Gameboy Advance Flasher

Pagina: 1
Acties:

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Ik ben dus van plan om een GBA flasher te kopen.. nu wilde ik graag weten of er anderen zijn die ook zo'n ding gekocht hebben, en zoja waarvandaan.. het liefst wil ik een 256mb set maar die heb ik in NL nog niet kunnen vinden.. maakt niet uit waar te koop, via internet of gewoon ergens in NL.. (zwarte markt Beverwijk heb ik 'm iig niet gezien..)

Lik sang enzo ken ik wel, maar zit je dan niet met superhoge importkosten?? Op Nederlandse sites is ie vaak een stuk duurder (waarschijnlijk door de importkosten ofzo) ik wil hem (uiteraard) zo goedkoop mogelijk.. dus graag ervaringen met sites/bedrijven en prijsvergelijkingen.. alvast bedankt voor de hulp :)

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025
Ik kreeg laatst een actie van Lik Sang. Dat ik geen verzend in import kosten hoefden te betalen. Gelijk besteld maar nu 1 maand later nog niks ontvangen. En ik had nogwel lucht post en hoort er naar 4 dagen te zijn.

Maar ja als ie ook in Nederladn te koop is kan dat ook.

Wie dus iemand waar

• .GoO
Op zondag 02 december 2001 23:15 schreef svanzon het volgende:
Ik kreeg laatst een actie van Lik Sang. Dat ik geen verzend in import kosten hoefden te betalen. Gelijk besteld maar nu 1 maand later nog niks ontvangen. En ik had nogwel lucht post en hoort er naar 4 dagen te zijn.

Wie dus iemand waar
Hm klinkt lekker.. kan ik die actie nog ergens terug vinden???

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-02 15:19

franklin

denkt teveel...

ze hebben nu een actie dat je niets betaald voor de flasher als een 128Mb kaartje haalt... Maar ik ben vooralsnog dik tevreden met mijn 64Mb :D

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Dit topic is al eens eerder ter sprake geweest, zoek hier ff voor de sites die je zoekt.

[topic=172404/1/25]

DOC>

DOC.

• DOCACE

DOCACE

Whut's up

Op maandag 03 december 2001 11:02 schreef franklin het volgende:
ze hebben nu een actie dat je niets betaald voor de flasher als een 128Mb kaartje haalt... Maar ik ben vooralsnog dik tevreden met mijn 64Mb :D
Yo franklin, je loopt al achter, we zijn nu bij 256 Mbit,

Afbeeldingslocatie: http://www.paradise-online-shop.de/Shop/10828b.jpg

Maar het blijft duur spul, ik denk dat ik er een na de vakantie ga bestellen bij onze oosterburen.

DOC.

DOC.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 23:15 schreef svanzon het volgende:

Wie dus iemand waar
Luchtpost is juist traag, als je het via EMS of een andere koerierdienst doet is het een stuk sneller.

Hier kun je ze uit Engeland halen.. misschien iets duurder dan Lik Sang, maar je hoeft geen importkosten te betalen en waarschijnlijk heb je het ook een stuk sneller in huis.

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-02 15:19

franklin

denkt teveel...

Yo franklin, je loopt al achter, we zijn nu bij 256 Mbit,
ik weet het.. maar ik heb ook niet zo gruwelijk veel betaald voor mijn gba + mario + flasher + 64Mb kaart :) voordeel van die 256Mb is dat ie niet zoveel batterijen lurkt als de 64Mb en 128Mb!

ow ja, eerste 128Mb roms zijn uit en het schijnen geen overdumps te zijn :(

Verwijderd

eh wat is verschil tussen 64 en 256? (heb er geen verstand van ach :))

• DOCACE

DOCACE

Whut's up

Op maandag 03 december 2001 15:51 schreef WouteRF het volgende:
eh wat is verschil tussen 64 en 256? (heb er geen verstand van ach :))
SCHOP ^^^ Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/grenade.gif

megabit, is zoiets als geheugen waar je de rom in kan opslaan (hoe groter hoe beter natuurlijk *D ).

DOC.

• .GoO
ey bedankt voor de reacties vandaag.. zit me nu af te vragen of ik 'm het best uit NL kan halen of kan laten importeren.. Schijnt trouwens dat die 256mb maar 4 save banks heeft, hoe zit dat met 128mb, ook 4?? en komen er ook 256mb (of zelfs grotere) spellen uit of niet/duurt dat nog wel ff?
Pagina: 1