Toon posts:

Garantie van Quantum hard drive?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

afgelopen donderdag is mijn Quantum FireBall KA 9.1 GB gecrashed. Ik kreeg er niets meer op voor elkaar, fdisk van win98 en dos6.22 snapte er geen reet meer van, ook niet na een nieuw MBR erop te zetten, windows2000 snapte het helemáál niet, en scandisk gaf aan dat de mediabyte beschadigd was, de FAT niet klopte, de mapstructuur vernaggeld was etc. etc.
Het kon maar niet op.

Nu weet ik dat Quantum, qua harde schijven, is overgenomen door Maxtor, en dat ik de garantie ook daar moet halen.

Punt is, dat ik zaterdag een low-level format heb gedaan, en dat de schijf het weer doet! (alleen is er nog 8gb over van de 9.1, maar dat terzijde).
Nu wil ik toch een nieuwe hebben, omdat het ding gewoon gecrashed is, en in mijn ogen gewoon niet stabiel meer is. Zou ik nog e.e.a. los kunnen peuteren bij Maxtor?

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
NeoSreak,

Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar ik denk dat je niet echt veel kans hebt, aangezien hij het weer doet.

Wat ze je ook wel zullen vertellen denk ik is dat je op hun website een tooltje kan downen waarmee de disk gecheckt word.

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Hint : er is een forum waar harde schijven thuishoren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.