ok dit is het systeem msi kt7 pro 2a
am tb 900@900 512 mb 133 mhz cas 2 kingston
noname gf2 400 mmx dit alles in een ho-q8
met win me als os (weet het is een brak os bij meeste maar draait al ruim een jaar zonder blue screens )
probleem +- minuut na het starten van pc stopt ie voeding blijft aan en cpu cooler blijft ook draaien
hd ledje blijft branden
de ene keer komt ie net in het eerste windhoos scherm verder doet ie niks
geheugen en video kaart zijn in 3 ander systemen geprobeerd werkt allemaal prima
ook heb ik 3 andere voedingen geprobeerd maar dat hielp ook niks
oftewel alle onderdelen zijn getest behalve mobo en cpu omdat ik geen extra cpu of ander mobo ter beschikking heb
is er iemand die enig idee heeft ?
voor diegene die dit oplost (dus echt oplost nie dat ik over 2 weken weer probs heb) verdient een lekere fles whiskey van 50 piek
p.s. als er iemand is in almere die wil helpen door me mijn cpu op zijn sys te laten testen hou ik me aanbevolen
alvast bedankt SC
am tb 900@900 512 mb 133 mhz cas 2 kingston
noname gf2 400 mmx dit alles in een ho-q8
met win me als os (weet het is een brak os bij meeste maar draait al ruim een jaar zonder blue screens )
probleem +- minuut na het starten van pc stopt ie voeding blijft aan en cpu cooler blijft ook draaien
hd ledje blijft branden
de ene keer komt ie net in het eerste windhoos scherm verder doet ie niks
geheugen en video kaart zijn in 3 ander systemen geprobeerd werkt allemaal prima
ook heb ik 3 andere voedingen geprobeerd maar dat hielp ook niks
oftewel alle onderdelen zijn getest behalve mobo en cpu omdat ik geen extra cpu of ander mobo ter beschikking heb
is er iemand die enig idee heeft ?
voor diegene die dit oplost (dus echt oplost nie dat ik over 2 weken weer probs heb) verdient een lekere fles whiskey van 50 piek
p.s. als er iemand is in almere die wil helpen door me mijn cpu op zijn sys te laten testen hou ik me aanbevolen
alvast bedankt SC