Ik speel al een tijdje CS..eerst op win98SE..toen op WIN2k en nu sinds 6 weken op XP...maar nu sinds begin deze week..als ik HL/CS opstart vraagt hij om de CD...waarom is dit? en hoe los ik dit op? steeds mn cd erin doen is irri..en het vertraagd het spel onwijs!..ik weet niet waarom maar tijdens het spel gaat de cd natuurlijk steeds loaden en dan blijf ik haken en ben ik dus doodt...HELP PLZ!
Verwijderd
Is opnieuw installeren teveel werk?
Heb je iets in je register veranderd?
ik zeg maar wat...
Heb je iets in je register veranderd?
ik zeg maar wat...
K'wist niet dat je voor CS een cd nodig had 
Gewoon ff een reinstall en klaar.
Gewoon ff een reinstall en klaar.
Verwijderd
Anders zet je in de optiemenu de audiomuziek van de cd uit. Dan krijg je die vertragingen niet meer. Als het goed is checkt hij de cd alleen bij het opstarten, kan je daarna een andere (geen audio) cd instoppen. Maar eerst die eerste optie maar proberen he
*Zucht* vervelende snelle typkippen altijdOp zondag 02 december 2001 22:59 schreef spoooky het volgende:
Anders zet je in de optiemenu de audiomuziek van de cd uit. Dan krijg je die vertragingen niet meer. Als het goed is checkt hij de cd alleen bij het opstarten, kan je daarna een andere (geen audio) cd instoppen. Maar eerst die eerste optie maar proberen he
Pagina: 1