kleurtjes

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Nu weer extra kleurtjes voor bepaalde mensen?
Extra kleur voor duidelijkheid.. ok, maar hou het dan bij de 2 kleurtjes, 1 voor t.net en 1 voor got.

Niet voor elke funcite nog eens een ander kleurtje.. daar heb je de titel naast de nick al voor.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

[topic=338705/1/100]

Kleurtjes zijn in :)

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
imho zijn zoveel kleurtjes overdreven...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Die van BrZ was leuker ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op maandag 03 december 2001 00:05 schreef Traag het volgende:
BrZ was heel even in :+

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Dat modjes kleurtje hebben ben ik het mee eens. Dat mensen van de Tnet crew blauw zijn, ook goed. Maar ik vind het groen maken van adviseurs echt compleet overbodig :{

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 00:47 schreef OProg het volgende:
Maar ik vind het groen maken van adviseurs echt compleet overbodig
Best wel ja. Die kleurtjes zijn er immers voor de herkenbaarheid naar users toe, is altijd gezegd. Maar dit zijn geen mensen die iets met users te maken hebben, ze zijn er voor de crew. Toch?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 03 december 2001 00:53 schreef Onno het volgende:

[..]

Best wel ja. Die kleurtjes zijn er immers voor de herkenbaarheid naar users toe, is altijd gezegd. Maar dit zijn geen mensen die iets met users te maken hebben, ze zijn er voor de crew. Toch?
Volgens mij wel. Dus waarom moeten de users dit weten?

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 00:53 schreef Onno het volgende:

[..]

Ja, maar als de SPU's een uitspraak doen ergens op GoT/T.net, zonder dat ze herkenbaar zijn, dan kan dit nogal wat vragen oproepen bij users natuurlijk.

Ofwel de herkenbaarheid is wel degelijk aan de orde. :)

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Op maandag 03 december 2001 01:01 schreef nelske het volgende:

[..]

Ja, maar als de SPU's een uitspraak doen ergens op GoT/T.net, zonder dat ze herkenbaar zijn, dan kan dit nogal wat vragen oproepen bij users natuurlijk.

nelske?? LOL jou heb ik nog nooit gezien.. nieuw?

uuh Hoi

Ik zou het doen!

• witchdoc
Op zondag 02 december 2001 20:06 schreef Burat het volgende:Wij krijgen geen uitvoerende functie op GoT, zoals een mod, HGM of HGA. We kunnen dus niet modden, bannen of iets in die richting. Jullie hebben dus in de praktijk niet veel met ons te maken.

Onze adviesfunctie is voornamelijk naar binnen gericht, op de organisatie en crew dus. Daarom merken jullie er indirect wel wat van: GoT wordt nog beter *D.
Dan snap ik toch echt niet waarom ze weer een extra kleurtje moeten uitvinden waar een user die effe niet oplet weer helemaal wazig van wordt.

Tenzij wij usertjes eindelijk de interne politiek van got & t.net mogen weten natuurlijk.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Omdat ik bv ook werk voor t.net. Dus rood klopt niet en blauw ook niet :). Mij id was rood/blauw, maar dat ging geloof ik niet ;).

• witchdoc
Op maandag 03 december 2001 01:12 schreef zeef het volgende:
Omdat ik bv ook werk voor t.net. Dus rood klopt niet en blauw ook niet :).
Ik werk ook voor t.net, ik heb ook geen kleurtje, simpelweg omdat het niet (meer) nodig is!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-12 16:59

BrZ

Op maandag 03 december 2001 00:05 schreef Traag het volgende:
:P

* BrZ wilt ook een groene nick als euhmz... chatcrew :+

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 01:12 schreef zeef het volgende:
Omdat ik bv ook werk voor t.net. Dus rood klopt niet en blauw ook niet :). Mij id was rood/blauw, maar dat ging geloof ik niet ;).
Als dat de achterliggende gedachte is, zou bijvoorbeeld ook het MT een groene kleur moeten krijgen. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 01:01 schreef nelske het volgende:

[..]

Ik kan me geen uitspraak bedenken waarbij het voor de user belangrijk is dat hij weet dat de betreffende persoon een adviseur is. Ze adviseren de crew, niet de users. Waarom zouden ze iets als "ik heb mod <naam> geadviseert dat <advies>" op GoT plaatsen :? :?

Dat hoeven users toch helemaal niet te weten..

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Eerlijk gezegd merk ik helemaal nix van die kleuren...

Dat groen is zo donker, dat dat op die blauwe achtergrond niet veel anders aanziet dan voor zwart :P

Geen mening verder over het wel/geen kleur voor een adviseur.

Maar iets nadrukkelijker lijkt me eenvouder te herkennen...

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Het haalt in principe natuurlijk weinig uit of ze een kleurtje hebben. Het wordt niet onoverzichtelijker, en iedereen onthoud waar welke kleur voor staat. Het zijn er tenslotte maar 3, dan vergeet niemand waar wat voor staat. Dus een beetje overdreven dat het overdreven zou zijn vind ik het wel. Wat doet het er toe?\

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 00:47 schreef OProg het volgende:
Dat modjes kleurtje hebben ben ik het mee eens. Dat mensen van de Tnet crew blauw zijn, ook goed. Maar ik vind het groen maken van adviseurs echt compleet overbodig :{
Dat kun jij nou wel vinden maar ik zou het
op prijs stellen wanneer die van mij
'rose' zou mogen worden... ;)

Tevens zou ik hier graag aangesteld willen worden
als 'kleuradviseur' want voor iemand die zo gevoelig
is als ik is het wel eens moeilijk zonder zwarte bril
sommige topics door te moeten nemen.... 8-) :?

• witchdoc
Op maandag 03 december 2001 08:12 schreef morgoth het volgende:
Het haalt in principe natuurlijk weinig uit of ze een kleurtje hebben. Het wordt niet onoverzichtelijker, en iedereen onthoud waar welke kleur voor staat. Het zijn er tenslotte maar 3, dan vergeet niemand waar wat voor staat. Dus een beetje overdreven dat het overdreven zou zijn vind ik het wel. Wat doet het er toe?\
Mmm, ik zou eerder redeneren als baat het niet, laat het dan.
Voor jouw zal het trouwens zeker niet verwarrend zijn, maar ik durf er centen op zetten (jullie hebben nog beetje tegoed van me) >:) dat er topics gaan komen wtf al die kleurtjes gaan dienen.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voor kleurloze functies zijn compensaties nodig.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 20:01 schreef ecteinascidin het volgende:
Voor kleurloze functies zijn compensaties nodig.
Mooi..... ;) !!

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Op maandag 03 december 2001 18:12 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Mmm, ik zou eerder redeneren als baat het niet, laat het dan.
Voor jouw zal het trouwens zeker niet verwarrend zijn, maar ik durf er centen op zetten (jullie hebben nog beetje tegoed van me) >:) dat er topics gaan komen wtf al die kleurtjes gaan dienen.
Misschien, moet dus in de faq komen. Die wordt dan natuurlijk niet gelezen, maar dan is het niet onze fout. Verder is het idd over het algemeen baat het niet, laat het dan. Maar als het eenmaal gebeurt geldt dat ook, laat het dan.

Verwijderd

Baby blauw is wel een leuke kleur voor n00b-users... :P >:)

• yeadder
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 20:09 schreef deMatthijs het volgende:
Baby blauw is wel een leuke kleur voor n00b-users... :P >:)
ik kan al radewn wie binnenkort babyblauw heeft :P

Verwijderd

Wij krijgen geen uitvoerende functie op GoT, zoals een mod, HGM of HGA. We kunnen dus niet modden, bannen of iets in die richting. Jullie hebben dus in de praktijk niet veel met ons te maken.
Als we toch niet veel met ze te maken hebben, waarom dan een apart kleurtje? Om te laten zien van 'kijk, wij zijn koel, wij hebben een kleurtje!' :?

Het gaat toch niet op het kleur-hebben he...

Bij mods etc is het wel handig, maar dit is beeetje overdreven :)

Verwijderd

Laat ze fijn zijn met hun kleurtje joh, iedereen die het onzin vindt is gewoon jaloers. :)

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 20:45 schreef yeadder het volgende:

ik kan al radewn wie binnenkort babyblauw heeft :P
Dacht jij dat dit mijn eerste nickname hier is?! |:(

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 22:42 schreef deMatthijs het volgende:
Bedankt voor de hint *D

Kloontjes zijn niet toegestaan hier, en ik heb THCdeMatthijs verbannen. :Y)

Maak je overigens geen zorgen dat je nu weer overnieuw moet beginnen je reputatie op te bouwen, al je waarschuwingen e.d. zijn meeverhuisd *D

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 20:56 schreef Courage het volgende:
Laat ze fijn zijn met hun kleurtje joh, iedereen die het onzin vindt is gewoon jaloers. :)
Goh, heb jij het ook al door? :+

Kom zeg, waar hebben we het nou over? 3 kleurtjes. En nu al zitten we te klagen over "al die kleurtjes"? SPU's zijn onderdeel van de crew, hoe je het ook wendt of keert, dus een kleurtje onderscheidt ze als crewleden van de grijze massa (= users). Misschien klinkt grijze massa wat negatief, maar je snapt wel wat ik bedoel.

Inderdaad zul je weinig met ze te maken krijgen, maar zoals nelske al zei: Als ze eens een uitspraak doen ergens waarvan users denken "hoe weet die dat nou?", dan is het tenminste aan de kleur te zien dat het een crewlid is. Kee, semi-crew lid, maar goed. Het zal nml best eens voor komen dat in een juridische kwestie, zeef namens de crew spreekt. /voorbeeldje
Op maandag 03 december 2001 01:10 schreef rammes het volgende:

[..]

nelske?? LOL jou heb ik nog nooit gezien.. nieuw?

uuh Hoi
Ja, gisteren geregistreerd en we vonden het zo'n toffe nickname, dat we er meteen een modje van hebben gemaakt :+

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-07 08:33
Als iedereen nou andere kleurtjes neemt, dan hou ik lekker mijn zwarte kleur , en dan ben ik ook heel speciaal :P

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op maandag 03 december 2001 20:51 schreef tjetta het volgende:

[..]

Als we toch niet veel met ze te maken hebben, waarom dan een apart kleurtje? Om te laten zien van 'kijk, wij zijn koel, wij hebben een kleurtje!' :?

Het gaat toch niet op het kleur-hebben he...
Jij denkt bij een kleurtje kennelijk meteen aan 'koel' oid.. Spreek voor jezelf, dat geldt niet voor iedereen.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• yeadder
  • Niet online

[..]

het was maar een geintje dar voor heb ik er zo'n maffe smilie er achter gezet :) :P

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Sja, dat hopen we eigenlijk wel...

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 23:48 schreef Negotiator het volgende:

Bedankt voor de hint *D

Kloontjes zijn niet toegestaan hier, en ik heb THCdeMatthijs verbannen. :Y)

Maak je overigens geen zorgen dat je nu weer overnieuw moet beginnen je reputatie op te bouwen, al je waarschuwingen e.d. zijn meeverhuisd *D
Tssss... wie heeft het hier over een kloon? |:(
Dat woord associeer ik, het spijt me zeer, nog steeds met
misbruik van de fora en hun spelregels. De account waarmee
ik nu actief ben is puur en alleen genomen omdat ik van
het THC in m'n nickname af wou. De enige oplossing die
jullie
daar terecht voor bieden is nou eenmaal
opnieuw registreren. De beide accounts zien er verder
helemaal hetzelfde uit, ze geven allebei aan dat deMatthijs
de nieuwe naam is. Don't waste your time, buddy...

Bij de weg, heb ik waarschuwingen... :?
Op dinsdag 04 december 2001 13:43 schreef ACM het volgende:

[..]

Sja, dat hopen we eigenlijk wel...
Snap ik, ik persoonlijk heb er toch al drie nicks opzitten
(en een hele boel mensen met mij... 8-)).
Voor de BC-3 had ik JollyOverclocker, die is dus automatisch
getrashed. Daarna begonnen met THCdeMatthijs, full-member
privileges gekregen, en vervolgens begon ik het belang in
te zien van een wat kortere nickname. Het THC geschrapt, en
deMatthijs geregistreerd. De rest van het verhaal staat
hierboven... :P

Verwijderd

Weer on-topic:

Kleurtjes vind ik niet erg. Iedereen die niet een gewone user
is mag best te onderscheid zijn van de rest. :P

• witchdoc
Mag ik dan ook een kleurtje? 'k Ben bewaarder van het tweakgear geld.. ook best belangrijk om te herkennen dus.
Alleen geen enkele user maalkt't nog iets uit omdat ik enkel nog wacht op anton om van het geld vanaf te zijn, maar crew ben'k dus wel.
Da's jullie redenering trouwens, de mijne was, niet meer nodig, dus haal die tweakgear.be tiitel maar weg achter me nick.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mag ik ook een kleurtje, doet u mij maar paars met gele stippen. :+

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op woensdag 05 december 2001 20:53 schreef jelmervos het volgende:
Mag ik ook een kleurtje, doet u mij maar paars met gele stippen. :+
Nee, sorry, die kleur is op. Maar ik heb nu effe je de kleur zwart gegeven. Is dat goed :? :P (FL 25 kosten )

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Zwart is geen kleur.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 05 december 2001 20:48 schreef poohbeer het volgende:
Mag ik dan ook een kleurtje? 'k Ben bewaarder van het tweakgear geld.. ook best belangrijk om te herkennen dus.
Alleen geen enkele user maalkt't nog iets uit omdat ik enkel nog wacht op anton om van het geld vanaf te zijn, maar crew ben'k dus wel.
Da's jullie redenering trouwens, de mijne was, niet meer nodig, dus haal die tweakgear.be tiitel maar weg achter me nick.
Wrom moet een user jou als crew herkennen dan? Zeef, Burat en Elvhenk zijn gewoon SPU's en doen uitspraken NAMENS de crew, ik zie niet in waar jij ooit een uitspraak gaat doen NAMENS de crew. Daarbij: dat is gewoon niet de bedoeling, je komt ook niet in de crew private channels en de private fora. Niet dat ik je dat kleurtje niet gun hoor, als je die graag wil, ik vind het prima, je doet werk voor T.net, dus je verdient hem opzich wel, maar je wil de kleur nu vanwege "status" en niet vanwege het nut opzich: herkenbaarheid als crewlid.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• witchdoc
Op woensdag 05 december 2001 22:36 schreef Grrrrrene het volgende:

Wrom moet een user jou als crew herkennen dan? Zeef, Burat en Elvhenk zijn gewoon SPU's en doen uitspraken NAMENS de crew, ik zie niet in waar jij ooit een uitspraak gaat doen NAMENS de crew.
Ik ontvang geld namens T.net.. Lijkt me toch wel handig als ik iemand kan zeggen dat ik geen centen heb ontvangen.
Daarbij: dat is gewoon niet de bedoeling, je komt ook niet in de crew private channels en de private fora. Niet dat ik je dat kleurtje niet gun hoor, als je die graag wil, ik vind het prima, je doet werk voor T.net, dus je verdient hem opzich wel, maar je wil de kleur nu vanwege "status" en niet vanwege het nut opzich: herkenbaarheid als crewlid.
Ik wil de kleur niet (evenmin als die tweakgear.be me intresseert), maar als je anderen de kleur geeft om de herkenbaarheid zou dat bij mij ook gelden.
Btw, die adviseurs -als ik de discussie's goed heb begrepen- communiceren richting crew.. niet richting users toch? Mij lijkt het er net op dat jullie het nu als status-symbool gebruiken ipv herkenbaarheid. Voor herkenbaarheid is (zoals het vroeger was) een *crew* naast je nick VEEL duidelijker dan een kleurtje waar je -eer je het snapt- eerst een FAQ voor moet hebben gelezen die nog nooit iemand heeft gelezen.

Maar dit is vast weer 1 van de vele punten waar ik het toch net weer anders zie dan de crew en da's al vaak nutteloos gebleken dus ik kap er maar mee. 'k Hoop alleen dat je ook eens echt nadenkt over wat'k hierboven heb gezegd en dan afweegt of je misschien niet verkeerd hebt geredeneerd in den beginne voor je het begint te verdedigen. (dan zal ik nu ook effe hetzelfde doen)

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 09:56 schreef poohbeer het volgende:
Ik ontvang geld namens T.net.. Lijkt me toch wel handig als ik iemand kan zeggen dat ik geen centen heb ontvangen.
En dat ga jij dan op een forum posten. Lijkt me meer iets voor mail, vind je niet ?
Verder :
Je bent gewoon een beetje aan het drammen. Het kan je niet schelen, maar toch posten. Tuurlijk. :z
Pagina: 1