Toon posts:

Hoe voltage verhogen op Asus P2L97.....?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Asus P2L97 met een Celly 533 nu draaien op 600 :) De FSB staat op 75 en kan tot 83. Bij 83 krijg ik echter geen beeld. Een hoger voltage zou wellicht een oplossing zijn,.... Of zie ik dit verkeerd? :? Hoe moet ik dit echter doen? In de BIOS is dit niet te veranderen. Voltage staat nu op 2.0
Kan de Celly 533 wel een hoger voltage aan?

Verwijderd

Pak het boekje van je mobo er bij zou ik zeggen.
Ik heb trouwens ook een P2L97 gehad en volgens mij kon je het daar gewoon in de bios omhoog gooien, maar kan me ook vergissen..

Verwijderd

Topicstarter
In de BIOS is dit niet mogelijk en in de manual staat nergens wat over Power supply voor de core. Er staat slechts:
"Voltage Ouput Selection (VID) is not needed for the Pentium II processor because it sends a VID signal directly to the onboard power controller."
Maar ik heb er een Celly 533 ingestopt en volgens SiSoft zou die tot 2.9 kunnen terwijl hij nu op 2.0 draait. Kan ik het Voltage verhogen door een extra weerstandje erop te zetten????...maar waar???
:?

Verwijderd

Kun je het beste ff zoeken op google. Daar kan ik altijd genoeg info vinden over hardware. Als laatste hoop natuurlijk nog GOT :).