[GoT] Index stuk?

Pagina: 1
Acties:

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Hoi, als ik naar de index van t forum wil dan zie ik totaal geen index meer....alleen via active topics kom ik in de subfora.

Issie stuk :?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Voor zover ik nu kan zien niet?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nee ;)?

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
hmm, da's fraai...bij mij doet ie echt niks....ik zie alleen maar t bovenste stukkie. De subfora zijn niet te zien.

Vaag, zal es in en uitloggen, wie weet helpt t..

edit:

nee dus...

• Lord Daemon
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Reset je PC eens?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 11:08 schreef Lord Daemon het volgende:
Reset je PC eens?
done...helpt ook niet. Wat gek, ik heb anders nooit problemen. Draai IE6 op XP prof.

Niemand anders dit gekke probleem ???

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Ja, heb 't zelfde probleem soms (paar dagen geleden ook al gehad, kan topic even niet vinden). Sommige topics werken ook niet met IE6 onder XP... Netschaap geeft geen problemen.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
kijk, daar kan ik mee praten. Ik heb idd. precies hetzelfde, draai jij ook XP of nie?

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Inderdaad XP hier... wel slecht geconfigde bak :r (werk)

Geen problemen met IE onder '98, geen problemen met Opera onder redhat, geen problemen met Netschaap onder 2000 of XP.

Wel problemen met IE 6 (sp2) onder XP.

Problemen doen zich altijd voor in index, (lege pagina met alleen header, footer en banners), en in sommige topics. ([topic=339219/1/100] en
[topic=338209/1/100] geven bijvoorbeeld wel problemen,
[topic=339211/1/100] niet)

(zomaar wat topics uit active-list)

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
hmm, nou ja, ik weet t ook niet. Moet nu weg, zal later vandaag nog maar es checken :)

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Schop! Dit probleem bestaat al een week (bij mij iig). Heb het even gecheckt, er zijn meer collega's die er ook last van hebben. (Zou dus iets met onze firewall ofzo te maken kunnen hebben).

Opvallend is dat verder geen enkele site op internet problemen geeft, dus 't probleem ligt niet alleen aan deze kant maar zeker ook bij GoT.

Nu heb ikzelf er niet zoveel last van, maar onbereikbaarheid voor sommige IE/XP combinaties lijkt me vrij vervelend...

Gaat hier nog wat aan gedaan worden?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik gebruik dezelfde combi (IE6 en XP Pro) en het werkt hier prima :)

ctrl + F5 werkt ook niet neem ik aan?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 15:13 schreef Poohbear het volgende:
Gaat hier nog wat aan gedaan worden?
Als ik het goed begrijp licht het probleem niet aan onze kant, dus dan kan je wel heel boos roepen dat *wij* er wat aan moeten doen, maar ik ben bang dat het initiatief van jouw kant zal moeten komen.

Dergelijke problemen heb ik overigens wel eens eerder voorbij zien komen, de oplossing was dan meestal om de cache volledig te trashen, en alle tijdelijke bestanden te verwijderen.

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Probeer ook es in je prefs "Http compressie gebruiken." uit te vinken...

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
ok, update......

alles werkte prima gisteren. Ik heb sinds ik gisteren mijn compu uit heb gezet niks veranderd. Dus je zou toch echt denken dat het niet aan mij ligt.

Uitloggen/inloggen helpt niet, http compressie maakt niks uit, compu aan uit doet ook niks. Echt vaag. Maar of het dan aan mij ligt :? --->gezien het feit dat anderen het niet hebben ben ik geneogd te zeggen dat het probleem idd bij mij ligt, maar aan de andere kant, er is hier aan de configuratie niks veranderd sinds gisteren......

Kortom, ik snap het echt niet meer....

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Zoals ik al zei: probleem ligt vast wel beetje aan mijn kant, maar er zijn meer mensen met 'tzelfde probleem. Cache trashen werkt niet, cookies ook niet, http-compressie aan of uit niet, etc... Misschien dat er hier op de proxy/firewall iets mis gaat, maar zoals ik ook al zei: ik heb met geen enkele andere site problemen, m'n collega's ook niet, terwijl iedereen met dezelfde IE6/XP combo hier (4 mensen) wel problemen hebben.

Ik ben zeker niet boos, vind netscape toch lekkerder werken en deze comp. wordt van de week toch opnieuw geinstalleerd, maar ik vraag me wel af waar het probleem nu precies in zit en hoe het opgelost kan worden.

Bovendien loopt GoT zo wellicht bezoekers mis die denken dat de database plat ligt ofzo.

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Hmm... iets nauwkeuriger: cache trashen werkt 1x, als je daarna voor de 2e keer op de index komt werktie niet meer.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 18:15 schreef Poohbear het volgende:
Hmm... iets nauwkeuriger: cache trashen werkt 1x, als je daarna voor de 2e keer op de index komt werktie niet meer.
Hmm, heel vaag, ik probeer het net weer met CTRL F5 en nu werkt het ineens wel weer,terwijl het net nog niet lukte...

Het zal wel, hij doet t iig weer :)

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Hmmm... Doet 't hier weer niet... :? Ik ga 't opgeven denk ik. Heb zitten spelen met instellingen, maar 't blijft wazig.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik denk echter niet dat het hem zit in de combinatie XP + IE6.0 dan zou namelijk LA over lopen van deze topics, omdat volgens mij de helft van GoT die combinatie gebruikt.

Kan het iets te maken hebben misschien met een proxy of zo op het bedrijf ? (Ik roep maar wat)

Aannames zijn fataal.

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Het is waarschijnlijk een combinatie:

- 't ligt niet alleen aan de proxy/firewall hier (met andere browsers/OS'en werkt GoT wel)
- 't ligt niet alleen aan winXP/IE6.0 (dan hadden 100-en mensen problemen)
- 't ligt niet alleen aan GoT (dan hadden duizenden mensen problemen)
- 't ligt niet alleen aan mijn browser (dan gaven andere sites ook problemen)
- 't ligt niet alleen aan mijn computer (dan werkte GoT niet met netscape)
- 't ligt niet alleen aan mij (Kamstra heeft 'tzelfde probleem)

Vermoedelijk gaat er iets mis met IE6.0 onder XP via proxy naar GoT.

Omdat geen enkele andere site problemen geeft vraag ik me toch af of GoT niet iets heel erg vaags doet... :?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 04 december 2001 11:10 schreef Poohbear het volgende:

Omdat geen enkele andere site problemen geeft vraag ik me toch af of GoT niet iets heel erg vaags doet... :?
En daar kan ik helaas niets over zeggen. (Niet omdat ik het niet mag/wil, maar omdat ik het niet weet. ;) )

Aannames zijn fataal.

• MikeN
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op dinsdag 04 december 2001 11:10 schreef Poohbear het volgende:
Het ligt eraan de de .js bestanden niet goed worden geladen. Op de 1 of andere manier hebben bepaalde combo's van proxy's+IE6 hier problemen mee. Maar een oplossing.. Ik zou het niet weten...

Verwijderd

ik heb t ook gehad ik heb mijn proxy gedoe uitgezet toen deed ie t weer

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
hmm, vandaag nergens last van. Maar ik ben t met Poohbear eens dat het waarschijnlijk'een combo is van een aantal factoren. Maar ik denk niet dat de proxy er iets mee te maken heeft, want ik gebruik geen proxyserver.

Pagina: 1