:47
nou is het eindelijks zover .

ik heb mijn eigen huis na ja ik ! samen met mijn vriendin )
en nou heb ik vergeten upc te vertellen dat ze mijn kabelmodem mee moeten verhuizen naar het nieuwe adres .
ik heb netjes 3 weken geleden een briefje getypt met daar alle verhuis info in en naar upc gestuurd .

nu hebben ze netjes mijn kabel tv aan komen sluiten op de gewenste datum , nix aan de hand !
maar ik ben al vanf vorige week maandag aan het bellen om mijn internet aansluiting over te komen zetten .

eerst wilden ze me wijs maken dat het aan de aannemer lag !
( huis bestaat al 27 jaar ! )
en nu zou het netwerk niet vrij zijn !
( vertel mij nix over netwerken ! )

deze maandag zou het rond zijn ( dat zeiden ze vorige week ook al ) maar heb nu ( 12 uur ) nog nix gehoord .

ik zit dus al een week zonder kabel aansluiting !
ik begin al bijna af te kicken >:)

iemand meer ervaring hiermee ?

ik zit nu via mijn 56 k modempje te surfen maar nu snap ik ook soms waarom er in een topictitel staat : pas op modemers !

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Mijn beste vriend heeft destijds zelf de "verhuizing" van zijn kabelmodem verzorgd, in de administratie staat ie misschien nog wel steeds op z'n ouwe adres >:)

Anywayz, heb je al geprobeerd dit zelf te doen????

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-08 13:03

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Ik was ook verhuist in de zelfde postcode regio, heb na drie maanden maar idd zelf me internet aangelegt :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:58
tja, succes ermee
het heeft bij mij een week geduurd voor ze er achter kwamen dat mn nieuwe modem kapot was
en dat het niet aan de kabels lag
nee, modem gaat nooit kapot |:( |:( |:(

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:52

jep

Ik moest te lang wachten op UPC.. toen heb ik mijn eigen modem verhuisd :) Moet natuurlijk wel binnen een straal van een paar kilometer en dezelfde stad/dorp, maar dat wil wel.

Gewoon doen ;)

• talin
dat is dus ook het probleem niet .

feit is dat ik dus in dezelfde straat ben blijven wonen , ( en nog dus op dezelfde aansluitkast ) zit .
postcode zijn alleen de letters van verandert .

maar ik dus gewoon geen signaal heb . |:(

modem en alle kabels heb ik dus zelf verhuisd en aangelegd maar ik krijg dus alleen een oranje knipperend ledje op mijn altijd zo gelievkoozde com 21 kabelmodem .

( nou krijg ik wel het slimme idee om hem eens direct in de meterkast aan te sluiten kijken of dat een ander effect geeft op mijn signaal )

jullie horen later van mij .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• talin
WHAAAAAAA

ik heb nu die cable-signaal splitter direct in de meterkast aangesloten en een kabel dwars door het huis getrokken .

en wat d8 je hij doet het !!!!!

thanx everyone voor de tips .

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:52

jep

Cool :) Vond ik ook zo lekker toen ik online kon in me nieuwe huisje :D

Veel plezier! ;)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> IT :).
Pagina: 1