cdrom spelers zijn verdwene?

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:12
kep 2 lg cdrom spelers in mn computer, eerst zag ik ze nog wel staat in 'deze computer' , maar nu niet meer, zelfs niet als ik boot van cdrom :? ik draai win98 en het zit er pas 2 dagen op. in de bios worden ze wel herkent

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• cimbom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

gebruik je clonecd? ;)
Ik zou dat eerst es uninstallen of upgraden naar de nieuwste versie.. Want die zorgt ervoor dat je CDROM's verdwijnen ;)

• Super_ik
nope, nog geen brander software geinstalleerd ofzo, nix byzonders

8<------------------------------------------------------------------------------------

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Misschien DMA aangezet terwijl ze dat nie kunnen? Dan verdwijnen ze ook zomaar ineens...

De vos loopt door het bos.

• Super_ik
nope, maar uitzette zou nu ook nie meer gaan denk ik

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
staat er een fout in je apparaatbeheer bij je ide controller? (standaard win98 foutje)

• Super_ik
nope, nergesn foute, ze staan ook niet bij de systeem eigeschappe, waar verder ook geen enkel foutje instaat en er staat dat het systeem is geconfigureerd voor optimaal gebruik (windows jaja ;))

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-03 17:43

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Je hebt ze op de 2de ide controller zitten?
Heb je dan die controller misschien uitgeschakelt in de bios??

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:29

BaRF

bijna kerst

Op zondag 02 december 2001 22:41 schreef Super_ik het volgende:
kep 2 lg cdrom spelers in mn computer, eerst zag ik ze nog wel staat in 'deze computer' , maar nu niet meer, zelfs niet als ik boot van cdrom :? ik draai win98 en het zit er pas 2 dagen op. in de bios worden ze wel herkent
wow, w98 er pas twee dagen op? Zat je hiervoor nog op w95 ofzo? :7 maar goed, het zijn gewone spelers he, geen writers? mijn writer en speler verdwenen namelijk ook toen ik met cd-creator ging prutsen (maar was wel xp - nu doet ie het gewoon perfecto). misschien dus software dat het verkracht? of allebei op master? (kwee nie of ie er dan niet tenminste 1 moet zien?) <
edit:
kan eigenlijk niet zomaar ineens op master springens als je niks doet he :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Super_ik
nope het is een nieuwe comp, en ik linux voornamelijk, maar windows zit er ook en en ik wil GEEN xp, tis maar voor de spellekes enzo he, en ja ze zitten op de 2e idecontroller en ja de master is brander en de slave een gewone 52 speed, en ik heb nog geen brandersoftware geinstalleerd ofzo, da was ik eigelijk net van plan

• Super_ik
nee, er hoeft nie perse een master te zijn voor een slave, eerst zat er maar 1 cdrom speler in(brander nog nie) en die hat ik al op slave gezet en werkte prima, volgende dag fikker erin (master) werkte ook prima, maar nu nie meer

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:05

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Dit kreeg ik eens als tip van iemand:
(Start -> Run -> Regedit)
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\
WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon subkey:

Zet AllocateCDRoms:REG_SZ eens op 0 en reboot
Misschien dat je hier wat aan hebt.

Ik had Easy Cd Creator erop staan, en probeerde Nero ernaast te installeren. Stom, want toen waren m'n cd spelertjes dus ook weg :P. Enige optie was toen systeemherstellen naar tien minuten ervoor >:). Anyway dat zal wel niet van toepassing op jouw systeem zijn, aangezien je geen burnersoftware hebt.

edit:

Probeer ook Tweak UI eens, daar kun je aangeven welke stations je wilt displayen en welke niet.

• Super_ik
kep heel die key niet, ook nie in windows ipv windows nt

Pagina: 1