Toon posts:

Usb traag bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar dagen geleden op de beurs een microsoft usb toetsenbord aangeschaft. Nu merk ik dat de computer voor het testen van het geheugen ongeveer tien seconden moet wachten totdat de toetsenbord reageerd. Hoe kan ik het probleem oplossen? Ik zou geen ps2 aansluiting willen maar gewoon op usb willen blijven. Ik heb ook een usb muis maar daar heb ik geen problemen mee. Hij is ook traag bij het opstarten van windows :'( :)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand op got hetzelfde probleem? Lijkt me wel vaag...

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
Is meestal op te lossen door even wat met je BIOS te 'tweaken'. Een settinkje fout, ofzo. Doe anders eens: Load Default in je BIOS setup

Verwijderd

bij mijn weten wordt je USB spul nog niet aangesproken voordat je geheugen wordt getest. eerst de videokaart. Daarna komt je mobo pas in actie en wordt het geheugen geteld. Ander probleem misschien?

M=H

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem ontstaat dus tussen het controleren van de videokaart en het testen van het geheugen. Ik hab al vele malen de bios op default gezet en gezocht maar het enige wat ik kan vinden over usb is het volgende:

Onboard usb: enabled
Usb keyboard support: enabled
Usb mouse support: enabled

Ik ken nog andere mensen die hetzelfde probleem hebben. Raar dat er geen oplossing voor is