Toon posts:

MS Train Sim nog maar eens weer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij gebrek aan interessante updates (nieuwe tracks en zo) heb ik MS TS een tijdje laten liggen. Nu heb ik een nieuwe computer in elkaar gezet en WOW MSTS ziet er op maximale res en instellingen toch wel erg super uit! Heel wat beter (en dan ook héééél wat beter!!!) dan op mijn oude comp! Veel meer detail en zo, echt prachtig: dat alleen al was haast de moeite (en het geld) van min upgrade waard!

Weet iemand of er ondertussen al wat ECHT mooie add-ons te downloaden zijn? Ik heb al wat in de winkel zien liggen, maar da's gewoon brakke zooi die je ook van het net kunt plukken.

Ik ben nog steeds erg teleurgesteld in wat er is uitgekomen voor MSTS: ik had toch een beetje de community ondersteuning verwacht die MS FS al jaren heeft. Schijnbaar slaat MSTS toch niet zo aan...

Heeft iemand een link of zo? En dan niet naar knullige extra treintjes, maar echte realistiche tracks, als het ff kan. (Dus ook niet die lullige Nederlandse tracks die al een paar maanden te koop zij via het net...)

Verwijderd

hoer

Verwijderd

sorry voor het taalgebruik ging iets fout.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 03 december 2001 14:30 schreef Maxfragger het volgende:
sorry voor het taalgebruik ging iets fout.
daar hebben we de edit knop voor |:(

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Er zijn al talloze Add-ons uit. Zijn al een week in de winkel. Easy- computing heeft ze gewoon gekopieerd.

Verwijderd

ja ben nog een n00b met dit forum. Sorry

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
er zijn wel meer forums met een edit knop hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hm, ja, Maxfrag, dat bedoelde ik met 'brakke zooi'...

Nog nuttige toevoegingen, iemand...?

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Op maandag 03 december 2001 16:27 schreef hellogoodbye het volgende:
Hm, ja, Maxfrag, dat bedoelde ik met 'brakke zooi'...

Nog nuttige toevoegingen, iemand...?
http://www.train-sim.com/

tampert, kriminalpolizei

Pagina: 1