Snow is only frozen water
Jah, dat zou ik nou ook wel eens willen weten
hij doet het bij mij soms ook al met text, dat ik halve letters heb.
Poosje geleden tegen hetzelfde probleem aangelopen. Je kan met internet explorer 6 en met opera print preview doen om te kijken hoe het eruit ziet.... Vervolgens aparte printbare versies gemaakt 
Maar een oplossing heb ik ook niet gevonden... Iemand de oplossing ???
Maar een oplossing heb ik ook niet gevonden... Iemand de oplossing ???
Wat er ook gebeuren moogh...
Ja: printer-vriendelijke versie maken!
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Je zou eens kunnen proberen om de tabel in Excel te importeren en dan bij de print opties instellen dat ie hem aan moet passen aan 1 bij 1 pagina.
jah, maar das een beetje omslachtigOp maandag 03 december 2001 13:42 schreef Fvdlaar het volgende:
Je zou eens kunnen proberen om de tabel in Excel te importeren en dan bij de print opties instellen dat ie hem aan moet passen aan 1 bij 1 pagina.
Maar ik wil dus niet afhankelijk zijn van Micro$oft.Op maandag 03 december 2001 13:42 schreef Fvdlaar het volgende:
Het moet op alle systemen draaien. Dus niet alleen op IE6.0 maar ook op netschaap en opera enzo.
Snap ik, maar het is wel een probleem van de gebruikte applicatie. Kunnen Netscape en Opera de tabel ook niet fatsoenlijk printen?
OKe, ik heb effe 'alle' browsers geprobeerd:
Opera : maakt er een zooitje van, let totaal niet op table rows, begint gewoon op nieuwe pagina als oude vol is.
ie5.0: Doet het netjes, zorgt ervoor dat table rows niet in tweeen gehakt worden.
ie5.5 en 6.0: Maakt er een zooitje van let niet op table rows, maar begint gewoon op nieuwe pagina als oude vol is.
net4.08: Let ook niet op table rows, begint opnieuw als ie voil is.
net 6.1: Zorgt er voor dat de table row netjes op een nieuwe pagina begint als ie niet helemaal op een oude past.
Waar ik dus het meest van baal is dat ie5.5 en 6.0 het niet doen zoals ik wil
Opera : maakt er een zooitje van, let totaal niet op table rows, begint gewoon op nieuwe pagina als oude vol is.
ie5.0: Doet het netjes, zorgt ervoor dat table rows niet in tweeen gehakt worden.
ie5.5 en 6.0: Maakt er een zooitje van let niet op table rows, maar begint gewoon op nieuwe pagina als oude vol is.
net4.08: Let ook niet op table rows, begint opnieuw als ie voil is.
net 6.1: Zorgt er voor dat de table row netjes op een nieuwe pagina begint als ie niet helemaal op een oude past.
Waar ik dus het meest van baal is dat ie5.5 en 6.0 het niet doen zoals ik wil
je kunt met CSS aangeven waar ie een printbreak moet geven.
printen en CSS
printen en CSS
Ja maar dat wordt helaas niet ondersteund door netscapeOp maandag 03 december 2001 20:19 schreef huistra het volgende:
je kunt met CSS aangeven waar ie een printbreak moet geven.
printen en CSS
nee, helaas. Maar ja, je kunt niet alles hebbenOp maandag 03 december 2001 20:21 schreef Wally-S het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt helaas niet ondersteund door netscape
*kick*
Heeft er misschien nog iemand anders een idee?
Ik wil nou eenmaal altijd allesOp maandag 03 december 2001 20:22 schreef huistra het volgende:
nee, helaas. Maar ja, je kunt niet alles hebben
Heeft er misschien nog iemand anders een idee?
Pagina: 1