Toon posts:

Radeon 8500 in store or not...

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waar ik nou zo moe van wordt....kijk je op pricewatch en dan zie je meerdere winkels die de Radeon 8500 leveren. Ga je op hun site kijken of je belt ze dan hebben ze hem op voorraad (weten ook niet wanneer) / gaan hem helemaal niet leveren (waarom zetten ze de kaart dan op hun prijslijst).

Dit soort geintjes had je destijds ook toen de KYRO II op markt kwam. Wel op de prijslijst maar niet leverbaar of helemaal niet leveren.

:r

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Kijk het gaat denk ik zo zo.
ATI brengt een goede kaart uit. Een stel leveranciers denkt dat wordt veel vraag = vette winst.
Vragen vervolgens aan de fabrikant wanneer kunnen we radeons verwachten.
Antwoord van ATI heel snel bestel maar snel.
De lijstjes worden gemaakt, want ze kunnen tenslotte elk moment binnekomen.
Helaas 4 weken verder is er nog niets binnen en het ziet er niet naar uit dat ze snel komen.
Sommige leverancies hebben er geen vertrouwen meer in en besluiten de Radeon uit hun assortiment te halen.

In ieder geval kunnen zij er ook niets aan doen dat ATI wel veel beloofd, maar ......

Ik wil ook een Radeon aanschaffen, maar als ze niet binnen 3 weken te koop zijn met een foutloze en snelle driver.

Dan wordt het maar een Leadtek. Misschien niet perfect, maar ik krijg dan wel iets meer dan beloftes, bovendien is die wel gewoon te koop.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Tsja de retail kaarten laten in NL wat op zich wachten maar 3rd party kaarten zijn vrij goed verkrijgbaar hoor

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 01:47 schreef The_PyroPath het volgende:
Tsja de retail kaarten laten in NL wat op zich wachten maar 3rd party kaarten zijn vrij goed verkrijgbaar hoor
Mijn voorkeur gaat nogsteeds naar de originele van ATI...maarja hoelang dat gaat duren :(

Verwijderd

Retail is inderdaad moeilijk te krijgen. OEM versie daarentegen is toch niet echt een probleem. En er zijn ook OEM's built by ati. Beste advies lijkt me: koop nu een OEM versie, die presteren ongeveer 5% langzamer maar zijn goed leverbaar en net boven de 600,-! Je kunt nu ook wachten, 100,- meer betalen en 5% sneller gaan maar dan is de invoering van de nieuwere kaarten zoals Radeon3 en GeForce4 ook al een stuk dichterbij waardoor je kaart al weer veel sneller verouderd is. Wachten is meestal niet de beste optie op het gebied van hardware.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 19:24 schreef HeerVanHasselt het volgende:
Retail is inderdaad moeilijk te krijgen. OEM versie daarentegen is toch niet echt een probleem. En er zijn ook OEM's built by ati. Beste advies lijkt me: koop nu een OEM versie, die presteren ongeveer 5% langzamer maar zijn goed leverbaar en net boven de 600,-! Je kunt nu ook wachten, 100,- meer betalen en 5% sneller gaan maar dan is de invoering van de nieuwere kaarten zoals Radeon3 en GeForce4 ook al een stuk dichterbij waardoor je kaart al weer veel sneller verouderd is. Wachten is meestal niet de beste optie op het gebied van hardware.
Tja...waar vind je de goede OEM's van ATI, de 'built by' versie en niet de 'powered by' versie.

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:41
Sww heeft/had de orginele ATI, ok het duurde flink wat weken, maar vorige week kon ik hem eindelijk ophalen.

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 19:29 schreef AleSyS het volgende:

[..]

Tja...waar vind je de goede OEM's van ATI, de 'built by' versie en niet de 'powered by' versie.
Ik heb m'n ATI OEM bij Eynstein vandaan. (Built by ATI, loopt standaard op 250/250 en laat zich via BIOS flash eenvoudig tot Retailversie 275/275 ombouwen) B-)

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
wat zie je op de doos van jouw LE versie? (een doodshoofd, een gast met een zonnebril, etc.)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• DjMark
  • Laatst online: 19-08 16:28
Ik heb de echte retail besteld bij SWW. Hij krijgt haar snel weer binnen. Met een beetje mazzel heb ik haar voor het weekend binnen. :) Hij is wel een stuk duurder als de 3rd party's. :( Maar dat heb ik er wel voor over.

Verwijderd

Voor het geval het iemand intereseerd....

SeriousSAM patch 1.05 is uit met Truform voor all fanATIcs.

http://www.croteam.com/

oeps, verkeerde Radeon topic... (er zijn er ook zoveel ;) )

Verwijderd

Mensen lees ff dat nieuwe artikel over smoothvision ed, op de anandtech site, want je wordt weer eens flink genaaid door ATI...

Niet om te flamen, maar een GF3ti200 is veel meer waar voor zijn geld (inn mijn ogen)

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 13:09 schreef -KOD- het volgende:
Mensen lees ff dat nieuwe artikel over smoothvision ed, op de anandtech site, want je wordt weer eens flink genaaid door ATI...

Niet om te flamen, maar een GF3ti200 is veel meer waar voor zijn geld (inn mijn ogen)
Weer? Hoezo weer? En mischien koopt iemand zo'n ATI niet voor de pure snelheid maar voor de extra futures zoals bijv. dual head support.

• EdGnoj
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 22:09 schreef RAILGUNNER het volgende:
wat zie je op de doos van jouw LE versie? (een doodshoofd, een gast met een zonnebril, etc.)
Het is de OEM-versie. Deze zit niet in een doos. Op de sticker staat built by ATI.

Verwijderd

Verd! Wanneer komen die OEM's nou eens naar Groningen...ik kijk dagelijks op de prijslijsten in weer nikzzz

Verwijderd

Bij JRplatform heb ik voor een vriend vandaag de 8500 BUILT BY ATI gehaald! :7 Ze waren net binnen :) Dus als je snel bent..

• The PyroPath
  • Laatst online: 07:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Op dinsdag 04 december 2001 13:09 schreef -KOD- het volgende:
Ja mn wij worden echt vet genaaid zonder die vet wazige textures :? Er is echt helemaal nooit sprake van geweest dat het multisample zou wezen, maarja dat was op rage3d al heel lang duidelijk dat het supersample methode was, maar wat is nu eigenlijk het probleem?

Breek je nek voorzichtig

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 08:49

Masselink

Voor de dorst

voor iedereen die een Retail bij SWW wil bestellen:
De levering van ATi (radeon 8500) is uitgesteld. Dus we verwachten geen voorraad meer voor 21/12. Het is nu voorlopig verschoven naar 4 januari 2002.
ik had een Kr7a Mobo en een Radeon in bestelling staan, maar de Radeon is nu geannuleerd (doen ze niet moeilijk over, SUPER!). Het moederbord komt morgen.

Bij Completer was er nog 1 Retail op voorraard en die krijg ik morgen.... :9~ Dus daar hebben ze hem ook niet meer op voorraad. Goed zoeken als je er nog eentje wilt hebben !!

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

Verwijderd

Ik zie jullie steeds melden over wel of geen echte Radeon.
Ik was ook van plan een kaartje te bestellen, waar moet ik op letten? Zijn er imitaties in dezelfde dozen in de handel?

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Op woensdag 19 december 2001 16:19 schreef 007-2 het volgende:
Ik zie jullie steeds melden over wel of geen echte Radeon.
Ik was ook van plan een kaartje te bestellen, waar moet ik op letten? Zijn er imitaties in dezelfde dozen in de handel?
gewoon bellen met de winkel en vragen of ze de 'built by Ati' retail op 275/275 snelheid verkopen. Dan zit je goed.
er zijn overigens winkels waar ze het extra melden nl. completer en SWW (Er zullen er vast nog wel meer zijn, maar deze ken ik)

Verwijderd

Er zijn dus inderdaad Radeon kaarten die niet van ATI zijn begrijp Ik. Ik zal oppassen, bedankt

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 16:02 schreef Masselink het volgende:
[..]

ik had een Kr7a Mobo en een Radeon in bestelling staan, maar de Radeon is nu geannuleerd (doen ze niet moeilijk over, SUPER!). Het moederbord komt morgen.

Bij Completer was er nog 1 Retail op voorraard en die krijg ik morgen.... :9~ Dus daar hebben ze hem ook niet meer op voorraad. Goed zoeken als je er nog eentje wilt hebben !!
Heb hem daar ook geannuleerd, doen ze inderdaad niet moeilijk over, erg prettig. Maar van de andere kant, waarom zouden ze ook: de vraag is veel groter dan het aanbod dus ze krijgen ze echt wel allemaal kwijt.

Hoe laat heb jij bij completer besteld? Toen ik vanmorgen (9:15 uur) bestelde waren er nog ongeveer 10. Eentje daarvan is morgen ook voor mij :9~

Je hebt je systeem onder al vroeg bijgewerkt! Ik zou maar een slag om de arm houden, je weet nooit met PTT, Kerstdrukte en dat soort dingen.

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

En als john hoek nu eens eindelijk antwoord geeft dan kan mijn OEM van maar 600 piek eindelijk ook op retail snelheid draaien :+ w00t, gratis 4% snelheidswinst!

MechWarrior || Monsters Game

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:21
Op woensdag 19 december 2001 16:02 schreef Masselink het volgende:
[..]

pfff... heb de mijne daar ook besteld. ze hebben hem vandaag op de bus gedaan en morgen istie binnen, dus volgens mij klopt jouw verhaaltje niet echt...

Verwijderd

Same shit als de Radeon1. Hij bleef erg lang duur! En hij was nergens te krijgen. In geen winkel heb ik hem gezien, bij geen enkele beurs was ie verkrijgbaar (ja alleen de Radeon All in Wonder van toen 899 gulden...)

Zal nu wel weer niet anders wezen..Volgende kaart wordt denk ik geen Radeon, of ik moet er aan kunnen komen want de specs van dat ding zijn natuurlijk fantastisch *D

• PhuSioN
Op woensdag 19 december 2001 18:36 schreef CB het volgende:
of ik moet er aan kunnen komen want de specs van dat ding zijn natuurlijk fantastisch *D
je moet er gewoon ff moeite voor doen als je eraan wil komen :+ het loont wel ;)

Verwijderd

Die dingen zijn ook echt alleen maar op het internet of in achter winkeltjes of beurzen te koop he , was met de RadeonI ook altijd al zo , vaag.....

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Op woensdag 19 december 2001 18:27 schreef patryk het volgende:

[..]

pfff... heb de mijne daar ook besteld. ze hebben hem vandaag op de bus gedaan en morgen istie binnen, dus volgens mij klopt jouw verhaaltje niet echt...
Die van mij was maandag 10-12-2001 besteld. En waarom zou ik liegen....betaal nu nog eens fl50,-- extra.....

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Op woensdag 19 december 2001 17:21 schreef dutchman22 het volgende:

[..]

Heb hem daar ook geannuleerd, doen ze inderdaad niet moeilijk over, erg prettig. Maar van de andere kant, waarom zouden ze ook: de vraag is veel groter dan het aanbod dus ze krijgen ze echt wel allemaal kwijt.

Hoe laat heb jij bij completer besteld? Toen ik vanmorgen (9:15 uur) bestelde waren er nog ongeveer 10. Eentje daarvan is morgen ook voor mij :9~

Je hebt je systeem onder al vroeg bijgewerkt! Ik zou maar een slag om de arm houden, je weet nooit met PTT, Kerstdrukte en dat soort dingen.
ik heb hem rond 15:30 / 16:00 uur besteld. Was de laatste.....

Ik heb alleen mijn mobo en die videokaart nog niet.....
Zal de volgende keer wachten met updaten van mijn sig. ! :9

Verwijderd

Hehe, eindelijk mijn 8500 binnen van de SWW.
En het is de doos met het doodshoofd, woohwee! *D

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Ik heb mijn completer Radeon 8500 ook binnen. met dat doodshoofd, maar niet de hardcore gamer edition.

Ik dacht alleen dat Counterstrike meegeleverd zou worden voor de Truform. kijk ik even op de ATi website:
Q32: What games are bundled with the RADEON 8500? *

A32:
There are three excellent game titles that are in the retail RADEON 8500 box.
- Half Life | UpLink
- Team Fortress Classic
- Counter Strike
All these titles benefit from TRUFORM technology.
*This does not apply to Europe. <-- |:(
*Zucht*

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 10:52 schreef Masselink het volgende:
Ik heb mijn completer Radeon 8500 ook binnen. met dat doodshoofd, maar niet de hardcore gamer edition.

Ik dacht alleen dat Counterstrike meegeleverd zou worden voor de Truform. kijk ik even op de ATi website:
[..]

*Zucht*
Ik heb hem ook binnen. Dat van die games had ik al verwacht, iedereen die hier een retail heeft zit zonder die games.

BTW: kreeg je er ook wat snoepgoed bij? Big surprise!

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Op vrijdag 21 december 2001 11:03 schreef dutchman22 het volgende:

[..]

Ik heb hem ook binnen. Dat van die games had ik al verwacht, iedereen die hier een retail heeft zit zonder die games.

Ik vond een rol mentos in de verpakking :P ! Leuke actie :Y)

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 11:10 schreef Masselink het volgende:

[..]

Ik vond een rol mentos in de verpakking :P ! Leuke actie :Y)
Haha, :Y)

Trouwens ligt het nou aan mij of kan ik die ATi demo's (die waterval enzo) nergens op die cd vinden?

• PhuSioN
Op vrijdag 21 december 2001 11:03 schreef dutchman22 het volgende:

[..]

haha! IK OOK! bij completer had ik hem besteld. had er een twix en een pakje dummies bij! echt toffe actie! :+

• stylezzz
  • Laatst online: 15:34
Alles behalve de radeon 8500 is goed leverbaar. Ook de 3rd party makers die de 8500 chip gebruiken zijn her en der wel leverbaar, alleen die van ATI zelf komen niet erg hard binnen. Leveranciers schuiven elke week de leverdatum op of krijgen te weinig kaarten binnen om alle backorders te vullen.... (toch maar een geforce3 dus... >:) )

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:56

johnwoo

3S-GTE

Kheb em dinsdag besteld bij completer, maar blijkbaar heeft de ptt het toch wel errug druk... bij tracktrace staat alleen nog maar 'Zending geaccepteerd door PTT Post'...

Ik hoop stiekum toch dat ze em vandaag komen brengen :9~

[edit]
Wheeehooo!! Hijs net afgeleverd :D ook met Twix en dummies :D
Deze jongen gaat zo ff naar huis z'n PC openschroeven *D

[edit 2]
Vet man, bijna verdubbeling in 3Dmarks tov mn oude GF2 :D Haal er nu 5338 (met een PIII-800, 512MB) :) Dat wordt nog leuk wanneer de Northwood uitkomt >:)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

ik w8 wel gewoon ff op de gigabyte. betaal ik maybe iets meer maar is wel een complete kaart.

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Op vrijdag 21 december 2001 11:18 schreef dutchman22 het volgende:

[..]

Haha, :Y)

Trouwens ligt het nou aan mij of kan ik die ATi demo's (die waterval enzo) nergens op die cd vinden?
Ik heb ze niet op het systeem gezien.
ik ga ze toch downloaden aangezien ik verhalen heb gehoord over Demo Demo's :P ehm....Beta Demo's is duidelijker. De demo's die af zijn staan online en die wil ik zien !

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:00

Radeon

Today is a good day to die

Nog steeds moet ik wachten voor mijn Radeon 8500 Retial versie4 december order geplaats bij SWW en elke keer de lverdatum uitstellen hij staat nu gepland voor 7 jan 2002 hopelijk kunnen ze an leveren.

It's never easy.....

• PhuSioN
zo te lezen hebben maar heel weinig mensen geluk met het ontvangen van hun retail 8500 (ik gelukkig wel). van dat constant uitstellen is ook niet echt prettig, maarja, de winkels kunnen daar ook niet echt wat aan doen. Hoop dat Ati dat ff snel verbeterd met de levering van de kaart.

PS. geef de hoop niet op! nog ff w88 en dan heb jij hem ook!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:06
Op vrijdag 21 december 2001 20:01 schreef patryk het volgende:
zo te lezen hebben maar heel weinig mensen geluk met het ontvangen van hun retail 8500 (ik gelukkig wel). van dat constant uitstellen is ook niet echt prettig, maarja, de winkels kunnen daar ook niet echt wat aan doen. Hoop dat Ati dat ff snel verbeterd met de levering van de kaart.

Thanks voor de morele steun ;) Morgen komt m'n systeem
eraan, helaas zonder videokaart :'( Maar dat komt wel goed,
ga nu goed rondbellen en in de tussentijd moet ie het maar
met een oud video kaartje doen :+

• Sebasstk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 21:35
Op maandag 03 december 2001 21:08 schreef EdGnoj het volgende:

[..]

Ik heb m'n ATI OEM bij Eynstein vandaan. (Built by ATI, loopt standaard op 250/250 en laat zich via BIOS flash eenvoudig tot Retailversie 275/275 ombouwen) B-)
hebben jullie ook wat info hoe ik een oem kan flashen van 250/250 mhz naar 275/275 mhz?
een linkje is wel voldoende...

en is het dan wel de zelfde kwaliteit en hoe zit het met koeling...?

alvast bedankt

Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:56

johnwoo

3S-GTE

Op vrijdag 21 december 2001 20:25 schreef hmtwm het volgende:

[..]

hebben jullie ook wat info hoe ik een oem kan flashen van 250/250 mhz naar 275/275 mhz?
een linkje is wel voldoende...

en is het dan wel de zelfde kwaliteit en hoe zit het met koeling...?

alvast bedankt
Ik geloof dat het geheugen van de OEM onder een lagere spanning staat, waardoor het moeilijker stabiel is te krijgen op hoge snelheden dan de retail. Kijk voor meer info in de Radeon 8500 voltmod thread.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Oke hier gaan we:

Computerhome FL 691,-
Beat-it.nl FL 707,-
ACES Online FL 753,-
Alternate Computerversand FL 772,-
Driebond Computers FL 779,-
NoRRoD Computers BV FL 790,-
Van Gils Computersystemen FL 794,-
SWW Computer FL 799,-
JRplatform FL 825,-
RSH Computers FL 826,-
MTI Telecomputer FL 835,-
Completer FL 849,-
CDRom-Land FL 849,-

Kunnen we elkaar niet even helpen en hier in dit rijtje de winkels die de originele retail versies verkopen Bold maken?
SWW verkopen orginele, welke nog meer?

w00t

• PhuSioN
completer dus ook. heb hem daar vandaan. die kan je dus ook bold maken

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 20:01 schreef patryk het volgende:

Als ik kijk naar de Radeon 1 dan zal de retailversie gewoon erg schaars blijven. Het zal dus waarschijnlijk altijd wel moeilijk blijven om snel even een retail te kopen, mits hij toevallig ergens op de plank ligt als jij net binnen komt (had ik met completer). Die personen die nu al 3 weken wachten op hun bestelling zijn natuurlijk wel als eerste aan de beurt als de volgende levering plaatsvindt. Daarbij heb ik in totaal ook dik drie weken gewacht, eerst bij Informatique en daarna bij SWW (iedere keer 50 piek erbij :'( )

• FireStarter
Zijn er nog meer winkels?

w00t

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:06
Op zaterdag 22 december 2001 19:46 schreef robbie007 het volgende:
Zijn er nog meer winkels?
Zelf nu ervaringen met Completer. Heb hem vrijdag besteld,
preorder wel te verstaan voor 779,-..dus in prijs gedaald !
En de 23e kreeg ik een bevestiging dat m'n Radeon
donderdag de deur uit gaat ! Lekker snelle service dus ;)
en totaal incl. rembours 814,-. En het is de "Build by
Ati" Retail. Check www.completer.nl

• stylezzz
  • Laatst online: 15:34
CDROMLAND verkoopt ook alleen de retail versie. (als die ooit echt leverbaar word... :) )

• FireStarter
Op maandag 24 december 2001 00:30 schreef Wisey het volgende:

[..]

Zelf nu ervaringen met Completer. Heb hem vrijdag besteld,
preorder wel te verstaan voor 779,-..dus in prijs gedaald !
En de 23e kreeg ik een bevestiging dat m'n Radeon
donderdag de deur uit gaat ! Lekker snelle service dus ;)
en totaal incl. rembours 814,-. En het is de "Build by
Ati" Retail. Check www.completer.nl
Mooi zo, hopen dat er nu nog 1tje leverbaar is.

w00t

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 21:55
Hmm, wel erg snel een slotje erop. Maar voorruit. Voor eenieder die snel een 8500 RETAIL zoekt. Vandaag bestellen wordt meestal de volgende dag verstuurd, mits op voorraad is mijn ervaring. En deze is nu op voorraad. Kost rond de 800 piek

http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Graphics_and_Video_56.html#191

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• FireSt@rter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 10:34
B-)
Vandaag mn 8500retail opgehaald bij
Completer. Vanochtend gebeld en ze hadden hem
toevallig op vooraad, dus hem in Rotterdam maar gelijk
maar even op wezen halen. En tot nu toe kan ik alleen maar zeggen This Card Kick's Ass :9~

http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2316145

Oeps moet wel mn sig nog ff aanpassen

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Bij completer hebben ze er veel....

• GambitRS

GambitRS

w00t

koop anders een Radeon 8500 oem, een potloodje en een multimeter, dan kan je je Oem in een Retail ommodden. De mijna kon voor de mod 275/263 maximaal, na de mod draait ie 280/280 en hoger nog nie getest. >:)

• FireStarter
Gister rond 16.00u besteld, en ze zeiden dat ik hem vandaag in de bus zal krijgen.

w00t

Verwijderd

Topicstarter
En nu maar hopen dat in het nieuwe jaar de RADEON 8500 Retail wel goed te krijgen zal zijn...

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik heb hem gisteren gekregen van Completer...
Draait lekker op 2 monitoren nu... :)

• Br@m
  • Niet online
Op dinsdag 01 januari 2002 14:25 schreef AleSyS het volgende:
En nu maar hopen dat in het nieuwe jaar de RADEON 8500 Retail wel goed te krijgen zal zijn...
Ik hoop het, want ik net een ASUS V8200 Ti200 gekocht, maar ik ben hélemaal niet tevreden over de 2D beeldkwaliteit van die kaart.
Heb hiervoor ook een Radeon 1 en een Matrox G550 gehad. Nou daar kan deze kaart echt niet aan tippen op 2D beeld... :(

Dus ik denk niet dat ik deze kaart lang zal houwen... ;(
Hij is wel lekker snel, dat weer wel...

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Bij Queen Systems , check shop survey, is dacht ik de Ati Radeon Retial nog op voorraad , check www.queensystems.nl

Verwijderd

Hoi ik heb op 12 December de Ati radeon 8500 (retail(275mhz)) besteld. En heb al een paar keer gebeld wanneer ik hem zou krijgen en dan zeggen ze een datum en dan is de kaart er niet. Naja ik begrijp het wel omdat deze kaart niet zo goed te krijgen is maar is 4 weken niet lang voor zo'n kaart en ze weten nog niet wanneer die binnenkomt terwijl ze 2 keer hebben gezegd wanneer ie wel zou komen en er niet was! Dus wat moet ik doen gewoon w8en of ergens anders bestellen waar ze hem misschien wel eerder kunnen krijgen!

Verwijderd

Heb hem ook al.

Is bij SWW gewoon op voorraad de 275/275 retail versie ongeveer 20 stuks :)

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Inderdaad bij SWW hebben ze hem op voorraad.

Daar kost ie 359 Euro'z en het is de versie met dat 3.3ns geheugen zei de verkoper.

Ik heb em gisteren besteld en hij was vandaag in huis!

succes!

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Verwijderd

Yeahhh nieuwe lading radeons zijn weer binnen :)

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik ben van plan om zaterdag wat onderdelen te kopen bij NoRRoD, wegens drastische up-grade van mijn computertje.
Ik wil dan graag de Radeon 8500 halen en volgens de pricewatch is de Retail versie te koop bij NoRRoD, maar zouden ze die ook op voorraad hebben?
Weet iemand daar wat meer van? :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Mystic_Jack
  • Niet online
Oh, nu zullen ze vast wel opvoorraad zijn, gezien de datum verschil van de laatste postings met de rest, zal het nu dus wel meevallen. :7
Had ff niet goed gekeken, naar de datums, vandaar dit. ;)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 01:29 schreef MeKnowHow het volgende:
Yeahhh nieuwe lading radeons zijn weer binnen :)
WAAR???

Retail is niet leverbaar op de sites via pricewatch. Hooguit staat er de mededeling "in februari nieuwe zending" Telefonische navraag leverde niets op.

Ik ben het ondertussen (2 maanden) goed zat! Ati stopt met de productie voor europa en Hercules gaat het (ooit) overnemen.

Nvidia dan maar? Of heeft iemand nog een andere tip?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op dinsdag 29 januari 2002 21:02 schreef marcellic het volgende:

[..]

WAAR???

Retail is niet leverbaar op de sites via pricewatch. Hooguit staat er de mededeling "in februari nieuwe zending" Telefonische navraag leverde niets op.

Ik ben het ondertussen (2 maanden) goed zat! Ati stopt met de productie voor europa en Hercules gaat het (ooit) overnemen.

Nvidia dan maar? Of heeft iemand nog een andere tip?
is de reden waarom ik voor de geforce 4 mx ga

Verwijderd

Ik geef je geen ongelijk. Maar waar en wanneer in de winkels? En wat gaat ie kosten? Hoe is de 2D Q?

• EdGnoj
  • Niet online
Ik heb de retailkaarten vorige week bij de Mediamarkt in Leeuwarden gezien. Ze hadden zowel de Built bij Ati 7500 als de Built by Ati 8500.
Omdat ik zelf al een LE heb ben ik vergeten naar de prijzen te kijken.

Ik neem aan dat als ze bij Mediamarkt in Leeuwarden te koop zijn ze ook wel bij de andere filialen zal liggen.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 21:02 schreef marcellic het volgende:

[..]

WAAR???
BIJ JRPLATFORM.COM :)

HET ZIJN DE OFFICIELE RETAIL BUILT BY ATI KAARTEN :)

Verwijderd

Hij staat nu bij perfect systems, voor €350,-- onder rembours, ze hebben hem nog op voorraad. Lekkere kaart overigens.

Verwijderd

Ik heb die van mij net vorige week gekocht en ze vertelden mij dat ze nog 30 op voorraad hadden (de RETAIL)

http://www.completer.nl

Verwijderd

{offtopic?} hoe werkt die dual head nou ?zitten er 2 uitgangen op als ik op de ati sit kijk zie aleen een monitor out en een tv out + onzin haha :9~

• Mystic_Jack
  • Niet online
Vandaag ga ik weer naar NoRRoD toe, om de retail versie op te halen. Had 'm afgelopen zaterdag besteld en zou vandaag weer op voorraad zijn. :9

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 23:31 schreef djspot het volgende:
{offtopic?} hoe werkt die dual head nou ?zitten er 2 uitgangen op als ik op de ati sit kijk zie aleen een monitor out en een tv out + onzin haha :9~
Je kunt er heeeeeel zinnig twee monitoren en een TV op aansluiten, en met hydravision op alle drie nog verschillend beeld hebben ook. Dus zo'n onzin is het bepaald niet.

• Knakker
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik heb mijn Radeon 8500 2 maanden geleden reeds gekocht voor 275 euro bij ASCI in Groningen. Er staat op de doos "powered by ATi" en "Hardcore Gamers-edition", maar nergens is een merk te vinden en er zit een ATi sticker op de fan. Maar 't zal toch wel een 3rd party zijn gok ik.

Anyway, hij draait al 2 maanden zonder enige problemen, nooit vastlopers, heb nog niks van foutieve drivers kunnen ontdekken. Verder is de TV Out ronduit SUPER vergeleken met die van m'n Geforce2. Ik ben 100% tevreden! Ik snap niet waarom mensen zoveel extra geld uit geven om een 'echte' built by ati in handen te krijgen, maar ja - dat zal wel aan mij liggen.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Barney
  • Laatst online: 11-07 23:46

Barney

nee, ik kan niet darten

Heb gisteren bij Eynstein de Ati Radeon 8500 oem (built by Ati) besteld. Was eerst aan het twijfelen, omdat deze kaart geleverd kan worden met 3.6 of 4.0ns geheugen en dan weet ik 't al weer: ik krijg dan vast en zeker die met 4.0ns geheugen. Maar na een mailtje gestuurd te hebben werd mij verzekerd dat ik de 3.6ns uitvoering zou krijgen :P Echt een wereldzaak die Eynstein!!! Kan haast niet wachten tot ze 'm komen brengen :9~

PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |

• GambitRS

GambitRS

w00t

Op woensdag 30 januari 2002 19:07 schreef Knakker het volgende:
Ik heb mijn Radeon 8500 2 maanden geleden reeds gekocht voor 275 euro bij ASCI in Groningen. Er staat op de doos "powered by ATi" en "Hardcore Gamers-edition", maar nergens is een merk te vinden en er zit een ATi sticker op de fan. Maar 't zal toch wel een 3rd party zijn gok ik.

Anyway, hij draait al 2 maanden zonder enige problemen, nooit vastlopers, heb nog niks van foutieve drivers kunnen ontdekken. Verder is de TV Out ronduit SUPER vergeleken met die van m'n Geforce2. Ik ben 100% tevreden! Ik snap niet waarom mensen zoveel extra geld uit geven om een 'echte' built by ati in handen te krijgen, maar ja - dat zal wel aan mij liggen.
Powered by ATI is altijd third party, als ie in een doos zit is ie retail. De echte ATI loopt iets sneller maar als je de voltmod toepast (potlood truukje) haal je er evenveel uit. Voor voltmod, zie search.

Verwijderd

Yes, yes, ik heb um.

Vorige week besteld bij Perfect Systems en de volgende dag in huis.

Wat een enorm verschil met m'n oude TNT1 kaart.

Nu maar hopen dat ie niet de geest geeft, want Perfect Systems heeft nu al geen vooraad meer.

Verwijderd

Das mooi voor je ik kan er moeilijk aankomen voor een mooie prijs. :(

• PhuSioN
ik heb er een bij beat-it besteld in december 2001
ze bellen me nu dat ik hem kan ophalen, maar ik heb er al lang een van completer. dus als nog iemand er 1 wil hebben moet ie het maar zeggen ;)

Verwijderd

Ja ik wil hem best wel is het een retail versie en hoe duur is die???
Pagina: 1