[CS] Cheats zullen blijven zolang...

Pagina: 1
Acties:

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Er nog op windows word gedraaid.
Ik las het volgende artikel:
Sorry, but the development of GameDefender has come to a screetching hault. While developing GameDefender, we have come to the conclusion that as long as Half-Life runs under windows, and windows uses DLLs, hacks and cheats will thrive.
This isn't entirely Micro$oft's fault. Valve just HAD to use dll's for client-side game code. There are alot of elite hackers out there now, just because of Half-Life.....

There is no such as an Anti-Cheat for Half-Life. Even if Tony got his way with building PunkBuster into Half-Life, it could just as easily be reversed as the existing version of PunkBuster.

Suddenly the xbox isn't looking too bad.......

- Charlie 'Chazz' Van Noland
Bron: Gamedefender

Volgens mij heeft hij gelijk.
Ook bij de komst van Condition zero zal er cheats worden gebruikt. Het is en blijft gewoon jammer dat de HL-engine zo verslavend is..
Nou zullen er vele zeggen: Tactical Ops...
Maar als je eenmaal een CS-fan bent.. wil je niets anders :'( .

Pijnlijk...

Verwijderd

Bullshit, iedere game kan zonder cheats alleen wordt ie dan veel moeilijker voor de meeste mensen, en als je lang in een level vast zit is het gemakkelijk om een cheat te gebruiken zodat je het leveltje kan skippen of snel af kan maken..

maar persoonlijk vind ik cheats :r

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

Weet je hoe cheaten verminderd zou kunnen worden?
Als al die so called mensen met skills eens zouden ophouden met dat gezeik over n00bs, newbies of hoe je het ook wil schrijven.

Stel, er staat iemand 10-15, jij staat 16-15 je noemt die gast newbie omdat hij je TH'ed blocked of whatever. En je blijft hem newbie noemen, denkt die gast bij zichzelf wacht maar...
Hij OGC downloaden en ja hoor daar istie, 20-5 of zo en nu is ie geen n00b meer, hij blij, maar wel weer cheater rijker.

Gezeik op mensen werkt cheaten in de hand, er is geen andere online game waar mensen elkaar zo respectloos behandelen als CS. Heel veel mensen die een beetje kunnen cs'en halen zich vanalles in hun hoofd dat ze vanalles zijn enzo. Waar is de tijd gebleven dat newbies nog geholpen werden (toen ik begon) in plaats van verrot gescholden. Zo zorg je niet alleen voor meer cheaters, je zorgt er ook voor dat er minder nieuwe mensen komen die spelen.
Volgens mij willen die personen er gewoon voor zorgen dat ze niet verrot geschoten door iemand van 14 of zo, die veel sneller kan reageren enz. want och zij zouden nog eens n00bs genoemd kunnen worden.

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Tsja

elk spel heeft wel zijn mogelijkheden om te cheaten, maar nergens gebeurt het relatief zo veel als bij CS. Misschien dat het komt dat CS een hele grote vaak jonge aanhang heeft en dat gastjes van 14/15/16 meet vatbaar zijn om te gaan cheaten.

Ik kan mij namelijk met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat een zichzelf serieus nemend persoon van 19/20 of ouder aimbots en wallhacks etc gaat installen.

Heusinkveld Engineering

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 03 december 2001 11:30 schreef Lister_Storm het volgende:
Tsja

elk spel heeft wel zijn mogelijkheden om te cheaten, maar nergens gebeurt het relatief zo veel als bij CS. Misschien dat het komt dat CS een hele grote vaak jonge aanhang heeft en dat gastjes van 14/15/16 meet vatbaar zijn om te gaan cheaten.

Ik kan mij namelijk met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat een zichzelf serieus nemend persoon van 19/20 of ouder aimbots en wallhacks etc gaat installen.
je zal je verbazen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• m0nk
  • Laatst online: 17:03

m0nk

16-09-2003 15.15

ach de cheats zullen wel blijven denk ik erg jammer.
Ik speel op een server waar ze alles doen om dit tegen te gaan, pb tsjah niet dat het echt meer helpt, maar sinds een aantal dagen is de jedi anti cherat geinstalleerd, en de ban list hoopt aardig op, is alleen server side, en pakt ogc, xyz etc!! erg beters!!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:42

Vos

AFCA

er zijn diverse proggies in ontwikkeling waarbij het cheaten aangepakt gaat worden
zeg maar een opvolger van PB...dat ermee stopt....

ik ben ook gevraagd om er aan mee te werken....moet me er nog ff in verdiepen in het hoe en wat

ze zeiden dat het stukken beter zou worden dan pb.....let's hope so

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

er games zijn of zo?

www.onbereikbaar.nl

Verwijderd

Sorc. je hebt helemaal gelijk. Ik irriteer me steeds meer aan het gescheld en geouwehoer wat bij CS komt kijken. Zoals al vaker is gebleken durft via i-net iedereen opeens de halve wereld voor van alles en nog wat uit te maken.

Toen ik begon me CSen kon je gewoon op een server komen, whatever wat voor mensen er zaten, als je dan vertelde dat je uit Nederland kwam werd er verbaast en geinig gereageerd. Daarna sprak bijna iedereen engels zodat iedereen het kon volgen. Tegenwoordig als er een "buitenlander" op een NL server komt word hij alleen maar uit gescholden en voor alles en nog wat uit gemaakt. Respect is ver te zoeken.

Helaas valt het me op dat het de laatste tijd op Strikerz ook minder word :'(

En of alle cheaters koters zijn weet ik niet. Er zijn vast ook wel wat oudere mensen met een iets ander gevoel voor eer!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Bullshit, iedere game kan zonder cheats alleen wordt ie dan veel moeilijker voor de meeste mensen, en als je lang in een level vast zit is het gemakkelijk om een cheat te gebruiken zodat je het leveltje kan skippen of snel af kan maken..
maar persoonlijk vind ik :r cheats
Gaat hier om online cheats. Cheats worden meestal geimplementeerd in een single player 'offline' spel omdat het voor de makers van het spel makkelijker is om op die manier te bugtesten en effe snel stukken van een spel over te slaan bijvoorbeeld.

Online cheaten is gewoon waardeloos, beschuldigen doe ik allang niet meer aangezien je daar toch vrij weinig mee opschiet (en stel nou eens dat je een onschuldig persoon beschuldigd), ik vertrek dan meestal gewoon van de server.
Het ergste is in feite ook nog dat als je begint met spelen van CS mensen je heel stoer een 'n00b' noemen, tegen de tijd dat je er wat van kan wordt je cheater genoemd... ;(

Ik denk verder ook niet dat er iets aan gedaan kan worden. Je zou een heel team programmeurs non stop naar cheats moeten laten zoeken ($$$) en elke dag nieuwe automatische updates voor het spel uit moeten brengen. Op die manier is het niet te doen voor cheaters om elke keer maar weer opnieuw een cheat te downloaden.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 12:12 schreef --BoBo-- het volgende:

Toen ik begon me CSen kon je gewoon op een server komen, whatever wat voor mensen er zaten, als je dan vertelde dat je uit Nederland kwam werd er verbaast en geinig gereageerd. Daarna sprak bijna iedereen engels zodat iedereen het kon volgen. Tegenwoordig als er een "buitenlander" op een NL server komt word hij alleen maar uit gescholden en voor alles en nog wat uit gemaakt. Respect is ver te zoeken.
Sja die duitsers die op nederlandse servers duits gaan praten en het verdommen om engels te praten worden uitgescholden ja, logisch..

Verwijderd

HALO OP DE XBOX, JAH!!! :P Dat is ook wel windows.. maar dan moet je de DVD/CD zelf hacken..

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 13:15 schreef WouteRF het volgende:
HALO OP DE XBOX, JAH!!! :P Dat is ook wel windows.. maar dan moet je de DVD/CD zelf hacken..
Ja whatever, er zijn vast wel van die freaks die ff een cd-tje maken (en die vervolgens dan gaan verspreiden, like an iso), jij brandt hem op een CDR, propt hem in je Xbox, vervolgens wordt jouw Halo aangepast zodat je cheats uit/aan kan zetten..

Just a thought... Niks is veilig.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik vind de bewering dat "Omdat er Microsoft DLL's worden gebruikt er altijd gecheat kan worden" een beetje erg vaag.

Een beetje HEEL erg vaag, ik zou dan wel es willen weten welke DLL's daarvoor zouden zorgen en dan wel heel specifiek, welke functies in die DLL's er voor zorgen dat er dus altijd gecheat zou kunnen worden.

Waarom moest VALVE persee die DLL's gebruiken voor client-side code? Bedoelen ze daar dan de Winsock dll's mee? of de standaard M$ C++ liberies (kan me niet voorstellen dat Valve alles in ANSI C zou schrijven).

Ook de term "There are alot of elite hackers out there now" doet, IMHO, afbreuk aan de geloofwaardigheid van dat artikel.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Tja zolang een game populair zullen mensen altijd cheats blijven maken :( Kunnen ze niet gewoon maken dat alle files gelockt worden en als de files niet overheen komen dat je gekickt wordt :?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Op maandag 03 december 2001 14:16 schreef ubermaestro het volgende:
Tja zolang een game populair zullen mensen altijd cheats blijven maken :( Kunnen ze niet gewoon maken dat alle files gelockt worden en als de files niet overheen komen dat je gekickt wordt :?
Dat zou wel moeten kunnen. De filelist zou dan tussen server en client vergeleken kunnen worden en bij afwijkingen bij size of last modified datum zou de server de client kunnen rejecten. Zou wel een erg lange handshake worden dan :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op maandag 03 december 2001 14:16 schreef ubermaestro het volgende:
Tja zolang een game populair zullen mensen altijd cheats blijven maken :(
Inderdaad. CS is ten onder gegaan aan zijn eigen populariteit. Voor spellen die geen hond speelt, schrijft ook niemand cheats.

Misschien moeten we met zijn allen maar gaan Codename Eaglen ofzo :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20
Op maandag 03 december 2001 14:21 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Inderdaad. CS is ten onder gegaan aan zijn eigen populariteit. Voor spellen die geen hond speelt, schrijft ook niemand cheats.

Misschien moeten we met zijn allen maar gaan Codename Eaglen ofzo :)
Nah... Isketch Rulez!!!

Waarom creert valve niet zijn eigen Dll's OID? Gewoon CRC checks uitvoeren op de client dll's.... Kan toch?
Pagina: 1