Toon posts:

HP 5100 scanner i.c.m. HP 845 printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Luitjes,

Op een pc hier hebben wij een HP 5100 scanner aangesloten. Verder zit er op de scanner een HP 845 printer doorgelust. Bij het inschakelen van de printer en vervolgens de pc dan hebben wij problemen met printen. We moeten dan regelmatig op de twee knoppen drukken voordat er geprint kan worden. Veelal worden we eerst verblijd met een aantal blanco pagina's maar dan komt de afsruk er toch uit. Ook het eerst aanzetten van de pc en vervolgens de printer biedt geen oplossing. Nieuwste drivers heb ik naar beneden gehaald van het internet en het probleem blijft.

Kan het initten van LPT1 poort tijdens het opstarten het probleem zijn of is het de tekensoftware(CaseMate en Flexisign) die erop staat de oorzaak?

Of is er een tool waarmee je de LPT1 poort kan resetten of iets dergelijks?

Thnx

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Maakt het nog uit of de scanner aan of uit staat? (Had ik nl. wel bij een Canon scanner en een HP720)

De Groningse beer

Verwijderd

Topicstarter
Nope!

Verwijderd

Nog ff vraagje: Heb je ook problemen als je alleen de printer op die lpt1 drukt?

Verwijderd

Topicstarter
Niks aan de hand.
Zelfs op een ander systeem aangesloten en no problem!
OS is Windoos ME, maakt dat nog uit......?

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Heb je in je BIOS al gekeken hoe je LPT instellingen staan? (ECCP o.i.d.) Hoe die moet staan weet ik niet, dat het uitmaakt wel. Hij wilde mijn scanner eerst niet slikken.)

De Groningse beer

Verwijderd

Topicstarter
Nauw ga ik daar es effies naar kijken thx zover...!
Pagina: 1