Muis blijft hangen?

Pagina: 1
Acties:

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58
Ik heb een nogal vreemd probleem, mijn muis blijft onder windows sinds vanmiddag opeens erg vaag 'hangen' Hij freezed dus gewoon even waar die staat op dat moment, soms 2 seconden, soms zo lang dat ik na 3 minuten maar besloot opnieuw op te starten. Een andere keer kwam Mouseware er opeens mee dat die een nieuwe muis gevonden had, terwijl ik gewoon in Windows bezig was. Weer een andere keer starte ik op en deed mijn muis het niet, rebooten en hij werkte weer. Ook merk ik dat zodra die muis vast blijft staan de prestaties van het systeem heel erg achteruit gaan ineens, videoclips blijven hangen, mp3 geluid schokt...
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Aan de ene kant denk ik niet dat mijn muis kapot is, dan zou die het toch helemaal niet doen (?). Misschien de PS2 poort op mijn mainboard? Ik dacht ook aan een virus/trojan, maar een scan met een pas geupdate Norton NAV vond helemaal niets...

Iemand dus een idee wat dit is, en belangrijker, wat ik er aan kan doen?
config:
Windows ME
Logitech Mouseman Wheel (oud type, PS2 aansluiting)
AMD K7 750
MSI mobo
256 MB
Deze config heeft 2 maanden goed gewerkt, het probleem begon vanmiddag, na het installeren van een spelletje...

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmm, ik dacht altijd dat het muispijltje (afgezien van de background) toch wel het meest stabiele element was in Windows...

Weer wat geleerd. :)

Misschien is er hardwarematig iets fout.. Connector niet goed d'rin ofzo?

Expanding the inexpandable