[PS2]Jak & Daxter

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Nog meer mensen die hier naar uit zitten te kijken???
Ik heb al een DVD'tje emt wat filmpjes er van, het schijnt echt een gaav spel te worden!
Er wordt gezegd dat ie het platform genre tot een hoger level gaat tillen blabla, maar goed, hij hoeft heel het spel maar een keer te laden! Das natuurlijk wel zwaar relaxed, hij staat op 7 dec. dus we wachten af....

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-02 14:25

franklin

denkt teveel...

ik zit ook heel erg te wachten :) j&d gaat volgens mij weer eens een echt vette platform game worden!

het is trouwens niet zo dat ie niet meer hoeft te laden, maar J&D doet aan streamed loading,.. dwz. dat is tijdens het spelen laad.. dat gaat dus resulteren in heel veel leesacties en bijkomende herrie :(

• Ares
Op maandag 03 december 2001 10:53 schreef franklin het volgende:
het is trouwens niet zo dat ie niet meer hoeft te laden, maar J&D doet aan streamed loading,.. dwz. dat is tijdens het spelen laad.. dat gaat dus resulteren in heel veel leesacties en bijkomende herrie :(
Kun je gelijk in hebben, maarja, zetten we het geluid maar wat harder :P
Ik werk bij E-Plaza, hopen dat we hem vandaag binnenkrijgen...

Verwijderd

Ik speel de Jap beta versie en hij is echt cool, zeker kopen zit spel.

Verwijderd

Ik heb zaterdag ff de demo (30 min) zitten spellen, en het is Crash maar dan een ander karaktertje...(btw dezelfde makers, als je dat nog niet wist... :) )

ook om je as draaien om iets kapot te maken enzo, camera-angel was nou nog niet echt super en ik vond het een beetje veraf allemaal... :'(

ik zou zeker niet het spel blind kopen, eerst proberen...mits je natuurlijk crash al helemaal fantastisch vond, dan kan je ze kopen zonder je ogen open te doen.... :)

• Ares
Op maandag 03 december 2001 17:00 schreef CrazyTaxi het volgende:
Ik heb zaterdag ff de demo (30 min) zitten spellen, en het is Crash maar dan een ander karaktertje...(btw dezelfde makers, als je dat nog niet wist... :) )

ook om je as draaien om iets kapot te maken enzo, camera-angel was nou nog niet echt super en ik vond het een beetje veraf allemaal... :'(

ik zou zeker niet het spel blind kopen, eerst proberen...mits je natuurlijk crash al helemaal fantastisch vond, dan kan je ze kopen zonder je ogen open te doen.... :)
THX voor de info!
Waar is die demo te halen?
Ik vond de laaste PS2 crash op zich wel aardig, maar geen 150,- waard...
We zullen zien...

• franklin

franklin

denkt teveel...

j&d is niet te vergelijken met de laatste crash imho... in j&d kun je je veel vrijer rond bewegen en de graphics zijn een stuk beter!

je kunt trouwens als je een abo neemt op OPM2 (a fl 199,-) een spel naar keuze uitzoeken (ook J&D)... Heb je uiteindelijk 11x OPM2 voor 50 piek, J&D voor 150 (wilde je toch al kopen) en dus 11 demodvds! lijkt mij geen slechte deal :)

Verwijderd

Maar dan toch is de camera-angel gewoon af-en-toe k*t, ik weet niet of jij 'em al gespeeld had...maar ik wel (een klein beetje) ik geeft het eerlijk toe...

hoop dat de final beter is/wordt

En de demo stond bij frs te draaien, en er stond een doosje van wrc2001 bij, misschien zit ie bij dat spel een demo-disc..

btw weet iemand een release-datum?

• Ares
Op dinsdag 04 december 2001 17:55 schreef CrazyTaxi het volgende:
Maar dan toch is de camera-angel gewoon af-en-toe k*t, ik weet niet of jij 'em al gespeeld had...maar ik wel (een klein beetje) ik geeft het eerlijk toe...

hoop dat de final beter is/wordt

En de demo stond bij frs te draaien, en er stond een doosje van wrc2001 bij, misschien zit ie bij dat spel een demo-disc..

btw weet iemand een release-datum?
Ik werk bij E-Plaza, ik kan je vertellen dat ie niet bij WRC gelevrd wordt als demo...
Bij ons staat de releasedatum nu op 7 dec. maar ik heb al 11 dec. gehoord, dus we wachten af...

Wat betreft OPM: Spellen krijgen ik dus met korting, etc. en als ik een blad koop haal ik het liefste de engelse OPM is ietsjes objectiever heb ik het idee...
Maar goed ieder z'n smaak zolang het de PU maar niet is :)

Verwijderd

afgelopen zaterdag (8 dec) gekocht bij frs, leuk spel, maar ik zit ff vast op Sentinel Beach, als iemand ook het spel heeft gekocht en verder is dan mij laat mij het dan ff weten! :)

• franklin

franklin

denkt teveel...

ik heb m nog niet gekocht.. ben nog bezig met mijn gekochte silent hill 2! Maar alwel de backup geprobeerd! Ziet er erg lekker uit, speelt lekker... Ik hoop alleen dat het ronddrentelen niet gaat vervelen!

Maar vooralsnog staat ie boven aan mijn lijstje!

• Ares
Op dinsdag 11 december 2001 00:35 schreef CrazyTaxi het volgende:
afgelopen zaterdag (8 dec) gekocht bij frs, leuk spel, maar ik zit ff vast op Sentinel Beach, als iemand ook het spel heeft gekocht en verder is dan mij laat mij het dan ff weten! :)
Ik heb net Fire Canyon gehad, ik meen dat dat verder is, heb je vragen, ICQ/e-mail (in profile) dan maar ff!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-01 22:14
Ik heb hem vandaag binnen en we zitten achter die kutkat aan. Iemand al enig idee hoe je die pakt ?

• Ares
Op woensdag 12 december 2001 00:17 schreef ParaNoiMia het volgende:
Ik heb hem vandaag binnen en we zitten achter die kutkat aan. Iemand al enig idee hoe je die pakt ?
Ik kreeg heel dat beest niet gevonden! Je bedoelt toch dat beest van die steenhouwer? Ik zag hem nergens, je moet gewoon ff wat andere opdrachten doen, je kunt de 20 cells ook halen zonder al de opdrachten te doen!

• ParaNoiMia
Op woensdag 12 december 2001 10:07 schreef Ares het volgende:

[..]

Ik kreeg heel dat beest niet gevonden! Je bedoelt toch dat beest van die steenhouwer? Ik zag hem nergens, je moet gewoon ff wat andere opdrachten doen, je kunt de 20 cells ook halen zonder al de opdrachten te doen!
Jawel, we hebben dat stuk ook met 21 power cells afgesloten, die muze zit op Misty Island, daar ga je met de boot naartoe, nadat je hebt gevist. Als je op dat eiland aankomt en je gaat rechtuit, omhoog, rechtuit dan wacht ie daar op je. Alleen loopt ie steeds voor je uit, het is nog niet gelukt hem in een hoek te drijven ofzo.

Zijn nu voorbij de lava en weer met zo'n motording, heb je hetzelfde probleem met die paarse vliegende beesten, die hebben een powercell, alleen ze vliegen voor je uit.

• Ares
Op woensdag 12 december 2001 10:56 schreef ParaNoiMia het volgende:

[..]

Jawel, we hebben dat stuk ook met 21 power cells afgesloten, die muze zit op Misty Island, daar ga je met de boot naartoe, nadat je hebt gevist. Als je op dat eiland aankomt en je gaat rechtuit, omhoog, rechtuit dan wacht ie daar op je. Alleen loopt ie steeds voor je uit, het is nog niet gelukt hem in een hoek te drijven ofzo.

Zijn nu voorbij de lava en weer met zo'n motording, heb je hetzelfde probleem met die paarse vliegende beesten, die hebben een powercell, alleen ze vliegen voor je uit.
Ik heb het beest te pakken! Je moet gewoon snel zijn, net als bij die paarse beesten (ben ik ook al geweest)...
Ik heb de 2de eindbaas ook te pakken (die met rotsen gooit), en zit nu dus in de vulkaan!
Errug gaav spel tot zover! :9

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op dinsdag 11 december 2001 10:16 schreef franklin het volgende:
ik heb m nog niet gekocht.. ben nog bezig met mijn gekochte silent hill 2! Maar alwel de backup geprobeerd! Ziet er erg lekker uit, speelt lekker... Ik hoop alleen dat het ronddrentelen niet gaat vervelen!

Maar vooralsnog staat ie boven aan mijn lijstje!
Ik zie hem niet op isonews staan ??? Ben ik blind of heb je het van ergens anders.

BTW dit is geen warez request kan zelf aan alles komen >:)

• ParaNoiMia
Die paarse heb ik net ook gehaald (wel gaaf leveltje daar trouwens met dat vliegen en al die opdrachtjes :-) )
En bedacht me dat je die muze ook op dezelfde zou moeten kunnen pakken inderdaad. Zit nu in de fabriek (oid)

• ParaNoiMia
Yes, ik heb de kat gevangen :-)
Pagina: 1