je moet als je slackware gaat installen een bootdisk en rootdisk gebruiken, nou wil me bootdisk meewerken, me rootdisk heb ik aangemaakt met de color.gz image, en ga ik verder met installatie , maar hij geeft een error nummer... duid dit erop dat ik text.gz image moet gebruiken ?
Verwijderd
Is een beetje vroeg ervoor niet?Op maandag 03 december 2001 11:44 schreef Sanders het volgende:
keiharde schop!!
(sorry!)
Maar, goed wat is de foutmelding?
ja een mount error... beetje vreemd, heb color.gz rootdisk gebruikt, text.gz nog niet getest, maar vraag me dus af of de rootdisk het probleem is.
text.gz nog niet getest omdat ik nu op me werk ben, en het gisteren al laat was...
text.gz nog niet getest omdat ik nu op me werk ben, en het gisteren al laat was...
Verwijderd
Mijn eerste gedachte zou zijn dat je rootdisk niet goed is. Formatteer eens een verse flop en maak een nieuwe rootdisk, wellicht helpt het.
heb een p133 met 16mb en mitsumi cdrom, moet werken lijkt mij met color.gz
maar probeer straks wel een nieuwe disk.
Verwijderd
Is de cdrom een IDE die gewoon op je IDE controller zit of heb je die aan een soundcard of zo hangen ?
Nou wil ik me bootdisk meewerken 
Call me stupid, maar wat bedoel je?
Als hij vraagt of je je rootdisk erin doet, zegt hij dan "Compressed image found at block 0" ?
Zo niet, dan doe je iets verkeerd en moet ik meer informatie, als hij dat wel zegt ligt het idd aan je diskette... Effe een format a:/u (niet /q) doen, en dan een diskette gebruiken ZONDER bad-sectors (zie je na de format of er bad-sectors op zitten) En daarop dan je color.gz rawrite-en
Call me stupid, maar wat bedoel je?
Als hij vraagt of je je rootdisk erin doet, zegt hij dan "Compressed image found at block 0" ?
Zo niet, dan doe je iets verkeerd en moet ik meer informatie, als hij dat wel zegt ligt het idd aan je diskette... Effe een format a:/u (niet /q) doen, en dan een diskette gebruiken ZONDER bad-sectors (zie je na de format of er bad-sectors op zitten) En daarop dan je color.gz rawrite-en
Pagina: 1