Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik ben in het bezit van een Voodoo 3 type 3000. Een fijne kaart die ik op het moment in Win XP bij het spelen van wat oudere spellen (Sierra's GPL en DID's F22 TAW) niet aan de praat kan krijgen.

Na enkele sites afgespeurd te hebben zie ik voortdurend zeer recente verwijzingen naar XP drivers voor de Voodoo 4 en 5. Maar hoe zit het dan met de Voodoo 3? Hoort die ook in dit rijtje thuis, of zijn de driver ontwikkelaars gewoon nog niet zover?

Graag opheldering, en als het kan een mooie link naar een site waar de V3 3000 drivers op updates wel te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-12-2022
j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja met de voodoo 4 en 5 drivers ken je voodoo3 aan sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlaFlip
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 11:55

VlaFlip

format c: , weg d'r mee!!

zitten die niet in de detonator drivers die je bij nvidia kan wegtrekken?? (gokje hoor)

3dfx was toch overgenomen door nVidia, dus ook de support ligt nu in handen van nVidia, dus drivers zullen wel in de detonators zitten, ze ondersteunen ook mijn ouwe vanta chipje...

Geef je muis af en toe een stukkie kaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Op maandag 03 december 2001 14:57 schreef VlaFlip het volgende:
zitten die niet in de detonator drivers die je bij nvidia kan wegtrekken?? (gokje hoor)

3dfx was toch overgenomen door nVidia, dus ook de support ligt nu in handen van nVidia, dus drivers zullen wel in de detonators zitten, ze ondersteunen ook mijn ouwe vanta chipje...
Voodoo support van nVidia? Da's net zoiets als Vortex support van Creative... Ik denk dat je op echte support vrij lang kunt wachten :'(

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:32

Ridge

From the Bold & the Beauti

VlaFlip --> :Z

nuffsaid

www.tradealliance.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

Op maandag 03 december 2001 14:57 schreef VlaFlip het volgende:

mwuahahaha, onder welke steen kom jij vandaan?
Je oude vanta chipje is gewoon een nvidia chip. Nvidia heeft dan wel 3dfx overgenomen, maar alleen om de technologie te gebruiken (wat ze overigens niet eens echt schijnen te doen). Voor drivers voor 3dfx kaarten ben je afhankelijk van vrijwillige freaks die ze brouwen.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlaFlip
  • Laatst online: 17-06 11:55

VlaFlip

format c: , weg d'r mee!!

Op dinsdag 04 december 2001 12:47 schreef bloasfist het volgende:

[..]

mwuahahaha, onder welke steen kom jij vandaan?
Je oude vanta chipje is gewoon een nvidia chip. Nvidia heeft dan wel 3dfx overgenomen, maar alleen om de technologie te gebruiken (wat ze overigens niet eens echt schijnen te doen). Voor drivers voor 3dfx kaarten ben je afhankelijk van vrijwillige freaks die ze brouwen.
ik weet ook wel dat m'n vanta van nvidia is...
is wel ouwe meuk, dus misschien dat ze zo lief waren om ook ouwe meuk van 3dfx te blijven ondersteunen...

effe voor het originele topic...

op http://www.voodoofiles.com/type.asp?cat_id=0 staan wel voodoo3 drivers windows2000, die doen het misschien ook wel in XP, gewoon proberen...

Geef je muis af en toe een stukkie kaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja.

Ik draai Voodoo3 2000 onder WindowsXP (NL).
Ik heb de driver ge-updated van Windows Update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Mensen mensen mensen toch.

LUISTER!

NVidia heeft alleen rechten en technologie van 3dfx overgekocht en 3dfx zelf is toen gestopt.

"voodoo ondersteuning in de detonator"

Muahahahahahahahaha. Heb nog nooit zo'n goeie grap gehoord.

Al wil je voodoo ondersteuning ga dan graag naar deze website/forum : http://pub43.ezboard.com/bx3dfx

Daar kun je heel veel te weten komen over voodoo 3 in winXP.

Maar je moet niet verwachten dat je ooit voodoo ondersteuning van NVidia zult krijgen.

- Mijn PC -

Pagina: 1