wat moet een goeie shooter hebben?

Pagina: 1
Acties:

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
ik vind dat een goeie shooter zeg maar als het een serieus onderwerp kiest niet te veel van die onnatuurlijke dingen er moet tussen pleuren (denk aan RTCW) en dat alles kapot kunnen knallen wel heel leuk is (Red faction) en een flinke dosis puzzels alla Half-life

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 14:43
wat wapens zou handig zijn :7

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 09:51 schreef mikey4ever het volgende:
wat wapens zou handig zijn :7
uiteraard dat ook, maar niet van die overdreven dingen (heavy is wel lache natuurlijk)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

reallisme

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 09:53 schreef Sequence het volgende:
reallisme
je slaat de spijker op zn kop

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:44
Het liefst echt bestaande omgeving.

dus wat gewoon herkenbaar is .

dus geen Quake,UT, maar meer zoals Ghost Recon en Swat 3.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Een supersterke verhaallijn!

Zo nu en dan moeilijke puzzels voor de afwisseling (dus geen Max payne en RTCW klonen). Geen lineaire crap dus.

Realisme boeit me niet zo veel. Avp2 speel ik net zo graag als counterstrike, maar vergeet niet realisme gaat altijd ten koste van de gameplay!

20+ wapens!

• Mikey!
Op maandag 03 december 2001 10:13 schreef Blackhole het volgende:
Het liefst echt bestaande omgeving.

dus wat gewoon herkenbaar is .

dus geen Quake,UT, maar meer zoals Ghost Recon en Swat 3.
Dan is het altijd veel leuker, maar in goed gesimuleerde omgevingen (castle wolfenstein bijv) kan het ook leuk zijn vind ik (8>

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Weapon balance. Da's zo'n beetje het belangrijkste.

Verwijderd

Wat moet een gode shooter hebben?
>:) Alcohol....veeel alcohol *D

• Mikey!
Op maandag 03 december 2001 10:43 schreef Luke het volgende:

[..]

erm...nee dat is hetgene wat ze erbij moeten leveren :P

• BlackMage
  • Laatst online: 23-01 00:24
Veel GORE!! als be bijvoorbeeld iemand goed wacked dat gewoon zijn(of haar) ingewanden aan de muur blijven hangen ;)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Goede (snelle) multiplayer over Internet. Geen halfgare dingen zoals bij de release van Flashpoint (is nu recht getrokken).

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op maandag 03 december 2001 10:43 schreef Luke het volgende:

[..]

dat dacht ik ook voordat ik zag dat dit topic in spielerij staat :P

Verwijderd

Zeer goede verhaallijn. Absoluut non lineaire levels, dus absoluut geen TROEP zoals red faction & RTCW.
Meer als deus ex, waar je op je eigen manier kan bepalen hoe je iets gaat aanpakken en dat het dan ook mogelijk is. NIet zoals bij RTCW dat je om een deur open te krijgen je eerst een rondje moet lopen door het level en dan weer terugkomen en dat die deur dan "toevallig" opengemaakt wordt door een tegenstander.

Veel vrijheid dus. Interactiviteit is ook een plus, maar dan geen scripted sequences (of heel weinig).

Voor multiplayer zijn mijn eisen heel anders : Verschillende wapens, die ook ECHT verschillend zijn. Dus compleet andere effecten hebben, voor andere zaken beter zijn etc. Geen recoil/rof/damage verschillen, dat noem ik geen verschillende wapens.
Verder ook zeer veel vrijheid & variatie, en het spel moet zo zijn, dat je alleen gelimiteerd wordt door je eigen skill, niet door het spel zelf.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:12
Ik vind realisme sucken in shooters, ik vind het gewoon niet leuk.. Geef mij maar lekker zoiets als Quake 2 of Quake 3 :)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Ach, ik vind lineaire shooters met makkelijke puzzels en niet teveel a.i. wel leuk om te spelen. Lekker dom knallen is top-amusement.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

realisme

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:22

lolo_konijn

huppel de huppel

Realisme en dingen die andere shooters niet hebben.
Ik kan niet wachten tot infiltration 2.87 uit is ;(

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

Verwijderd

VRIJDHEID ! dat vind ik heeeel belangrijk

• mulder
  • Laatst online: 06-02 19:36

mulder

ik spuug op het trottoir

En ik maar denken, scooter, een scooter in RTCW? Toch maar eens een grotere monitor...

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

ja vrijheid is belangrijk

Verwijderd

Een goed verhaal. Sfeer.

Verwijderd

Ja, Sfeer... hele goede sfeer (mooi verhaal, mooie omgevingen), mooie lichteffecten (gekleurd licht en donkere ruimtes bv) helpen daarbij. Veel spellen vergeten gewoon het effect van licht (bv Red Faction). AvP2 EN UT zijn voorbeelden van hoe het wel moet :)

Verwijderd

spanning, je moet je af en toe gewoon de tering schrikken!!
Sfeer muziek is dus ook erg belangrijk!!

Verwijderd

Ik wil een leuke readme file met een keer humor erin :D Dan worden ze tenminste niet voor niks gemaakt, omdat ik ze toch niet lees

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Mooie graphics, veel fps, bloed, en lekkere wijven :9 .

Steam

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
ja de realisme is blijkbaar erg belangrijk. Dat vind ik vaak ook wel leuk, maar ut moet soms niet al te realisties zijn want dat beperkt de gamepley denk ik. ik vind ut ook wel lache als je door gebouwen of gebieden heen loopt die herkenbaar zijn.
op zich vind ik de multyplayer van wolfenstein wel realisties, dan bedoel ik de gene waar je met een team aan de slag kan bv een standing op een strand en vervolgens een bunker aanvallen

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 23:29
Op maandag 03 december 2001 14:20 schreef arko19 het volgende:
VRIJDHEID ! dat vind ik heeeel belangrijk
idd!

Realisme is leuk, maar ik vind het ook niet erg om af en toe met een vette rocketlauncher op het dek van een ruimteschip een paar aliens af te knallen ;)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-02 13:44

Flotter

Pelipper!

Op maandag 03 december 2001 15:54 schreef WouteRF het volgende:
Ik wil een leuke readme file met een keer humor erin :D Dan worden ze tenminste niet voor niks gemaakt, omdat ik ze toch niet lees
Ziets als Winamp3:
Start Winamp3 via whatever method you prefer. That would mean either clicking the quickstart icon, the desktop icon, or by projecting your awesome mutant powers onto a nearby human and exploding their brain in such a way as to cause variations in the sunspot cycle which causes in turn a freakish burst of neutrinos to blast forth from the sun's molten innards (the advanced student can use a nearby star and a buttload of patience) flipping a bit in your computers Instruction Pointer (usually referred to as IP except on the SPARC platform which uses the notation PC, for Program Counter) causing it to jump to the part of Windows that is secretly programmed in at the last second that causes it to feel remorse for sucking so damned bad and always crashing and deleting all your work right when you were JUST ABOUT to hit Save, no really you were, and while wallowing in this black pit of despair and self-loathing it hits it, hey, I know what would make the world a better place, if I was running Winamp 3.0, and it does.
:D

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• DutchCommando
  • Laatst online: 16:45
Een goede gameplay.
Pagina: 1