Twee comps op 1 DVI monitor

Pagina: 1
Acties:

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Ik wil twee computers aansluiten op één TFT monitor via DVI aansluiting (op de beide videokaarten en op de minitor).
Nou weet ik al wel dat dit er switches zijn die dit voor standaard VGA aansluitingen kunnen, maar weet hier iemand of er ook van die switches zijn met DVI?

• Yigal76
Damn, bestaat dit niet of zo?

Verwijderd

waarom???

Verwijderd

Als er zo'n switchen zijn weet ik niet maar er zijn nu wel al een hoop tft schermen die 2 dvi-i aansluitingen hebben waardoor je dus 2 computers kan aansluiten op 1 tft scherm(zowel vga als dvi).

Verwijderd

die DVI switches zijn er wel.

iok heb ze gezien... weet alleen niet meer waar...
check paradigit anders ffkes?

• Yigal76
Op maandag 31 december 2001 17:57 schreef Stylefish het volgende:
waarom???
DaŽs heel simpel: Ik koop zeer binnenkort een nieuwe comp met een TFT scherm. Mijn huidige compu wordt mijn server/dvd/divx/mp3/tiepmiep bak. De nieuwe wordt game-pc pur sang. Nu wil deze twee pcŽs aansluiten op een switch waaraan de monitor, TB en muis zit. De monitor wil ik wel via de DVI ingang aansturen vanwege de betere beeldkwaliteit.

• Yigal76
Op maandag 31 december 2001 18:30 schreef spott het volgende:
die DVI switches zijn er wel.

iok heb ze gezien... weet alleen niet meer waar...
check paradigit anders ffkes?
Bij paradigit hebben ze alleen handmatige switches. Deze zijn alleen te switchen als beide computers uitstaan, anders is er kans dat je de poorten van je pc opblaast (is mij verteld). De switchbox die ik zoek zal wel in de prijsrange liggen van 100,- tot 150,-.

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

waarom een switch??

Als het goed is zit er op je TFT 1 ingang DVi en 1 ingang analoog. (bij mij zit op me TFT een knop waarmee ik kan switchen tussen DVI en analoog.)

Ik heb me server op analoog zitten en me gewone PC op DVI. Me server is geen speeltje dus dat dvi heb ik niet nodig ervoor.
Pagina: 1