Toon posts:

IWill XP333-R Geeft geen beeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben deze vrijdag twee Iwill XP's Gekocht en deze ingebouwd nu is het zo dat mijne eigen board perfect werkt maar de tweede van een vriend van mij .. doet eigelijk niet veel.

Wat hij doet is ... opstarten geen beeld .. wel lampjes van boardzelf, power, hd... als je hem dan reset dan begint hij met piepen

langepiep.....langepiep.....langepiep.....langepiep.....langepiep.....langepiep.....langepiep.

Weet iemand waar dit voor staat want in het IWill Boekje staat nix over dit soort dingen :D...

Verwijderd

Topicstarter
zit zelf te twijfelen over de processor !

Verwijderd

Klinkt meer als geheugen dat niets doet toch ? Als de CPU dood is, piept er toch niets dacht ik.

Of anders de AGP kaart die een probleem heeft ?

Kun je wat met die andere plank van je vriend uitwisselen dan?

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
MŽn huisgenoot heeft dat ook wel eens. Hij heeft waarschijnlijk brak geheugen (of zŽn moederbord vind dat geheugen gewoon niet leuk).

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 12:50

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Op zondag 02 december 2001 23:34 schreef SledGeMan het volgende:
Wij hebben deze vrijdag twee Iwill XP's Gekocht en deze ingebouwd nu is het zo dat mijne eigen board perfect werkt maar de tweede van een vriend van mij .. doet eigelijk niet veel.

Wat hij doet is ... opstarten geen beeld .. wel lampjes van boardzelf, power, hd... als je hem dan reset dan begint hij met piepen

langepiep.....langepiep.....langepiep.....langepiep.....langepiep.....langepiep.....langepiep.

Weet iemand waar dit voor staat want in het IWill Boekje staat nix over dit soort dingen :D...
Mm to bad voor je vriend

Maar hoe valt het bord mee? ik wil het namelijk ook kopen :)

Is het snel? stabiel? ect.
Plz doe wat tests aub. Zou cool zijn.

Thanx

ps: waar heb je hem gekocht? en wat kwam hem?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Verwijderd

Topicstarter
Borden werken nu beide, en ze zijn snel erg snel zelfs .. WinXP is sneller als Windows 98 toender tijd op een super snelle pc ... echt het gaat hard. :D ... mensen bedankt voor jullie hulp

na alles los geschroeft te hebben en alles veranderd en met andere spullen, processor enz geprobeerd te hebben wou hij werken .. en uit eindelijk is waarschijnlijk alleen het geheugen kaduk wat vreemd is .. want het werkt wel in een andere pc. maar goed met een andere processor er in wou hij werken met ander geheugen wat eerst niet werkte ... erg vreemd :D

Verwijderd

;) Gefelicitao'ed !!

Dat een geheugen reepje niet goed is komt erg vaak voor. Zeker als je dat OEM spul koopt. De beste garantie om wat betrouwbaars in handen te krijgen is Dane Electric of Crucial geheugen denk ik.

Nog veel PC plezier gewenst met de Kerst ..
8-)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Op maandag 03 december 2001 14:09 schreef Hooi het volgende:
;) Gefelicitao'ed !!

Dat een geheugen reepje niet goed is komt erg vaak voor. Zeker als je dat OEM spul koopt. De beste garantie om wat betrouwbaars in handen te krijgen is Dane Electric of Crucial geheugen denk ik.

Nog veel PC plezier gewenst met de Kerst ..
8-)
Zijn dat de enige 2 merken geheugen , die getest worden, zijn er nog wel 10 hoor :+.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 14:13 schreef Termin8or het volgende:

[..]

Zijn dat de enige 2 merken geheugen , die getest worden, zijn er nog wel 10 hoor :+.
10 Merken levenslange garantie ?
Denk het niet eigenlijk.

• vadeluma
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2023
Op maandag 03 december 2001 14:04 schreef SledGeMan het volgende:
Borden werken nu beide, en ze zijn snel erg snel zelfs .. WinXP is sneller als Windows 98 toender tijd op een super snelle pc ... echt het gaat hard. :D ... mensen bedankt voor jullie hulp

na alles los geschroeft te hebben en alles veranderd en met andere spullen, processor enz geprobeerd te hebben wou hij werken .. en uit eindelijk is waarschijnlijk alleen het geheugen kaduk wat vreemd is .. want het werkt wel in een andere pc. maar goed met een andere processor er in wou hij werken met ander geheugen wat eerst niet werkte ... erg vreemd :D
*D Hoe klinkt de onboard soundchip of heb je er gelijk een soundkaart op gesmeten?

maran

Pagina: 1