Toon posts:

[JS] document.location en referrer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik vanuit PaginaA met document.location PaginaB inlaadt, heeft document.referrer in PaginaB de waarde van de pagina die PaginaA aangeroepen heeft. Ik wil juist dat in document.referrer de link naar PaginaA komt te staan.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem (Behalve natuurlijk een gewonen A-href te gebruikenm PaginaB moet mbv JS ingeladen worden)

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

je zou hier waarschijnlijk beter kunnen werken met window.location.href = 'page.html' of anders met window.location.go('page.html')

document.location (waar Annie me een tijdje terug op wees) is deprecated en window.location dient de voorkeur te krijgen..

hoewel ik niet zeker weet of dit ook werkelijk het referer-probleem oplost, zou de window.go() methode mogelijk je probleem wel wekrned uitvoeren (en de replace() methode mogelijk dit weer simuleren)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Eerst een andere pagina naar page A linken. En dan A weer naar B.

Probeer dat eens.

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 03 december 2001 11:40 schreef RM-rf het volgende:
document.location (waar Annie me een tijdje terug op wees) is deprecated en window.location dient de voorkeur te krijgen..
Heb je toevallig een link naar de thread waara Annie dit zei? In welke versie is deze deprecated? Interesant :)

"You're only as good, as what you did last week."

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 18:23

Pelle

🚴‍♂️

Op maandag 03 december 2001 11:46 schreef oh,when? het volgende:
Heb je toevallig een link naar de thread waara Annie dit zei? In welke versie is deze deprecated? Interesant :)
[topic=34451/1/25]

De enige hit na zoeken op 'Annie deprecated' ;)

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Op maandag 03 december 2001 12:01 schreef Pelle het volgende:

De enige hit na zoeken op 'Annie deprecated' ;)
* Annie "deprecated" :?
:'(

Today's subliminal thought is:

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 03 december 2001 14:56 schreef Annie het volgende:

[..]

* Annie "deprecated" :?
:'(