Toon posts:

Aansluiten UPS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een UPS van Exide Electronics maar ik weet niet hoe hem aan te sluiten. Zit 9-polig sub-D achter op en wat schakelaars die vrolijk verwijzen naar het manual wat ik niet heb. Type is AF400T-50 en op de voorkant staat "One UPS". Weet iemand hoe aan te sluiten of nog beter, heeft iemand een manual van het ding?

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 11:02 schreef JayR het volgende:
Ik heb een UPS van Exide Electronics maar ik weet niet hoe hem aan te sluiten. Zit 9-polig sub-D achter op en wat schakelaars die vrolijk verwijzen naar het manual wat ik niet heb. Type is AF400T-50 en op de voorkant staat "One UPS". Weet iemand hoe aan te sluiten of nog beter, heeft iemand een manual van het ding?
Gewoon de voeding maar de UPS aansluiten, en van de UPS naar de Computer.
Het 9 pol aansluiting kun je een speciale kabel voor kopen en deze dan aan de comp aansluiten, zodat als de stroom uitvalt, en de UPS bijna leeg is dat dan je comp netjes wordt afgesloten.

|:(

edit:
Groeten graag achterwege laten. Lees de FAQ even :)

Verwijderd

zon ding slui je aan op je com poort :)

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Ik heb wel eens voor de gein een verlengkabeltje tussen m'n ups en m'n computer geplakt, toen ging hij UIT! geen goed idee dus. Kijk op de site van de fabrikant, vaak staat daar wel iets over hoe je zo'n kabeltje moet maken. Van die van mij heb ik kunnen vinden.

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Op maandag 03 december 2001 15:41 schreef bugs het volgende:
Ik heb wel eens voor de gein een verlengkabeltje tussen m'n ups en m'n computer geplakt, toen ging hij UIT! geen goed idee dus.
Duhhhhh, je moet ook geen seriële kabel gebruiken oid.
Deze kabels hebben een eigen schema, en dus niet standard.
Als je nu effe verteld welke UPS je hebt, dan zal ik es kijken of ik daarvoor een schema's heb.

And The Only One

Verwijderd

.
Op maandag 03 december 2001 21:30 schreef Diamon het volgende:

[..]

Duhhhhh, je moet ook geen seriële kabel gebruiken oid.
Deze kabels hebben een eigen schema, en dus niet standard.
Als je nu effe verteld welke UPS je hebt, dan zal ik es kijken of ik daarvoor een schema's heb.
Dat is dus niet per definitie waar... APC bijvoorbeeld heeft dacht ik een apart type kabel, terwijl ik m'n MGE Pulsar EX10 gewoon met een 9 polige 1-op-1 kabel kan aansluiten.

Stuur ze eens een mailtje... ze kunnen je vast wel vertellen hoe je dat ding aansluit en welke software je nodig hebt.
http://www.exide.com
Pagina: 1