Toon posts:

divx schokt vanaf cd-rom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik een divx afspeel vanaf mijn cd-rom dan schokt de film,hij loopt niet echt vloeiend. :'( Als ik deze film dan naar mijn hd copy en hem dan afspeel dan gaat het perfect. :)

Wat is de oorzaak?? en nou niet meteen roepen cdrom speler want daar heb ik niks aan vertel me dan liever wat ik er aan kan doen

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je kunt proberen de DMA toegang tot je cdrom station te wijzigen. Misschien dat het iets helpt.

* flagnite voelt zich evil en roept: Het ligt aan de cdromspeler >:)

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Dat heb ik ook bijna altijd.

De DivX-en zijn gewoon in 5 minuutjes naar de HD te copyen, maar als ik 'm rechtstreeks wil afspelen vanaf cd, dan gaat ie als een gek up & downspinnen. Duurt best wel ff voordat de film begint. Als de film dan eindelijk begint te spelen, draait de cd-speler nog maar op 4 of 2x ofzoiets. Hij is dan wel lekker stil, maar af en toe is de bitrate van de film hoger dan wat de cd-speler kan leveren op die snelheid.

Ik zet divx ALTIJD op HD voor het kijken.

Siditamentis astuentis pactum.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik heb dus een soort gelijk probleem, zodra ik een film pauzeer en na een kwartier weer verder wil kijken begint ie om de (ongeveer) 30 sec te schokken.

Als ik hem gewoon in een keer af kijk heb ik hier geen last van.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Er bestaat een programma die je cd-rom afremt naar 1x of 2x, dan is je cd-speler stiller en is hij continu aan het spelen zodat je geen spin-up tijd verliest.

(Stond deze maand in C'T bij het zelfbouw dvd/mp3/vcd/divx speler)

Duits programma CD-Bremse oid