Filename trunking Arcserve 6.6 E.E

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• Elroyv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01-2023

Elroyv

Novell Rulezzzz

Topicstarter
Bij het installeren van ercserve, op de Netware 5.1 server, is men waarschijnlijk vergeten de SMS optie aan te zetten. Het gevolg hiervan is dat de lange bestandsnamen bij het restoren getrukt (afgekorts worden).

Weet iemand of het mogelijk is dit achteraf aan te zetten?

Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Arcserve setup opnieuw draaien. ervoor kiezen de huidige adapter settings te houden, databse niet laten overschijven (als dat wel gebeurt issur ook geen ramp) en bij de vraag voor SMS dus deze wel kiezen :P

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Als 't om al bestaande backups gaat kun je het vergeten. Voor nog nieuw te maken backups kun je gewoon SMS aanzetten, hiervoor hoef je de setup niet opnieuw uit te voeren.

Even je asconfig.ini editen en daar in de sectie [Host] de volgende regel neerplanten:
code:
1
FullSMS = yes

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 15:04

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Het kan ook zijn dat je via IP probeert te backuppen, dit was bij ons wel het geval. We konden full-names aanzetten op alle mogelijke manieren, maar ze bleven afgekort. Even een Load SMDR new doen, en dan opnieuw zonder IP configureren.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 11:15
klopt. Alleen op IP zuigt het hard. Wij moesten voor deze service IPX aanzetten?!?!? Terwijl er juist gekozen was voor 5.1 vanwege IP-only mogelijkheden. Arcserve heeft de zaakjes niet goed voor elkaar. Support vanuit Frankrijk is ook beroerd. 'Alo, alo? waz iz tie problem?

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 18:30
nog een probleem met ip-only: device management werkt alleen met ipx enabled. :r arcserve . was vroeger prima pakket, maar de ip support op netware is bagger.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

Hoezo support uit frankrijk? De laatste keer dat ik ze gebeld heb heb ik naar de USA gebeld en die support was voortreffelijk.

We draaien hier overigens NW5.0 + Arcserve 6.6 over een IP-only netwerk en krijgen wel de volledige bestandsnamen..

• Elroyv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01-2023

Elroyv

Novell Rulezzzz

Topicstarter
Ik heb het probleem mbt het filename trunking inderdaad weten te nekken.

Ik heb nu alleen nog problemen met het backuppen van een oude 3.12 server.
In de Arcserve manager kan ik keurig browsen over de volumes alleen wanneer de backup moet draaien krijg ik een error:

E21029: FAILED TO ATTACH.

Op de backupserver draait IPX zowel als al IP
Het is een NW 5.1 server met SP2a....

Iemand ene idee hoe ik dit zou kunnne tackelen?

Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Elroyv, ik begin het nu een beetje zat te worden met je topics.
Je schopt bewust oude topics omhoog om zo aandacht voor je problemen te krijgen, hebt maling aan het feit datwe hier geen voorstander zijn van crossposten, en nu dit weer.

Bij deze heb je dus een NOW te pakken voor deze feiten.

[topic=339165/1/50] geplaatst op "Monday 03 December 2001 10:35" in [forum=19]
[topic=339166/1/50] geplaatst op "Monday 03 December 2001 10:38" in [forum=24] (dit draadje)
[topic=295433/1/50] geplaatst op "Thursday 18 October 2001 15:55" in [forum=19]
[topic=182641/1/50] geplaatst op "Thursday 12 July 2001 13:26" in [forum=19]

En da allemaal om 1 en hetzelfde probleem!

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.