Toon posts:

servertje huren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ej,

Ik was van plan om in dezer dagen een servertje te huren en een hosting bedrijfje op te zetten. Maar het is misschien wat makkelijker en het de start kosten zijn wat makkelijker te verdragen voor mijn bank rek :).

het gaat om iets meer dan 5000 piek... als voorbeeld http://www.webspace.org, maar er zijn ook nog andere aanbieders dus moet lukken.

Hoor ut wel.

Verwijderd

1 thing:
LOL :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 21:52 schreef Rmon het volgende:
1 thing:
Ok.... normaal gesproken zou ik zeggen beter een posts dan gen... maar nu... ;)

Verwijderd

1 thing:

Verwijderd

Topicstarter
Was er dan zo lollig want word er een beetje ' :* ' van...

:? :? :? :? :?

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16
Wat denk je zelf....denk is na...

Verwijderd

k serieus..wat is er zo grappig want ik snap het ook niet..ik zei lol om een andere reden..wat is JOU/JULLIE reden?

Verwijderd

2 things: lol lol :D :+

Verwijderd

Topicstarter
Ok..... best wel beetje melig :* :* :* :* :*

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 13:20

Petuhr

FreeBSD

En daarmee ben je nummer 1223454 in het rijtje van 'hostings providers'...

Welcome! :)

Verwijderd

psies, er zijn al zooooooveeeel hosting providers, bovendien lijkt het erop dat je nog niet echt heel veel verstand van het "hosting wereldje" hebt...

je komt dus een beetje over van: "ik ga president van Amerika worden als ik later groot ben" ;)

maw: ik zou me er als ik jou was eerst wat meer in verdiepen, behalve veel verantwoordelijkheid neem je ook veel verplichtingen op je nek en is de concurrentie behoorlijk groot. Kennis van zaken en vooral de zaken met betrekking tot het goed laten functioneren van de server zijn gigantisch groot. Als je toch een server wilt gaan plaatsen moet je is kijken voor de prijzen op www.webselect.nl of www.webhosters.nl bij colocatie.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:42

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op maandag 03 december 2001 00:19 schreef Kertje het volgende:
je komt dus een beetje over van: "ik ga president van Amerika worden als ik later groot ben" ;)
hij's ook nog maar 14jaar

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 00:21 schreef CV_SmileY het volgende:

[..]

hij's ook nog maar 14jaar
juist :D

oja en:
[topic=337881/1/25]

:D

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ach, laat die jongen toch lekker doen wat hij wil :) . Huur ergens een dedicated server waar Plesk Server Administrator oid op draait (www.plesk.com) en een kind kan de was doen.
Ik zou er nog wel een nachtje over slapen btw..

Dedicated servers heb je trouwens vanaf 200 Euro per maand al wel.

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
5000piek voor een 14jarige kind is best veel geld..wou dat ik dat had op die leeftijd..was ik nu miljoenair geweest :P

Verwijderd

Topicstarter
...Hmzz... dit is ('positieve') discriminatie ;(, je mag iemand niet op zijn leeftijd beoordelen!!

En ik weet hoe ik alles moet aan pakken en met de kennis zit ut wel goed :)!

Alleen heb ik geen volle 5000 piek en bij de meeste is het:
Eerst betalen.
Dan pas de serivce :(.......
Dus daarom de vraag wie wil er mee doen?! Er valt ook weer veel geld terug te verdienen, ik wil in iedergeval een servertje in de us of hiero er een colocaten :)..

Verwijderd

Sterkte maar met 5 mile kom je er niet zomaar.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 18:53 schreef McNerd het volgende:
Sterkte maar met 5 mile kom je er niet zomaar.
Was het maar 5 mille, de maandelijke kosten. Die kunnen je gaan opbreken.

Verwijderd

Ik denk dat je dat echt niet als 14-jarige in je eentje kunt regelen. Denk eens aan alle financiele zaken, indien noodzakelijk juridische zooi, weet je hoe je goede facturen op moet zetten? Weet je wat de prijzen zijn? Heb je kennis van zaken? Weet je hoe je dit moet organiseren?

Mijn broer en een vriend hebben samen ook een hosting bedrijfje (18 en 19 jaar) en daar komt toch heel wat bij kijken hoor, vergis je niet...

[edit]
En als je het goed doet KOOP je een server en HUUR je er geen :)

Bij colocated altijd meer invloed op je eigen server dan dedicated. Misschien is resellen een beter idee :)

Verwijderd

Denk aan onderhoud............... hou maar op impossible

Verwijderd

als 14 jarige is eigenlijk de beste leeftijd om een hosting bedrijfje te beginnen, je loopt nl geen enkele risico, lullig voor je evt klantjes, maar je kan alles maken van er is totaal geen rechtsgeldigheid, tenzij de ouders meedoen

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Op maandag 03 december 2001 22:58 schreef tjetta het volgende:
Ik denk dat je dat echt niet als 14-jarige in je eentje kunt regelen. Denk eens aan alle financiele zaken, indien noodzakelijk juridische zooi, weet je hoe je goede facturen op moet zetten? Weet je wat de prijzen zijn? Heb je kennis van zaken? Weet je hoe je dit moet organiseren?

Mijn broer en een vriend hebben samen ook een hosting bedrijfje (18 en 19 jaar) en daar komt toch heel wat bij kijken hoor, vergis je niet...

[edit]
En als je het goed doet KOOP je een server en HUUR je er geen :)

Bij colocated altijd meer invloed op je eigen server dan dedicated. Misschien is resellen een beter idee :)
Als ik me niet vergis is je broer toch ook al 2 of 21/2 jaar geleden begonnen
toen was ie toch ook 15 of 16 :7

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 15:08 schreef Attilla het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis is je broer toch ook al 2 of 21/2 jaar geleden begonnen
toen was ie toch ook 15 of 16 :7
Dan vergis je je wel :)

Verwijderd

Kortom de tip van got doe het aub niet je hebt er toch geen tijd voor als ie down gaat om 10 uur als jij in de les zit dan kan je niks doen.

Verwijderd

Topicstarter
...Nou nou, wat een tips toch weer O+

Ik zit momenteel er aan te denken om..:

1. Mn mavo af te maken en dan een jaar dit doen, (host bedrijf runnen).
2. Een server kopen.
3. Een server huren.
4. Reseller worden, en als het goed loopt kan ik altijd nog een server huren bij de meeste bedrijven. (*weet iemand misschien een goed hosting bedrijf met goede specs qua resellen?!)

Maar, moet ik nog ff goed over denken, want die aa(r)s gieren doen bij het reseller pakket 15% korting (is best redelijk) MAAR je moet wel eerst ff twee pakketjes kopen van 250 euro per jaar ;(.

Mare, is er dan niemand die ut samen wil doen?? Ik heb wel het enige verstand van promoten e.d. Kan aardig designen en financieel zit ik aardig.

En wat word er precies mee bedoelt met 'was het maar 5 mile... de maandelijkse kosten breken je op!?! :?

Verwijderd

1. Mn mavo af te maken en dan een jaar dit doen, (host bedrijf runnen).
|:( dit is een verantwoordelijkheid, je kunt niet zeggen: "ik doe ff een jaartje bedrijfje spelen en daarna stop ik ermee"...

mijn tip: lego'en! maak tevens je school af, en zie over een aantal jaar, als je 18 bent maar opnieuw... voor jou is een hosting bedrijfje idealistisch... alleen onreeel, want je bent VEELtejong en je hebt vrijwel geen kennis van zaken en bovendien zijn er al zoveel hosting bedrijven...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 09:47 schreef Kertje -ongeveer- het volgende:

[..]

1. |:( dit is een verantwoordelijkheid, je kunt niet zeggen: "ik doe ff een jaartje bedrijfje spelen en daarna stop ik ermee"...

2. mijn tip: lego'en!
1. Duh... als het bedrijfje na een jaartje lekker loopt kan ik toch gewoon mensen huren?!

2. Haha, wat zijn we weer funny :r

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 11:19 schreef Webmasterok het volgende:
1. Duh... als het bedrijfje na een jaartje lekker loopt kan ik toch gewoon mensen huren?!
Dat moet nog maar blijken... :)

Maar waarom begin je dan niet eerst met een beetje webdesignen en dat op door jou reselled accountjes hosten? Blijkt nou dat het lekker loopt, dan kun je al die accounts evt moven naar een eigen server oid. Begin niet zo van: ik wil ff jaartje geld verdienen en daarna zie ik wel weer, want dan lukt het echt niet :)

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 11:19 schreef Webmasterok het volgende:

[..]

2. Haha, wat zijn we weer funny :r
typisch antwoord van iemand van jou leeftijd, grote dromen, werkelijkheid is anders joh... "kan ik toch gewoon mensen huren"... hoeveel klanten denk jij te krijgen in een jaar? 5.000 ? misschien dat je dan iemand kan inhuren, maar geloof me, die krijg je echt niet

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 08:35

jonggoud.nl

@>--"--,--{

quote van die website:
prijzen in Hollandse Gulden en exlc. 19 % BTW
Sorry hoor, wat zijn 'Hollandse Guldens'? En Exlc?? Hoe bereken je dat ;)

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Pagina: 1