Toon posts:

Welke cd brander?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb jaren trouw gebruik gamaakt van mijn philps brander, maar die heb nu de geest gegeven. Nu heb ik toch hard een nieuwe nodig, welke brander kan ik het beste kopen?

Verwijderd

Ik zou je zelf de Maxtor aanraden ik heb zelf de 16/10/40 en ik heb hier nog nooit problemen mee gehad. Hij ondersteunt de nieuwe technologie Burn Proof dus voor die klote underruns hoef je je geen zorgen te maken.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Op maandag 03 december 2001 08:40 schreef Revolutions het volgende:
Ik zou je zelf de Maxtor aanraden ik heb zelf de 16/10/40 en ik heb hier nog nooit problemen mee gehad. Hij ondersteunt de nieuwe technologie Burn Proof dus voor die klote underruns hoef je je geen zorgen te maken.
Maxtor en cd-branders? :?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Maakt Maxtor ook CD-branders dan? Waar kan ik die kopen, ben wel geïntereseerd!

Ik zou voor of de Liteon of de Plextor gaan iig.

Virussen? Scan ze hier!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:40

m0nk

16-09-2003 15.15

lit-on 24 voor de beste kwaliteit prijs verhouding, en als je voor het echte werk wilt gaan de plextor 24.

Zoek ff op lite-on en plextor, zijn zat topics over, zelf heb ik een lite-on en ben er zeer tevreden over.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:19
Ik denk dat je Plextor bedoelt ;)

daar lijkt het ook zoveel op he :P

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Als je het beste van het beste wilt hebben, moet je de Plextor kopen (400 piek, 24/10/40x). Voor 100 piek minder heb je de Lite-On 24/10/40x cd-writer, de 16speed variant van de Lite-On komt op ong. 250 gulden. Volgens diverse test is de Lite-On bijna net zo goed als de Plextor, in ieder geval hebben de Lite-On branders de beste prijs/kwaliteit verhouding.

[edit] Deze week komt de 32/12/40x brander van Lite-On uit, de prijs ligt rond de 400 gulden, oa. te koop bij Informatique. Voor als je helemaal up-to-date wil blijven ... [edit]

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-04 22:47
lite-on 32/12/40.
450,- kost ie bij informatique vanaf 12 december :)

Verwijderd

Lite-on --> net zo goed als plextor, maar iets minder service (geen on-site garantie). Verder een stuk goedkoper dan de plextor.
Zie o.a. http://www.liteonit.com.tw of http://www.liteonit.com.tw/english-product-f.asp?show=3

Ze komen binnenkort trouwens met een 32X12x40 brander...
damn... net te laat voor het nieuwtje te melden

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

w0000t en ik maar denken dat mijn 24x plexwriter zo nieuw was. 32 speed fikker, hoe lang fik je dan een cd (2 minuten?)

[on topic]
Ik heb zelf een HP, Sony en Plextor. Als ik nu weer een fikker zou moeten kopen (heb die Plextor net een week) dan zou het weer een Sony of Plextor worden. HP niet meer omdat die van mij 3 keer kapot is geweest (had dan ook het Philips :r loopwerk)

Verwijderd

Lite-on 16 of 24x :D

• Namoh
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-01 16:32
Die Lite-On 32/12/40 ondersteund die ook:
- het Mt. Rainer Format;
- Audio Master Quality Recording? :9

Weet iemand misschien ook of er weer maar 2Mb inzit?
Dan moet de buffer underrun-protectie zo vaak inspringen dat je net zo goed op 16 speed had kunnen branden. |:(

Yamaha heeft tenminste 8Mb op hun 24 speed fikker! :P

Op liteon.com kan ik niks vinden qua specs, iemand anders? :?

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 10:48 schreef Namoh het volgende:
Die Lite-On 32/12/40 ondersteund die ook:
- het Mt. Rainer Format;
- Audio Master Quality Recording? :9

Weet iemand misschien ook of er weer maar 2Mb inzit?
Dan moet de buffer underrun-protectie zo vaak inspringen dat je net zo goed op 16 speed had kunnen branden. |:(

Yamaha heeft tenminste 8Mb op hun 24 speed fikker! :P

Op liteon.com kan ik niks vinden qua specs, iemand anders? :?
Ik heb een half uurtje gezocht, maar ik vindt nergens specs... Ik verw8 dat ze snel zullen komen als dat ding de verkoop in gaat. :)
Pagina: 1