13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Ja dat zou ik ook wel willen weten ik zag ook een gozer die kon zelfs zijn naam laten veranderen en bewegen na een match ...
Hoe doet ie het
Hoe doet ie het
pffff
nog nooit q3 arenam gespeeld ???
*SHAME ON YOU!!!*

ik weet niet precies wat de kleurcodes zijn
in console gewoon /name ^1Frag^4Neck of zo
1 is geloof ik rood of geel, en 4 is blauw...
1tm7
*SHAME ON YOU!!!*
1tm7
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
bewegende naam? lachuh, zou ik ook wel willen weten..
Ik heb wel quake 3 gespeeld, maar alleen op LAN's met vrienden, alleen ken ik echt de commands niet.Op maandag 03 december 2001 10:48 schreef jooers het volgende:
pffff
*SHAME ON YOU!!!*
1tm7
maak naam.cfg ofzoOp maandag 03 december 2001 10:48 schreef MastahBlastah het volgende:
bewegende naam? lachuh, zou ik ook wel willen weten..
misschien moet het dan zo uitzien. kan ook helemaal niks van kloppen hoor maar ik kan het hier niet testen
Zit op me werk
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| /name ^1[DATA]^2Squi^3rtle;wait;wait;wait; /name ^2[DATA]^3Squi^4rtle;wait;wait;wait; /name ^3[DATA]^4Squi^5rtle;wait;wait;wait; /name ^4[DATA]^5Squi^6rtle;wait;wait;wait; /name ^5[DATA]^6Squi^7rtle;wait;wait;wait; /name ^6[DATA]^7Squi^1rtle;wait;wait;wait; /name ^7[DATA]^1Squi^2rtle;wait;wait;wait; /name ^1[DATA]^2Squi^3rtle;wait;wait;wait; |
En dan als je kleurtjes wilt doen moet je exec naam.cfg
Misschien werkt het misschien delete het je harde schijf
http://www.3dactionplanet.com/wolfenstein/test/test9.shtml
offtopic:
ik ben er al achter, ik zit ook op mn werk...
en ik heb geen zin..
ik ben er al achter, ik zit ook op mn werk...
Hier staan inderdaad de kleuren heel erg duidelijk uitgelegt maar die bewegende name ?) begrijp ik nog nix van.Op maandag 03 december 2001 10:57 schreef MastahBlastah het volgende:
http://www.3dactionplanet.com/wolfenstein/test/test9.shtml
offtopic:
ik ben er al achter, ik zit ook op mn werk...en ik heb geen zin..
/callvote kick_( naam van player ) !!
dikzak
Hoe die veranderende naam werkt staat hier
Neen
ff een nieuwe console command die ik moet hebben:
Als je aan het multiplayeren bent en je wordt geraakt word je hele scherm rood en begint te schokken. Dit moet uit kunnen, dat is bij bijna alle spellen die op deze engine lopen zo. Ik zag ook een paar filmpjes van spelers uit RTCW die gewoon een rood bloedvlekje op hun scherm kregen ipv een heel rood schokkend scherm. De reden waarom ik dit wil lijkt me duidelijk.
Als ik toch weer helemaal verslaafd ga raken aan dit spel mag ik best een beetje voordeel hebben tegenover de (meeste) andere spelers
Als je aan het multiplayeren bent en je wordt geraakt word je hele scherm rood en begint te schokken. Dit moet uit kunnen, dat is bij bijna alle spellen die op deze engine lopen zo. Ik zag ook een paar filmpjes van spelers uit RTCW die gewoon een rood bloedvlekje op hun scherm kregen ipv een heel rood schokkend scherm. De reden waarom ik dit wil lijkt me duidelijk.
Als ik toch weer helemaal verslaafd ga raken aan dit spel mag ik best een beetje voordeel hebben tegenover de (meeste) andere spelers
Kon je ook in de RTCW:ET FAQ vinden [rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3[/rml]
Daar staan nog meer handige dingen misschien voor jou. En als je RTCW een vet spel vindt zou ik zoiezo even aanraden om het Enemy Territory topic eens door te lezen. Enemy Territory is een gratis game, je hebt er geen originele RTCW voor nodig. Zeker de moeite waard.
Daar staan nog meer handige dingen misschien voor jou. En als je RTCW een vet spel vindt zou ik zoiezo even aanraden om het Enemy Territory topic eens door te lezen. Enemy Territory is een gratis game, je hebt er geen originele RTCW voor nodig. Zeker de moeite waard.
16 December 2001 13:23
Beetje een oud topic
Beetje een oud topic
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()