Toon posts:

Erg langzame spellen met ti

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help, ik heb een powercolor ti (loopt gewoon op 250/400, origineel volgens powerstrip en geforcetweakerutil) is niet overklokt. Driver 23.10. Verder heb ik een ecs 7s5a met een xp1500 en 256 mb (133). Deze middag heb ik de nieuwe agp driver gedownload (1.07) en volgens mij ook geinstalleerd.

Momenteel kan ik niet eens meer mohrhuhnjagd spelen. Ook driver lukt niet. Andere spellen heb ik na de upgrade nog niet geprobeerd. 3dMark 2001 doet het wel (ong. 4400). Wat is er aan de hand ??

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
nieuwe agp driver gedownload (1.07) en volgens mij ook geinstalleerd.
Momenteel kan ik niet eens meer mohrhuhnjagd spelen.
Van welke site heb je die AGP driver gedownload en wtf is mohrhuhjagd :?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 23:36 schreef RAILGUNNER het volgende:

[..]

Van welke site heb je die AGP driver gedownload en wtf is mohrhuhjagd :?
lol! Mohrhuhnjagd is een 2 spel waarbij je van die euh kippen ofzo uit de lucht moet knallen B-) Echt wel leuk...

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

probeer eens detonater 22.88 :)
in de bios ff 256mb toewijzen aan de agp :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

yeah right 256 toepassen aan agp erg slimme zet ( not ) en het heeft er ook niets mee te maken :) gewoon bios updaten van je mobo , gebruik zelf ook 1.07 driver met gewone powercolor GTS op zelfde mobo zonder probs agp gewoon op 64 MB instellen in bios anders gaat practisch je hele interne geheugen gewoon naar je kaartje toe .... en als je dan iets anders dan w2k of XP draait dan is het om het uur ( of eerder ) rebooten

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op maandag 03 december 2001 18:21 schreef Darkman het volgende:
yeah right 256 toepassen aan agp erg slimme zet ( not ) en het heeft er ook niets mee te maken :) gewoon bios updaten van je mobo , gebruik zelf ook 1.07 driver met gewone powercolor GTS op zelfde mobo zonder probs agp gewoon op 64 MB instellen in bios anders gaat practisch je hele interne geheugen gewoon naar je kaartje toe .... en als je dan iets anders dan w2k of XP draait dan is het om het uur ( of eerder ) rebooten
ik wil niet veel zeggen, maar je kaartje gebruikt dan geen 256mb :)
hij zal alleen je geheugen gaan gebruiken als ze eigen geheugen vol zit :)
en dit doet ie dus haast alleen maar in spellen enzo :)
heb hem zelf ook op 256 staan en ik haal dan wel hogere scores :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de kaart ondertussen al ingeleverd en mijn geld terug gekregen. Zal nu waarschijnlijk de lead-tec ti kopen.

Waarschijnlijk ligt het niet aan het bios, dat heb ik namelijk al gewijzigd (zonder problemen). Waar het dan wel aan ligt, vraag ik me af. En hoezo, elk uur opnieuw opstarten?

Verwijderd

Topicstarter
BTW, ik heb de agp-driver van de sis-site.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 18:21 schreef Darkman het volgende:
zozo jij weet het (not)

Instelling van de AGP aperture size in de BIOS kan dramatisch helpen als je een mobo met KT266a chipset hebt, in combi met Win98 en een GeForce3. Alles is goed behalve 64.

Zie ook [topic=336239/1/250]

Slachtoffer ging slechts 1500 punten omhoog ofzo...
Pagina: 1