Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
volgens mij wel, ik zie de gaten vanaf 3 km zitten
haha oke dan...Op maandag 03 december 2001 10:02 schreef SCaffa het volgende:
volgens mij wel, ik zie de gaten vanaf 3 km zitten
thnx...aan jou heb ik wat...een 'echte' tweaker ziet dat natuurijk zo...
maar ja er zijn ook nog mensen met een sociaal leven..en die zaterdag avond ook nog weg willen..en niet alleen maar achter de pc zitten
ach ja ieder zijn eigen vermaak he....Op maandag 03 december 2001 10:09 schreef SCaffa het volgende:
precies daarom heb ik een snes
ja sommige mensen vragen of er een alpha op hun mobo past, di eheb je er ook tussen
Oh, fijn figuur ben jij. Eerst om hulp vragen, en vervolgens zo'n lullig antwoord gevenOp maandag 03 december 2001 10:03 schreef tjAb82 het volgende:
[..]
maar ja er zijn ook nog mensen met een sociaal leven..en die zaterdag avond ook nog weg willen..en niet alleen maar achter de pc zitten
Zelfs mensen die op zaterdag uitgaan, een vriendin hebben, een een boeiend sociaal leven kunnen die gaten nog zien zitten naast de socket... Tijd voor een bril?
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
tsja drank doet wonderen...beetje wazig uit mijn ogen gekeken denkOp maandag 03 december 2001 10:16 schreef koffercomputer het volgende:
[..]
Oh, fijn figuur ben jij. Eerst om hulp vragen, en vervolgens zo'n lullig antwoord geven
Zelfs mensen die op zaterdag uitgaan, een vriendin hebben, een een boeiend sociaal leven kunnen die gaten nog zien zitten naast de socket... Tijd voor een bril?
Met een hamer ...
Sorry
Sorry
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
aahhh...dat sorry is idd wel op zijn plaats...Op maandag 03 december 2001 10:19 schreef mithalph het volgende:
Met een hamer ...
Sorry
die hamer rage is nu wel over hoor...vet irri
wat moet je dan met zo'n lekkere mobo?Op maandag 03 december 2001 10:03 schreef tjAb82 het volgende:
[..]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
kweet niet of het al vaker is langsgekomen...zou kunne...dan heb ik het gemist blijkbaar...Op maandag 03 december 2001 10:24 schreef BaRF het volgende:
[..]
wat moet je dan met zo'n lekkere mobo?bal gehakt... kun je beter een presario neerzetten en fijn staren naar je 'teveelgeldvoorweenig'
heh, maar serieus dit is toch al meen ik tig keer voorbijgekomen?
maar ja het past dus...
Verwijderd
Okee, dat gaat dus passen (duidelijk te zien). Maar je moet bij aanschaf van zo'n Alpha PAL8045T altijd vragen aan de verkoper of het past of niet, want anders is het moeilijk om te ruilen wanneer het niet past
ziten er dara ook niet wat elco's dichtbij?? Hoop dat die niet te dichtbij zitten
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Pagina: 1