Er is ergens een Nederlandse add-on te downloaden (alhoewel ik niet zo gauw weet waar): die kleedt Nederland een beetje aan. Hij schijnt ook te werken met FS 2002. Maar ziet dat er dan nog wel mooi uit? Is het dan niet net of je met FS 2000 vliegt? En werkt dat systeem met die automatisch tevoorschijn komende boompjes en huisjes dan wel? Of wordt er al aan een update gewerkt?
zie boven..Op maandag 03 december 2001 10:22 schreef hellogoodbye het volgende:
Er is ergens een Nederlandse add-on te downloaden (alhoewel ik niet zo gauw weet waar): die kleedt Nederland een beetje aan. Hij schijnt ook te werken met FS 2002. Maar ziet dat er dan nog wel mooi uit? Is het dan niet net of je met FS 2000 vliegt? En werkt dat systeem met die automatisch tevoorschijn komende boompjes en huisjes dan wel? Of wordt er al aan een update gewerkt?
en er is geen autogen want nl2000 scenery zit boven je standaard scenery (ff tekenen)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| ________________________________ [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] -------------------------------- ______ = nl2000 [][][] = standaard scenery +huisjes etc... ----- |
dus nl2000 zit boven je standaard scenery
dus je ziet geen automatisch verschijnende huisjes etc...
p.s. ik zou hem nog niet instaleren want je fps gaat onwijs onlaag met fs2002+nl2000v2