To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Moet alleen nog effe leren om via GPS te vliegen en te landen
FS2002 vraagt toch vooral een krachtige CPU om er FPS uit te persen.
Check mijn sign. Welke dingen kan ik veranderen om mijn FPS omhoog te krikken? (niet zeggen dat ik een niewe proc moet halen, da doe ik wel.....als ik geld heb)
ik heb hem ook (iedereen heb hem van mij maarja) ik heb gewoon ~6a7fps minder dan de standaard scenery maar met +12fps is het goed te spelenOp maandag 03 december 2001 15:39 schreef ND het volgende:
Vertraagt een Scenery pack add-on zoals die http://www.uk2000scenery.bizland.com/puplic/index.htm. Verlaagt dit de FPS veel?
je kan het altijd proberenOp maandag 03 december 2001 16:23 schreef ND het volgende:
Damn! Dat download ik die maar niet! Mijn gemiddeld FPS op de grond is 12 FPS. Met scenery pack Londen word dat dus 12 - 6 = 6 FPS
met FS2000 + NL2000v2 en alles vol zelfs met een R8500 nog net 12fps.
EN uiteraard het fijne R8500 gezeik met FS2002, dus ik wacht even met installeren tot er een bugfix van ATi is
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Het leuke is, als ik ALLES, maar dan ook ALLES op High zet in settings, dan kom mijn FPS niet lager dan 5 FPS, Ik kan je vertellen dat je vliegkunsten vergroot worden! Aangezien je vooruit moet denken (frames zijn dus "laat")
Hoeveel FPS halen de mensen met een 1 Gig proc en alles op high? (1024 x 768)
ik haal met standaard scenery altijd +18Op maandag 03 december 2001 17:33 schreef ND het volgende:
met die Viper krijg je ook rare dingen met beeldAls ik in Virtual Cockpit zit, dan zie ik alleen de delen van mijn cockpit die boven de horizon zitten.
Echt weird is da...
Het leuke is, als ik ALLES, maar dan ook ALLES op High zet in settings, dan kom mijn FPS niet lager dan 5 FPS, Ik kan je vertellen dat je vliegkunsten vergroot worden! Aangezien je vooruit moet denken (frames zijn dus "laat")
Hoeveel FPS halen de mensen met een 1 Gig proc en alles op high? (1024 x 768)
staat hier vanaf dag 1 uitOp maandag 03 december 2001 18:59 schreef ND het volgende:
weet je wat ook FPS vreet? AI traffic amount, als ik hem op 0 zet haal ik gemakkelijk de 15 FPS. Zet ik hem op 50 dan haal ik gemmideld 8/9 FPS zet ik hem op 100 (das wel cool B~) ) dan haal ik 6 FPS.
Heeft iemand nog meer tips? (zoals een ini file veranderen ofzo
btw, wie kent mijn prob met Viper2 en Virtual Cockpit? Oplossing?
dat is mij ook opgevallen (dat was niet het geval bij fs2000 maarja) ik heb geen idee hoe te verbeterenOp dinsdag 04 december 2001 14:29 schreef ND het volgende:
Het is mijn ook opgevallen dat als je op Heathrow Londen wilt landen, dat je framerate echt heel veel zakt.
Heeft iemand nog meer tips? (zoals een ini file veranderen ofzo)
btw, wie kent mijn prob met Viper2 en Virtual Cockpit? Oplossing?
Waarom? Das toch leuk? Vind het anders maar zo saai in je 1tje kachelen.Op maandag 03 december 2001 19:38 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
staat hier vanaf dag 1 uit
Overigens zat ik laast zowel op een MD-80 of Gatwick. Ik was ff vergeten dat ik "Number two to land" was want ik had die gast helemaal niet gezien.... zat ik dus ONDER hem en VOOR hem..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
nou het is heel leuk als je op schiphol bent en je gaat taxie naar bijv rwy24 dat er een cessna voor je zit en van rwy24 opstijgdOp dinsdag 04 december 2001 14:48 schreef tazzman het volgende:
[..]
Waarom? Das toch leuk? Vind het anders maar zo saai in je 1tje kachelen.
Overigens zat ik laast zowel op een MD-80 of Gatwick. Ik was ff vergeten dat ik "Number two to land" was want ik had die gast helemaal niet gezien.... zat ik dus ONDER hem en VOOR hem..Maar ja, een Cessna vliegt niet zo hard dus ineens zeilde er een MD-80 vlak over me heen!
Als je AI op "IFR traffic only" zet dan zou je ook minder Cessna grut (alias vliegende tuinstoelen) moeten krijgen. Maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
dat weet ik ook wel maar die stijgen niet op vanaf rwy 24/01r/01l etc... alleen vanaf rwy 22 & 04Op dinsdag 04 december 2001 14:52 schreef tazzman het volgende:
Niet om het 1 of ander maar er vliegen OOK Cessna's vanaf Schiphol. Niet veel maar ze zijn er wel.
Als je AI op "IFR traffic only" zet dan zou je ook minder Cessna grut (alias vliegende tuinstoelen) moeten krijgen. Maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
tampert, kriminalpolizei
tampert, kriminalpolizei
Wat is er dan voor gezeik mee (ik heb een radeon 8500 en FS2002 in bestelling)?Op maandag 03 december 2001 17:07 schreef BackSlash32 het volgende:
EN uiteraard het fijne R8500 gezeik met FS2002, dus ik wacht even met installeren tot er een bugfix van ATi is
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos