Toon posts:

Help!!!!! hoe krijg ik dit voor elkaar

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb nu een pc kaart en kijk nou via de kabel!!!!
maar nu hebben we schotel en me pa gooit de kabel er af.
Nu is mijn vraag kan ik nu niet met software en soort decorder namaken en dat ik gewoon nog kan zeppen via de schotel!!! 8-)
want als dat niet kan moet ik naar de zelfde zenders kijken die ze bij ons in de woonkamer kijken :'(

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op zondag 02 december 2001 21:54 schreef bopitje het volgende:
heb nu een pc kaart en kijk nou via de kabel!!!!
maar nu hebben we schotel en me pa gooit de kabel er af.
Nu is mijn vraag kan ik nu niet met software en soort decorder namaken en dat ik gewoon nog kan zeppen via de schotel!!! 8-)
want als dat niet kan moet ik naar de zelfde zenders kijken die ze bij ons in de woonkamer kijken :'(
.... je wilt dus?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus ook op mijn pc naar andere zender kijken alleen zonder decorder. heb nu een tv kaart in me pc zitten en nu hebben we nog kabel maar dadelijk zegt me pa het op en dan hebben we dus nog alleen schotel ook niet erg meer dan 800 zender niks mis mee.
alleen ik moet dan kijken wat ze bij ons in de woonkamer aan het kijken zijn!!!! en daar ben ik niet blij mee, ik wil dus met mijn tv kaartje gewoon zelf kunnen zeppen en naar me eigenzendes kijken maar dat kan dus niet heb ik net te horen gekregen. ik had gehoopt dat iemand een stukje software had geschreven om een soort decorder naar te maken om toch nog tv te kunnen kijken :) maar dat is dus niet zo
:'(

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:14
volgens mij kan je via sateliet maar 1 zender te gelijk bekijken :(

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 21:57 schreef AMDude het volgende:
Dubbelpost
Wat k#t dat ik dit topic nu moet sluiten :r :(.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.